
MSc in
Master of Science in Virtual Education Broward International University

Introduksjon
Master of Science in Virtual Education-programmet, under det administrative ansvaret til School of Education, er designet for å tilby en omfattende teoretisk bakgrunn i problemstillinger som er relevante for utdanning og fremme utviklingen av praktiske tekniske ferdigheter som kan brukes til å møte utfordringene som presenteres av den utviklende verden for fjernundervisning og læring.
Studentene vil omfavne riktig bruk av teknologi som et læringsverktøy og aktivt arbeide for å forme bruken for å forbedre utdanningsmuligheter og ytelse.Det legges vekt på å forbedre studentenes kunnskap og ferdigheter innen virtuell utdanning, instruksjonsmedier, instruksjonsdesign, virtuelle læringsplattformer og skylæringsmiljøer blant andre virtuelle læringsverktøy.
Ideelle studenter
Studentprofil
- Lærere med universitetsgrad ser etter nye læringsteknikker for å gi dem større rekkevidde av kunnskapen deres.
- Fagfolk med klare mål for kunnskapsdeling.
Læreplan
1. akademisk periode
- Utvikling og integrering av teknologier innen fjernundervisning og virtuell utdanning
- Grunnleggende om e-læring
- Læringsmodalitet (*)
2. akademisk periode
- Virtuell utdanning og e-læring
- Virtuell utdanning og teknologi
3. akademisk periode
- Virtuelle læringsplattformer (*)
- Læringsmiljø og mangfold (*)
Fjerde akademiske periode
- Pensumdesign for virtuell utdanning (*)
- Web 2.0 fjernundervisning (*)
5. akademisk periode
- Økosystemet for innovasjon og kunnskap
- Forskningsmetodikk
6. akademisk periode
- Cloud læringsmiljø og komparativ studie
- Avhandling
(*) Kurs som skal erstattes av settet med valgfrie emner relatert til den valgte konsentrasjonen.
Programresultat
Hva forbereder det deg på
- Presenter informasjon på en allsidig måte som letter elevenes fremgang og vurdering.
- Utforsk de nyeste trendene og e-læringsverktøyene.
- Utforsk alle funksjonene til skyplattformer, infrastruktur, tjenester, applikasjoner og sikkerhet.
- Lær å fremme nettbaserte studieferdigheter hos studenter.