$close

Filtre

Se resultater

På nett Sertifikat programmer i Dataanalyse 2022 Asia

Sertifikat programmer som kan opptjenes i omtrent et år, består av akademiske klasser som tilbys på ulike ferdighets og ferdighetsnivåer. Undergraduate samt hovedfagsstudenter, avhengig av deres fagområde, kan få sertifikater.Studenter som fullfører en del av sin grad i Asia er økende i antall. Foreløpig de andre og den tredje største økonomier er i Asia. Uten begrensning, har elevene… Les mer

Sertifikat programmer som kan opptjenes i omtrent et år, består av akademiske klasser som tilbys på ulike ferdighets og ferdighetsnivåer. Undergraduate samt hovedfagsstudenter, avhengig av deres fagområde, kan få sertifikater.

Studenter som fullfører en del av sin grad i Asia er økende i antall. Foreløpig de andre og den tredje største økonomier er i Asia. Uten begrensning, har elevene beskrevet sin tid i Asia som den beste opplevelsen av livet. I dag, tre av de fire mest befolkede land i verden er i Asia: Kina, India og Indonesia.

Sertifikat På nett i Dataanalyse Asia

Minimér
Andre valg innen dette fagområdet: 
$format_list_bulleted Filtre
Sorter på:
Anbefalt Seneste Tittel
Emeritus Institute of Management
Singapore

Søk før 16. november 2021 for å få USD 150 i rabatt på programavgiften. Bruk kode SMU150EBTA under betaling. Hva vil dette programmet gjøre for deg? Etter vellykket gjennomfør ... +

