Master of Business Administration (MBA) i mobil og digital markedsføring
Alfred Nobel Open Business School
Nøkkelinformasjon
Velg plassering
Campus plassering
Zürich, Sveits
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
2 semestre
Tempo
Deltid
Studieavgift
EUR 4 000 / per semester
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Introduksjon
- Varighet: 2 semestre
- Studiepoeng: 60
- Språk Engelsk
- Studieavgift: 3000EUR/semester
- Program: Alfred Nobel Open Business School Sveits og Collegium Humanum Warsaw Management University
Master of Business Administration (MBA) forskerstudier organisert av Alfred Nobel Open Business School Switzerland i partnerskap med Collegium Humanum Warsaw Management University er de mest gjenkjennelige og prestisjetunge lederkvalifikasjonene.
MBA-studier-Mobil og digital markedsføring er det eneste studieprogrammet i denne delen av verden for spesialister i høy klasse innen digital og mobil markedsføring, det raskest voksende markedsføringsområdet. MBA-Mobile & Digital Marketing studier er basert på den mest oppdaterte, avanserte teknologiske kunnskapen. Master of Business Administration (MBA) - Studier for mobil og digital markedsføring er underlagt streng evaluering og kontinuerlig forbedring som en del av universitetet.
Nyutdannede fra dette spesifikke MBA-programmet representerer en elitegruppe av spesialister innen mobil og digital markedsføring av høy klasse, som garanterer både seg selv og den potensielle fremtidige arbeidsgiver et høyt nivå av tjenester som tilbys. Vi foreslår en innovativ undervisningsplan, både når det gjelder innhold og praksis, og skaper et virtuelt arbeidsområde som muliggjør raskere implementering av den ervervede kunnskapen. Vi utdanner i henhold til opplæringsmetoden som er kjent i USA for kvalifisert lederpersonell, som perfekt trenger inn i området ny teknologi, markedsføring og digital og mobil markedsføring.
Kreative teknologiske løsninger og applikasjonsløsninger, samt en ny organisasjon og administrasjonssystemer, muliggjør enkel og hyggelig utdanning.
Denne spesialiseringen dekker konseptene, verktøyene og teknikkene som trengs for å kommunisere med kunder på en systematisk og integrert måte og for å lage effektive, målrettede salgsfremmende kampanjer. Når du fullfører spesialiseringen på mobil og digital markedsføring, vil du forstå strategiske markedsføringskonsepter og verktøyene som kreves for å ta informerte beslutninger og sette retningen for din bedrift, forretningsenhet, avdeling eller produktlinje i et digitalt økosystem.
Læringsutbytte
- Forstå bruken av markedsføringsverktøy og strategier i det mobile og digitale miljøet
- Bruk markedsføringsanalyse for å visualisere og bruke data
- Forstå hvordan mobile digitale kanaler brukes i markedsføring
Med vår unike modulære tilnærming til å levere våre programmer, vårt bransjeledende forhold mellom studenter og instruktører og våre små, fokuserte online klassestørrelser, kan vi ta oss tid til å sikre at alle våre studenter virkelig lykkes i å forstå hvordan man kan bygge en virksomhet til å betjene kunder på et byrå. Du vil få erfaring med gruppedynamikk, organisasjonsendringer, teknologiplattformer og strategi. Du vil få en helhetlig opplevelse i hver modul, noe som gjør dine ferdigheter lettere å bruke i den virkelige verden.
Opplæring tilbys online med forelesninger, videoer og konsulentassistanse.
