$close

Filtre

Se resultater

På nett Sertifikat programmer i Kunstig intelligens 2022/2023 Asia

Et sertifikat er et pedagogisk mål for mange studenter som ønsker å forbedre sin synlighet blant aggressive jobbsøkere. Sertifikater kan bidra til å gi studentene økt kompetanse og erfaring i en rekke ulike disipliner, for eksempel næringsliv, finans, gjestfrihet, ledelse og administrasjon. Kunstig intelligens er langt mer enn medieutbildningen av dette emnet; Det er ledelsen av programvar… Les mer

Et sertifikat er et pedagogisk mål for mange studenter som ønsker å forbedre sin synlighet blant aggressive jobbsøkere. Sertifikater kan bidra til å gi studentene økt kompetanse og erfaring i en rekke ulike disipliner, for eksempel næringsliv, finans, gjestfrihet, ledelse og administrasjon.

Kunstig intelligens er langt mer enn medieutbildningen av dette emnet; Det er ledelsen av programvareløsninger. Dette datavitenskapsfeltet er nyttig for dataadministratorer, ingeniører, forskere og utviklere av maskinlæring.

Asia er verdens 's største og mest folkerike kontinent, ligger først og fremst i de østlige og nordlige halvkule. Den dekker 8,7% av jordens 's totale areal og utgjør 30% av landarealet.

Minimér
Andre valg innen dette fagområdet: 
$format_list_bulleted Filtre
Sorter på:
Anbefalt Seneste Tittel
Emeritus Institute of Management
Singapore

Søk før 16. november 2021 for å få USD 150 i rabatt på programavgiften. Bruk kode SMU150EBTA under betaling. Hva vil dette programmet gjøre for deg? Etter vellykket gjennomfør ... +

