
Master in
Mester av utdanning (med / alta) tidlig barndom (online) Alabama State University The Harold Lloyd Murphy Graduate School

Stipend
Introduksjon
Lidenskapelig. Begått. Klar til å gjøre en forskjell.
Beskriv disse ordene deg? Vår Master of Education program forbereder deg til å opplyse og gjøre en forskjell i unge liv med en konsentrasjon i Early Childhood Education.
Hvis du vil bygge på dine ferdigheter, er dette nettbaserte programmet designet for deg - slik at du kan tjene din grad mens du fortsatt jobber. ASU tilbyr sertifisering og ikke-sertifisering alternativer for begge konsentrasjoner i online Master of Education program.
Dette nettbaserte programmet er utformet slik at du kan beholde dagjobben og fullføre mastergrad på samme tid. ASU tilbyr sertifisering og ikke-sertifiseringsalternativer for M.Ed. I barndomsutdanningsprogrammet.
Med fokus på instruksjonsstrategier for små barn samt psykologi og teknologi, forbereder dette programmet kandidater for stillinger i Pre-K gjennom grad 3 i offentlige (og private) skoler.
Alabama, sammen med Tennessee, Virginia, Arkansas og Louisiana i Sør, er blant de 18 landene som mottok totalt 224 millioner dollar i utviklingsstøtte spesielt for førskoleprogrammer av høy kvalitet i byområder, forstæder og landsbygda *. Det har aldri vært en bedre tid for lærere å tjene sine mastergrader som det forventes å være en økning i både behovet for kvalitetslærere og nye anlegg.
* Kilde: alabamaschoolreadiness.org
Med et raskt blikk
- 30-33 Kredittimer
- 100% online
- State-of-the-art verktøy og teknologi
- 3 starter per år
- Komplett i 21 måneder
Curriculum
Alle kurs er 3 kreditt timer
Sentrale kurs
- SED 500 De unike studentene i inkluderende skoler - Dette kurset fokuserer på egenskaper av eksepsjonelle studenter og studenter fra ulike bakgrunner i inkluderende innstillinger. Den tar opp (1) bakgrunnskunnskap om spesialopplæring, samt aktuell kunnskap om funksjonshemninger og holdninger, (2) virkningen av lovgivningen på tjenester til eksepsjonelle studenter, og hvordan man tilpasser og / eller endrer instruksjonsmetoder for undervisning av eksepsjonelle og mangfoldige studenter i Generelle klasser. (Tidligere SED 574)
EDU 511 Statistiske teknikker, forskning og evaluering - Dette kurset omhandler applikasjoner av evaluerings- og måleprosesser; Grunnleggende prinsipper for tester og målinger med vekt på praktiske anvendelser i klasserommet; Og evaluering av undervisning, læring og forskning i utdanning. EDU 527 Menneskelig utvikling og adferd - Dette kurset introduserer studenter til menneskelig utvikling i fysiske, sosiale, emosjonelle, moralske, tale / språklige og kognitive domener, inkludert bidrag fra viktige teoretikere; Store fremskritt i hvert utviklingsdomen og områdene av individuell variasjon innenfor hvert domene; Og virkningen av studentenes fysiske, sosiale, emosjonelle, moralske og kognitive utvikling på deres læring og hvordan man skal takle disse faktorene når man tar instruksjonsbeslutninger. EDU 531 Moderne utdanningsprosesser - Dette kurset forteller studentene om filosofiske problemstillinger knyttet til K-12; Problemer, utfordringer og muligheter knyttet til K-12 lærere; Og problemstillinger knyttet til spesialopplæring, flerkulturell utdanning og andre mangfoldighetsspørsmål. REA 560 Teknikker og ferdigheter i lesing - Dette kurset gir en oversikt over ferdigheter og teknikker som er nødvendige for å lære å lese i elementære karakterer. Slike praktiske ferdigheter som fonikk, ordforråd, forståelse og ledelse vil bli behandlet og undersøkt i løpet av kurset, samt å utvikle arbeidskunnskap om leksjonsplanlegging og utvikling. EDT 574 Computer-Based Instructional Technologies - Dette kurset fokuserer på prinsippene for datoperasjoner med særlig vekt på applikasjoner i datamaskinstøttet opplæring og utdanningsadministrasjon.
Konvensjonskurs for tidlig utdanning
- EDU 550 The Early Childhood Curriculum - Dette kurset undersøker målene for utdanning som de identifiseres og implementeres i emnet i læreplaner av tidlig barndomsprogram.
EDU 551 Opplæringsstrategier for små barn - Dette kurset undersøker læringsprosessen og fokuserer på konkrete strategier for å fremme og evaluere kognitive, affektive og psykomotoriske ferdigheter hos barn i alderen 3 til 8 år. EDU 552 Theory of Play - Kurset presenterer teoretiske grunnlag for barns lektyper og spillformål, slik som Erikson, Paller, White og andre. EDU 567 Seminar i Early Childhood Education (ECE) - Dette kurset gir studentene mulighet til å syntetisere innhold, prinsipper og ferdigheter oppnådd fra forutsetningskurs i en helhetlig oversikt over produktene og prosessene i tidlig barndomsutdanning. EDU 568 Foreldreansvar i ECE - Dette kurset legger vekt på foreldrenes engasjement i tidlig barndomsprogram. Det tas spesielt hensyn til prinsippene for å arbeide med foreldre både på individ og gruppe.
Innleggelser
Alabama State University ser frem til å motta søknaden din. Vi har opptaksrådgivere som vil introdusere deg til søknadsprosessen og hjelpe deg gjennom hele. Vennligst fyll ut skjemaet på denne siden. En opptaksrådgiver vil kontakte deg for å svare på eventuelle spørsmål. Kom i gang i dag.
Opptakskrav:
- ASU tilbyr sertifisering og ikke-sertifisering alternativer for begge konsentrasjoner i Master of Education program. For å bli vurdert for opptak til den elektroniske M.Ed. Program på Alabama State University, må du ha en bachelorgrad eller tilsvarende fra en akkreditert høyskole eller universitet med et minimum GPA på 2,5.
Følgende tilleggsdokumentasjon er nødvendig:
- Kopi av Alabama Class B undervisningsbevis (kun for sertifiseringsalternativ)
- Offisiell utskrifter fra alle høgskoler og universiteter deltok
- Tre faglige anbefalingsbrev fra personer som er kvalifisert til å evaluere evnen til å gjøre oppgaver på høyere nivå
- Formål med formål (formål og formål å forfølge studiet ved ASU og relevant sysselsetting og faglige erfaringer til ditt valgte fagområde)
- GRE eller MAT Scores (må ha blitt tatt innen de siste 5 årene.)
Internasjonale studenter
Alle internasjonale studenter må sørge for alle ovennevnte krav, samt en tilfredsstillende TOEFL-poengsum og en original kopi av høyskoleutskrift på engelsk eller en World Education Services-evaluering (www.wes.org). Vær oppmerksom på at internasjonale studenter også må levere en bekreftelse på økonomisk støtte som dokumenterer din evne til å betale for utdanning og gjeldende utgifter.