Turisme – Markedsføring og markedsføring (gratis nettkurs med sertifikat)
Alison Free Online Learning
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Online
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
1 - 3 time
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* gratis nettkurs
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Dette gratis nettbaserte kurset om markedsføring og salgsfremmende kampanjer for turisme vil lære deg hva du må og ikke må av en salgsfremmende reiselivskampanje, og lære deg hvordan du identifiserer en målgruppe og forstår kundenes kjøpsprosess. Effektive annonseringsstrategier har vært nøkkelen til veksten av mange moderne reiselivsforetak, øk virksomheten din i dag med dette gratis online kurset i reiselivsmarkedsføring.
Dette er et gratis nettkurs med sertifikat. Interessert? Bare klikk på knappen og start i dag.
Dette gratis nettkurset inkluderer:
- 1,5-3 timers læring
- CPD-akkreditering
- Sluttvurdering
Alison-sertifikater
Alle Alison-kurs er gratis å melde seg på, studere og fullføre. For å fullføre dette sertifikatkurset og bli en Alison Graduate, må du oppnå 80% eller høyere i hver kursvurdering. Når du har fullført dette sertifikatkurset, har du muligheten til å skaffe deg et offisielt diplom, som er en fin måte å dele prestasjonen din med verden på.
Ditt Alison-sertifikat er:
- Ideell for å dele med potensielle arbeidsgivere
- Inkluder det i CV-en din, profesjonelle sosiale medier-profiler og jobbsøknader.
- En indikasjon på din forpliktelse til å kontinuerlig lære, oppgradere og oppnå høye resultater.
- Et insentiv for deg til å fortsette å styrke deg selv gjennom livslang læring.
Alison tilbyr 3 typer diplomer for fullførte diplomkurs:
- Digitalt sertifikat: et nedlastbart sertifikat i PDF-format umiddelbart tilgjengelig for deg når du fullfører kjøpet.
- Sertifikat: en fysisk versjon av ditt offisielt merkede og sikkerhetsmerkede sertifikat, lagt ut til deg med gratis frakt.
- Innrammet sertifikat: en fysisk versjon av ditt offisielt merkede og sikkerhetsmerkede sertifikat i en stilig ramme, lagt ut til deg med gratis frakt.
Stipend og finansiering
Læreplan
Det er 5 hovedutfordringer i å fremme turisme. Dette kurset vil lære deg hvordan du identifiserer hver utfordring og viser deg de beste måtene å overvinne dem. Den vil deretter diskutere målgruppene for reiselivsfremmende arbeid og beskrive hvordan promotører kan lage effektivt kampanjemateriell som vil appellere til både mellommenn og kunder. Du vil også dekke reklamemetodene som vanligvis brukes for å fremme turisme og skissere fordeler og ulemper.
Hver kunde har en annen kjøpsprosess. Dette kurset vil lære deg de 6 stadiene i denne prosessen og forklare hvordan prosessen kan brukes til å bestemme målene for en salgsfremmende reiselivskampanje. Du vil studere hvordan turister samhandler med en markedsføringskampanje og hvordan disse kampanjene hjelper turister til å forstå hva produktet har å tilby. Kurset vil også diskutere hvordan en annonse kan endre en kundes perspektiv på et reiselivsprodukt og oppnå merkelojalitet.
Turistnæringen er en av de viktigste næringene i verden, og genererer milliarder av dollar hvert år. Profesjonell markedsføring og promoteringskampanjer er kjernen i denne bransjen, noe som gjør folk som har ekspertise innen reiselivsmarkedsføring til svært verdifulle fagfolk. Dette kurset er laget for å gi deg noe av den ekspertisen på en klar og enkel måte. Så sjekk ut kurset i dag, og gi dine faglige ferdigheter et solid løft på kort tid.
Modul 1
Reklame turisme
I denne modulen vil du lære om reklame for turisme, og den dekker emner som målpublikum; Annonseringsmetoder; Problemer som markedsførere står overfor.
Modul 2
Markedsføringskampanjer
I denne modulen lærer du om reklamekampanjer, og den dekker emner som å bestemme mål; tiltrekke oppmerksomhet; Fremme lojalitet.
Modul 3
Kursvurdering
Programresultat
Hva du vil lære på dette gratis kurset
- List opp og forklar de fem hovedutfordringene for å fremme turisme
- Identifiser de tre målgruppene for reiselivsfremmende arbeid
- Oppsummer hvordan reiselivspromotører kan lage kampanjer som appellerer til mellommenn og kunder
- Beskriv metodene for annonsering som vanligvis brukes for å fremme turisme
- Diskuter de ulike utfordringene reiselivspromotører står overfor
- Skisser fordeler og ulemper ved ulike annonseringsmetoder
- List opp og forklar de seks stadiene i kundens kjøpsprosess.
- Beskriv hvordan kundekjøpsprosessen påvirker målene for reiselivsfremmende kampanjer
Fullfør dette CPD-akkrediterte kurset og få ditt sertifikat!
Sertifiser ferdighetene dine
Et CPD-akkreditert Alison-diplom/sertifikat bekrefter ferdighetene du har lært.
Skille seg ut i mengden
Legg til Alison-sertifiseringen din i CV-en din og vær i forkant av konkurrentene.
Gå videre i karrieren din
Del din Alison-sertifisering med potensielle arbeidsgivere for å vise frem dine ferdigheter og evner.
Karrieremuligheter
Karrierer knyttet til dette kurset:
- Annonsesjef