MasterPhDLawBachelorMBAHealthcareCourses
Keystone logo

1 program found

Filtre

  • Bachelor
  • Turisme og serviceindustri
  • Servicenæring
  • Reiselivsledelse
  • Reiselivsledelse
Studieretninger
  • Turisme og serviceindustri (1)
    • Tilbake til hovedkategori
    Steder
    Finn flere lokasjoner
    Gradstype
    Varighet
    Studietempo
    Språk
    Språk
    Studieformat

    1 program found

    Populært studieformat

    Populær utdanningstype

    Populære steder

    Online Bachelor Programmer i Turisme og serviceindustri Servicenæring Reiselivsledelse

    En bachelorgrad er en lavere kvalifikasjon som betyr en lengre periode med fokusert studie av et bestemt emne. Når de er oppnådd på nettet, blir disse grader generelt respektert som om de ble oppnådd gjennom tradisjonelle klasserommetoder.

    Hva er en online bachelor i ledelse for gjestfrihet? Denne graden oppnås vanligvis i løpet av to til fem års studier. Gjestfrihetsstyring er et tema som omhandler administrasjon av hoteller, cruiseskip eller et hvilket som helst antall lignende etablissementer i reiselivsbransjen. Vanlige klasser inkluderer generelle utdanningskrav, som historie, språk og samfunnsvitenskap. Mer spesifikke emner relatert til de store kan omfatte kostnadsstyring, forretningskommunikasjon og kundeservice. Som med mange forretningskurs, kan elevene forvente å engasjere seg i prosjekter som rollespill eller utvikle forretningsplaner for potensielle bedrifter.

    En bachelor i gjestfrihetsadministrasjon er en attraktiv grad for mange studenter av flere grunner. Karrierene som er potensielt tilgjengelige når denne graden er oppnådd, kan gi en person muligheten til å reise til nye steder og møte nye mennesker.

    Kostnader for mange nettbaserte programmer er nesten identiske med de for sammenlignbare kurs som tilbys i tradisjonelle formater, som kan variere fra skole til skole. Sjekk med hver skolens opptaksavdeling for kostnadsoverslag før du sender inn en søknad.

    Et eksempel på en inngangsposisjon i gjestfrihetsbransjen er en resepsjonsselskap på et hotell. Disse personene tar vare på første samhandling med gjester, behandler telefonbestillinger for romreservasjoner og håndterer konflikter. En hotellleder er det høyeste nivået av myndighet i et typisk gjestfrihetsanlegg. Han eller hun har ofte det siste ordet om gjesteforbindelser, hotellvedlikehold og personaleproblemer.Enten av disse stillingene, og alle tilhørende plikter, kan finne sted hvor som helst fra et ishotell i Nord-Sverige til en tropisk strand i Bali.

    Hver skole har fordeler, så sammenlign flere. Søk etter ditt program under og kontakt direkte opptakskontoret til den valgte skolen ved å fylle i hovedskjemaet.