Søk før 16. november 2021 for å få USD 150 i rabatt på programavgiften. Bruk kode SMU150EBTA under betaling. Hva vil dette programmet gjøre for deg? Etter vellykket gjennomføring av programmet vil deltakerne kunne: Undersøk AI-teknologier og deres bruk på tvers av sektorer og funksjoner Identifiser muligheter i en virksomhet for å implementere AI og ML for bedre ytelse Erkjenne formålet med etikk og utfordringer i industriapplikasjoner Forklar trinnene for å bygge og distribuere AI-løsninger for virksomheten/sektoren Undersøk de AI-spesifikke personvernforskriftene i loven Lag et sammendrag av en AI-implementering/forbedringsplan for en bedrift Programmoduler Programmet består av 8 moduler. Hver modul ledes av en SMU-fakultetsekspert med felterfaring spesifikk for AI/ML-emnene som diskuteres. Modul 1: En oversikt over AI og ML Utforsk virkningen av ulike datatyper og analyser for virksomheten, hvordan du kan finne ut om organisasjonen din er datadrevet, og beste praksis for AI og ML: Strategies and Frameworks for Decision-Making. Modul 2: AI og ML Technologies Survey Forstå forskjeller mellom regresjon og klassifisering, fasetter av maskinlæring og nevrale nettverk, overvåket og uovervåket læringsprinsipper, effekten av transformatorbasert arkitektur på språkforståelse og representasjonslæringsmodeller. Modul 3: AI- og ML-applikasjoner og trender – del 1 Få en dypere forståelse av maskinlæringsteknikker og arbeidsflyt; hvordan analysere nevrale nettverk og dyp læring; og effektiv evaluering av AI-applikasjoner i detaljhandel, helsevesen, produksjon og tjenestesektorer. Modul 4: AI- og ML-applikasjoner og trender – del 2 Fortsett å undersøke hvordan AI brukes på tvers av sektorer, inkludert i finans-, energi-, utdannings- og sikkerhetssektorer; fordelene og begrensningene ved AI; og hvordan AI kan utnyttes som en driver for AI og ML: Strategies and Frameworks for Decision-Making. Modul 5: AI-ledet forretningstransformasjon og identifisering av muligheter Utforsk AI-strategier og potensielle årsaker til feil, bygg kontra kjøpsplattformer, ulike aspekter av fremtiden til AI, og hvordan du identifiserer og tilpasser AI-muligheter med forretningsstrategier. Modul 6: Rammeverk for utvikling og distribusjon av AI- og ML-teknologier Bygg din kunnskap om livssyklusen for maskinlæring; funksjonsteknikk og differensiering mellom nominelle, ordinære og tekstdata; analysere modellevaluering med hensyn til opplæring, validering og beregninger; modelldistribusjon og databasedesign; og hvordan tilfeldig skog kan forbedre beslutningstrær ved å redusere overfitting. Modul 7: Etikk Undersøke begrepet etikk og dets betydning for organisasjoner; formålet med og relevansen til etiske koder og retningslinjer med hensyn til AI og ML: Strategier og rammeverk for beslutningstaking; adressering av potensielle utfordringer involvert i etikk og industriapplikasjoner; og verdiene og ideene knyttet til AI og ML: Strategies and Frameworks for Decision-Making, technology, data and ethics. Modul 8: Personvern og regelverk i AI og ML Dykk ned i retningslinjer for etikk og tillit knyttet til AI, regulatorisk styring i utvikling og distribusjon av AI, AI-spesifikke lovbestemmelser, beskyttelse av personopplysninger og virkningen av AI på datarettigheter og -forpliktelser, rollen til AI i e-handel, og lovligheten av elektronisk annonsering og markedsføring, og hvordan utarbeide en organisasjonsplan for å forbedre AI-overholdelse. Kasusstudier Analytics-drevet transformasjon hos Majid Al Futtaim Utforsk hvordan et livsstilskonglomerat med årlige inntekter på over 9 milliarder USD utformet og brukte en datastyrt, kundesentrert transformasjonsstrategi for å låse opp nye kilder til vekst og dempe effektene av Covid-19-pandemien på virksomheten. En Deep Learning-oppstart driver tingenes internett Utforsk hvordan Preferred Networks, Inc – en oppstart som spesialiserer seg på dyplæringsteknologier – differensierte seg tidlig ved å tilpasse seg Japans produksjonsstyrke og bringe dyp læring til tingenes internett. Vispera: Visual Intelligence for Retail Se hvordan datasynsteknologileverandøren Vispera brukte teknologi og dens automatiserte visuelle analyse for å hjelpe detaljhandel og forbruksvarerbedrifter i rask bevegelse rundt om i verden med å minimere lagerbeholdninger, øke salget, redusere personalkostnader og forbedre driftseffektiviteten. TikToks AI-strategi: ByteDances globale ambisjoner Utforsk hvordan ByteDance – selskapet bak TikTok – utnyttet evner innen forbrukerfokusert AI til å bli en av de første kinesiske Big Tech digitale plattformene som lykkes utenfor Kina, spesielt i USA og India. Program Fakultet Sandeep R. Chandukala, Ph.D. Førsteamanuensis i markedsføring Sandeep fungerer som førsteamanuensis i markedsføring. Før han begynte i SMU, jobbet Sandeep ved 3M, og før det jobbet han som Jr Faculty Fellow ved Indiana University's Kelley School of Business. Han har en Ph.D. i markedsføring (med et bifag i statistikk) fra The Ohio State University, MS (MAS) en MBA fra University of Texas i Dallas, og en MS (Computer Engineering) fra University of Minnesota. Førsteamanuensis Chandukalas forskningsinteresser er knyttet til utvikling av kvantitative modeller for forbrukeratferd ved bruk av industrielle data. Forskningen hans fokuserer først og fremst på detaljhandelsanalyse. Spesifikt å forstå og måle effekten av kampanjer, annonsering og nye produkter og foreslå nye tilnærminger for markedssegmentering ved å bruke Bayesian og Markov Chain Monte Carlo (MCMC) metoder. Forskningen hans har dukket opp i Marketing Science, Journal of Marketing, Journal of Retailing, Marketing Letters og Customer Needs and Solutions. Førsteamanuensis Chandukala ble tildelt Lee Kong Chian Research Fellowship i 2016-17 og var også på Dean's Teaching Honour List for Postgraduate Teaching i 2018. Hady W. Lauw, Ph.D. førsteamanuensis i informatikk; Direktør, BSc (datavitenskap)-programmet; Lee Kong Chian-stipendiat Dr. Hady W. Lauw er førsteamanuensis i informatikk ved School of Computing Information Systems, hvor han underviser i datastrukturer og algoritmer, anbefalingssystemer og maskinlæring. Han leder de foretrukne. AI-forskningsgruppe, med interesser sentrert om web mining, samt preferanseanalyse og anbefalinger. Han har blitt tildelt flere prestisjefylte stipender som National Research Foundation Fellowship, Lee Kong Chian Fellowship og Educational Research Fellowship. Dai Bing Tian, Ph.D. assisterende professor i informatikkutdanning; Direktør, MITB Artificial Intelligence Program Adjunkt Dai Bing Tian har hatt ulike akademiske verv ved SMU siden 2010, inkludert som forskningsingeniør, stipendiat og vitenskapsmann. For tiden fungerer han som assisterende professor i informatikkutdanning så vel som direktør for MITB Artificial Intelligence-programmet. Før sin tid ved SMU, var adjunkt Dai Bing Tian forskningsassistent ved School of Computing ved National University of Singapore, hvor han tok sin Ph.D. Assistentprofessor Dai Bing Tian har undervist i SMU-kurs relatert til hans forskningsinteresser og ekspertise, inkludert datamaskin som analyseverktøy, modellering og analyse, algoritmedesign og -implementering, maskinlæring og datavitenskap og -teknikk. Arbeidet hans har dukket opp i vitenskapelige tidsskrifter – inkludert IEEE Transactions on Pattern Analysis and Machine Intelligence and Information Systems – samt over 20 konferansehandlinger. Gary Chan Kok barlind Professor i jus Professor Gary Chan har vært fakultetsmedlem ved Singapore Management University i nærmere to tiår, og har blant annet undervist kurs i etikk og sosialt ansvar, erstatningsrett, juridisk system, metoder og analyse, helserett og medisinsk etikk. Før han begynte i akademia i 2002, hadde han fungert som dommer, bedriftsadvokat og intern juridisk rådgiver. Han har oppnådd doktorgrad i jus, filosofi og Sørøst-asiatiske studier, og hans hovedforskningsinteresser er erstatningsrett, Singapores juridiske system, helselov og etikk inkludert etikk i forhold til kunstig intelligens og medisin. Warren B. Chik førsteamanuensis i juss; Underdirektør, Senter for AI og datastyring Førsteamanuensis i jus Warren Chik er visedirektør for Senter for AI og datastyring. Han underviser i kurs i forretningsjus, underholdningsrett, informasjonsteknologi og jus ved SMU. Andre lære- og forskningsinteresser inkluderer databeskyttelseslov informasjonsteknologi og loven om immaterielle rettigheter. For tiden forsker og skriver førsteamanuensis i jus Warren Chik avhandlinger og tidsskriftartikler om informasjonsteknologilov og dens skjæringspunkt med opphavsrettslovgivning og databeskyttelsesforskrifter spesielt. Program læringsreise 113 Videoforelesninger 40+ bransjeeksempler 19 Oppdrag 8 Diskusjonsforum 4 kasusstudier Hvorfor melde deg på AI og ML: Strategier og rammeverk for beslutningstaking? Innovasjonene innen digital teknologi fortsetter å transformere hele bransjer. Av disse innovasjonene har kunstig intelligens (AI) og maskinlæring (ML) hatt en betydelig innvirkning på måten virksomheter opererer på. Fra oppstartsbedrifter til mellomstore bedrifter til store bedrifter, AI og ML brukes til å forbedre effektiviteten og produktiviteten; utvide virksomhetens evner og muligheter; og utvikle datastøttede, innovative løsninger. 66 % av c-suite-ledere merker at organisasjonene deres enten allerede bruker AI og maskinlæringsteknologi eller planlegger å investere i dem. kilde: Digital Transformation Trends Report, 2020 50 % av respondentene i undersøkelsen rapporterer at selskapene deres har tatt i bruk AI i minst én forretningsfunksjon. kilde: McKinsey Global Survey, 2020 USD 309 milliarder Den globale AI/ML-markedsstørrelsen forventes å vokse med USD 251 milliarder fra 2021–2026, og overgå USD 309 milliarder. APAC forventes å oppleve den raskest voksende CAGR i løpet av denne prognoseperioden. kilde: MarketsandMarkets, 2020 Hvem er dette programmet for? Programmet er designet for fagfolk som ønsker å lære mer om AI og ML og dets applikasjoner på tvers av ulike sektorer. Representative bransjer og roller som kan være til nytte inkluderer: Bransjer: Bank- og finanstjenester, helsetjenester, utdanning, IT-produkter og -tjenester, rådgivning, e-handel, telekommunikasjon, detaljhandel, FMCG Funksjoner: Teknologisk ledelse, daglig ledelse, drift, økonomi, IT, rådgivning Ansvarlig for: Utvikle raske, innovative løsninger via teknologisk praksis Tolke og administrere data Lede en organisasjon, forretningsvertikal og/eller en hel funksjon Utvide virksomhet/lansering av nye divisjoner Utnytte forretningsavtaler ved hjelp av AI og ML Ser til: Oppdag industrirelevante AI/ML-teknikker Invester i AI/ML-prosjekter som kan flytte produkt-/tjenesteforskning raskere og med større forutsigbarhet Målrett nye markedssegmenter og arbeid med nye forretningslinjer Forbedre organisatorisk utrulling av produkter/tjenester -
Sertifikat
Deltid
2 måneder
Engelsk
Nettstudier
 