Emnet avsluttes med innlevering av en avhandling og forsvaret.
applikasjon
- sende inn et søknadsskjema
- send inn en kopi av kvalifikasjonen din
- CV
Kursinnhold
Moduler | Kredittnummer |
Webanalyse, Google Ads | 10 |
Copyright og GDPR | 10 |
Mobil og digital markedsføring | 10 |
Forskning i medier og reklame | 10 |
Digital TV- Reklame og kommersielle aspekter | 5 |
Digitale innovasjoner | 5 |
Influencer Marketing & Social Media | 5 |
Mediekommunikasjon | 5 |
Opptak
Læreplan
- Varighet: 2 semestre
- Studiepoeng: 60
- Språk Engelsk
- Studieavgift: 3000EUR/semester
- Program: Alfred Nobel Open Business School Sveits & Collegium Humanum Warszawa Management University
Master of Business Administration (MBA) forskerstudier organisert av Alfred Nobel Open Business School Switzerland i partnerskap med Collegium Humanum Warsaw Management University er de mest gjenkjennelige og prestisjetunge lederkvalifikasjonene.
MBA-studier – Mobil og digital markedsføring er det eneste studiet i denne delen av verden for spesialister av høy klasse innen digital og mobil markedsføring, det raskest voksende markedsføringsområdet. MBA-studier for mobil og digital markedsføring er basert på den mest oppdaterte, avanserte teknologiske kunnskapen. Master of Business Administration (MBA) - Studier av mobil og digital markedsføring er gjenstand for streng evaluering og kontinuerlig forbedring som en del av universitetet.
Nyutdannede fra dette spesifikke MBA-programmet representerer en elitegruppe av spesialister innen mobil og digital markedsføring av høy klasse, som garanterer både seg selv og den potensielle fremtidige arbeidsgiver et høyt nivå av tjenester som tilbys. Vi foreslår en innovativ undervisningsplan, både når det gjelder innhold og praksis, og skaper et virtuelt arbeidsområde som muliggjør raskere implementering av den ervervede kunnskapen. Vi utdanner i henhold til opplæringsmetoden som er kjent i USA for kvalifisert lederpersonell, som perfekt trenger inn i området ny teknologi, markedsføring og digital og mobil markedsføring.
Kreative teknologiske løsninger og applikasjonsløsninger, samt en ny organisasjon og administrasjonssystemer, muliggjør enkel og hyggelig utdanning.
Denne spesialiseringen dekker konseptene, verktøyene og teknikkene som trengs for å kommunisere med kunder på en systematisk og integrert måte og for å lage effektive, målrettede salgsfremmende kampanjer. Når du fullfører spesialiseringen på mobil og digital markedsføring, vil du forstå strategiske markedsføringskonsepter og verktøyene som kreves for å ta informerte beslutninger og sette retningen for din bedrift, forretningsenhet, avdeling eller produktlinje i et digitalt økosystem.
Opplæring tilbys online med forelesninger, videoer og konsulentassistanse.
Emnet avsluttes med innlevering av en avhandling og forsvaret.
Kursinnhold
Moduler | Kredittnummer |
Nettanalyse, Google Ads | 10 |
Opphavsrett og GDPR | 10 |
Mobil og digital markedsføring | 10 |
Forskning i media og reklame | 10 |
Digital TV – Reklame og kommersielle aspekter | 5 |
Digitale innovasjoner | 5 |
Influencermarkedsføring og sosiale medier | 5 |
Mediekommunikasjon | 5 |
Programresultat
Læringsutbytte
- Forstå bruken av markedsføringsverktøy og strategier i det mobile og digitale miljøet
- Bruk markedsføringsanalyse for å visualisere og bruke data
- Forstå hvordan mobile digitale kanaler brukes i markedsføring
Med vår unike modulære tilnærming til å levere våre programmer, vårt bransjeledende forhold mellom studenter og instruktører og våre små, fokuserte online klassestørrelser, kan vi ta oss tid til å sikre at alle våre studenter virkelig lykkes i å forstå hvordan man kan bygge en virksomhet til å betjene kunder på et byrå. Du vil få erfaring med gruppedynamikk, organisasjonsendringer, teknologiplattformer og strategi. Du vil få en helhetlig opplevelse i hver modul, noe som gjør dine ferdigheter lettere å bruke i den virkelige verden.