Søk før 16. november 2021 for å få USD 150 i rabatt på programavgiften. Bruk kode SMU150EBTA under betaling. Hva vil dette programmet gjøre for deg? Etter vellykket gjennomføring av programmet, vil deltakerne kunne: Lag og implementer forretningsstrategier som utnytter datavitenskap. Ta datadrevne beslutninger for å løse forretningsproblemer ved å bruke datainnsikt. Demonstrer hvordan analyser kan kombineres med eksperimenter for å lage databaserte anbefalinger for forretningsvekst. Forklar de viktigste utfordringene og risikoene i datavitenskapelige prosjekter. Evaluer en organisasjons datastrategi og anbefale måter å oppnå bærekraftige konkurransefortrinn på. Analyser organisasjonsbehov og kjør forretningsforbedringer gjennom fremtidige trender innen datavitenskap. Programmoduler Programmet består av 8 moduler. Hver modul ledes av en SMU-fakultetsekspert med felterfaring spesifikk for Data Science & Analytics-emnene som diskuteres. Modul 1: Utnytte data som et konkurransefortrinn Lær de viktigste terminologiene innen datavitenskap, ulike nivåer av dataanalyse og deres betydning for beslutningstaking, datafunksjoner og innsikt for å oppnå bærekraftige konkurransefortrinn, og bruken av dataanalyse og dens rolle i å skape nye forretningsmuligheter. Modul 2: Dataanalyse i aksjon Oppdag den passende analytiske tilnærmingen for å løse et forretningsproblem, om organisasjonen din er datadrevet, trender i data og innhenting av relatert innsikt for å forbedre forretningsytelsen, innvirkningen en organisasjons omnikanalstrategier har på salg, og hvordan identifisere passende data/innsikt. Modul 3: Grunnleggende statistikk for dataanalyse Få en dypere forståelse av sammenligningen av uavhengige datasett for å få innsikt, og hvordan du bruker strategiske beslutninger ved å bruke nevnte teknikker. Modul 4: Prediktiv analyse Lær det grunnleggende om regresjon for å analysere styrken/påvirkningen til variabler, hvordan man kan forutsi variabel påvirkning ved å bruke optimal modelltilpasning og regresjonseffekter, hvordan man bygger en logistisk regresjonsmodell for å teste og forutsi forventede utfall, og hvordan man bruker prediktiv analyse for å organisere hendelser. å fremme styrker og motvirke trusler. Modul 5: Felteksperimenter og årsakssammenheng Utforsk korrelasjon og årsakssammenheng og deres betydning for å forbedre virksomhetens ytelse, eksperimentere for forretningsproblemer for å gjøre effektive slutninger; Multivariat, A/B og Multi-Armed Bandit testing; og effektiviteten av å bruke eksperimentell design for å lage databaserte anbefalinger for forretningsvekst. Modul 6: Maskinlæringsmodeller for dataanalyse Bygg din kunnskap om maskinlæring og dens rolle i å drive organisasjonsproduktivitet, hvordan maskinlæringsalgoritmer kan brukes for å oppnå optimal analytisk nøyaktighet, de programbyggende fasettene til nevrale nettverk og dyp læring, og hvordan analyser kan kombineres med eksperimenter for å produsere effektive forretningsstrategier. Modul 7: Ta tak i sentrale utfordringer og risikoer i datavitenskapelige prosjekter Lær de viktigste utfordringene til datavitenskapsprosjekter og deres løsninger, Delta Framework og Delta Plus-modellen, risikoer på prosjektnivå og eksempler på mislykkede datavitenskapsprosjekter, og hvordan du kan forutsi suksessen til big data-prosjektet ditt ved hjelp av DATA-teknikken. Modul 8: Datavitenskap og fremtiden Dykk ned i driverne, forventede resultater og teknologien muliggjører for Industry 4.0; komponentene for AI-suksess som kan utnyttes for å styrke organisatoriske evner; utfordringer i implementering av AI i systemer; og hvordan man kan evaluere en organisasjons digitale transformasjonsreise og opprettholde et konkurransefortrinn. Kasusstudier The Weather Company: Lage forbrukerapper som utnytter Big Data Iuigas utfordring: Er Omni-Channel verdt det? 3M flytter til kundefokus ved hjelp av et globalt datavarehus Reklameeksperimenter på RestaurantGrades Forutsi kundeavgang hos QWE Inc Digital transformasjon av Certis Group Simuleringer Elevene vil få praktisk erfaring med å bruke ulike dataanalysemetoder og også gratis tilgang til XLSTAT i et år sammen med dette programmet. Dataanalysesimulering: Strategisk beslutningstaking Digital markedsføringssimulering: Medieattribusjon hos ExerciseMinder Program Fakultet Sandeep R. Chandukala, Ph.D. Førsteamanuensis i markedsføring Sandeep fungerer som førsteamanuensis i markedsføring. Før han begynte i SMU, jobbet Sandeep ved 3M, og før det jobbet han som Jr Faculty Fellow ved Indiana University's Kelley School of Business. Han har en Ph.D. i markedsføring (med et bifag i statistikk) fra The Ohio State University, MS (MAS) en MBA fra University of Texas i Dallas, og en MS (Computer Engineering) fra University of Minnesota. Førsteamanuensis Chandukalas forskningsinteresser er knyttet til utvikling av kvantitative modeller for forbrukeratferd ved bruk av industrielle data. Forskningen hans fokuserer først og fremst på detaljhandelsanalyse. Spesifikt å forstå og måle effekten av kampanjer, annonsering og nye produkter og foreslå nye tilnærminger for markedssegmentering ved å bruke Bayesian og Markov Chain Monte Carlo (MCMC) metoder. Forskningen hans har dukket opp i Marketing Science, Journal of Marketing, Journal of Retailing, Marketing Letters og Customer Needs and Solutions. Førsteamanuensis Chandukala ble tildelt Lee Kong Chian Research Fellowship i 2016-17 og var også på Dean's Teaching Honour List for Postgraduate Teaching i 2018. Michelle Cheong, Ph.D. professor i informasjonssystemer (utdanning); Førsteamanuensis dekan, SCIS Post-Graduate Professional Education; Direktør, doktor i ingeniørfag Professor Cheong har tjent en rekke akademiske ansettelser ved SMU siden 2005, inkludert som foreleser, adjunkt og førsteamanuensis i informasjonssystemer. I tillegg til sin nåværende rolle som professor i informasjonssystemer, har professor Cheong også administrative stillinger ved SMU, og fungerer som assisterende dekan ved SIS Post-Graduate Professional Education og som direktør for Doctor of Engineering. Professor Cheongs forskningsinteresser inkluderer data- og beslutningsanalyse, regnearkmodellering og pedagogikk, og læringsanalyse og tekstutvinning. I 2018 ble hun tildelt SMU Teaching Excellence Award - Postgraduate Professional Programs av SMU Center of Teaching Excellence. Professor Cheongs arbeid har blitt omtalt i en rekke tidsskriftartikler, bøker og bokkapitler, konferansehandlinger og artikler, og magasinartikler. Hennes siste arbeid om virkningen av peer-hjelperopplæring ved SMU ble publisert av International Journal of Evidence-Based Coaching and Mentoring. Program læringsreise 90+ videoforelesninger 32 Oppdrag 10+ bransjeeksempler 6 Diskusjonsforum 6 kasusstudier 2 Simuleringer Hvorfor melde deg på Data Science & Analytics for strategiske beslutninger? Bedrifter over hele verden skifter fokus til datadrevne mål og beslutningstaking. Faktisk rapporterer International Data Corporation at verdensomspennende data vil vokse med 61 % til 175 zettabyte innen 2025. Så hvorfor er datavitenskap så viktig? Fordi det gjør det mulig for organisasjoner å effektivt behandle og tolke data som kan brukes til å ta informerte forretningsbeslutninger og drive vekst, optimalisering og ytelse. I det elektroniske programmet Data Science & Analytics for Strategic Decisions – tilbudt av Singapore Management University – kan du lære hvordan du behandler og forstår data som kan brukes til å drive bedre, smartere beslutninger i organisasjonen din. Kilde: IDC, 2021 22 % er den forventede økningen i sysselsetting av dataforskere innen 2030 - mye raskere enn gjennomsnittet for alle yrker. kilde: US Bureau of Labor Statistics, 2021 95 % av virksomheter nevner behovet for å administrere ustrukturerte data som et problem for virksomheten deres. kilde: Sharespost, 2019 Hvem er dette programmet for? Programmet er designet for både tekniske og ikke-teknologiske fagfolk med 6 – 20+ års relevant arbeidserfaring—ingen koding er nødvendig; Imidlertid vil grunnleggende kunnskap om Excel være fordelaktig. Bransjer og funksjoner som kan være til nytte inkluderer: Bransjer: IT, e-handel, dataprogramvare, finans, markedsføring og reklame, bank, utdanningsledelse og ledelsesrådgivning Funksjoner: Ingeniørfag, programmering, teknologi, generell ledelse, markedsføring, økonomi, drift og HR-funksjoner Dette programmet er spesielt nyttig for fagfolk som ønsker å: Overgang til en datasentrisk seniorlederrolle Samle analytisk kompetanse for å håndtere større ansvar Bruk prediktive modeller for å bygge effektive strategier som adresserer nøkkelproblemer i forretningsdrift og produktkvalitet Bli en leder for bærekraftig forretningsvekst Spydspiss fullstendig eierskap til sentrale forretningsoppgaver og forstå underliggende strategiske implikasjoner -
Sertifikat
Deltid
2 måneder
Engelsk
Nettstudier