Lebanese American University Online
Lebanon, Libanon +1 Mer

Utvid karrieren din med spesialiserte ferdigheter innen kunstig intelligens og datavitenskap Få spesialisert kunnskap innen kunstig intelligens og datavitenskap med Lebanese A ... +

Utvid karrieren din med spesialiserte ferdigheter innen kunstig intelligens og datavitenskap Få spesialisert kunnskap innen kunstig intelligens og datavitenskap med Lebanese American University. Vårt deltids-, asynkrone sertifikatprogram for kunstig intelligens og datavitenskap kan fullføres på bare seks måneder. De ni studiepoengene opptjent gjennom sertifikatprogrammet kan telles mot universitetets online MS i informatikk-program. I programmet vil du utforske pensum på masternivå undervist av erfarne og mangfoldige fakulteter og nettverk med studenter i masterprogrammet. Universitetet er rangert som nr. 2 i Libanon av QS Arab Region University Rankings for 2021. Libanese American University styres av deres dypt forankrede følelse av delte etiske verdier, ambisjoner og inkludering. Når du uteksamineres fra sertifikatprogrammet, vil du kunne bruke AI og maskinlæringsverktøy, søke og analysere informasjon, demonstrere forståelse av gjeldende teknologitrender og ta opp forskningsproblemer. Be om informasjon -
Sertifikat
Deltid
6 måneder
Engelsk
okt. 2022
Nettstudier