Sertifikat I Innovasjon

University of California, Irvine - Division of Continuing Education

Programbeskrivelse

Les den offisielle beskrivelsen

Sertifikat I Innovasjon

University of California, Irvine - Division of Continuing Education

Oversikt

Designet for å utvikle kunnskapen og ferdighetene som trengs for å bevege seg gjennom kreativitets- og innovasjonsprosessen og ta nye ideer til den kommersielle markedsplassen, gir dette programmet en intensiv undersøkelse av omfanget av krav til real-world innovasjon og produktutvikling, enten det er konkret objekt, system eller tjeneste.

I løpet av dette programmet lærer du å tenke på å designe nye eller oppdaterte produkter, tjenester eller prosesser, logistikken for å implementere disse ideene, og hvordan du gjør alt i bedriftsmiljøet eller entreprenørområdet. La dette programmet være utstyrt med ferdighetene og kompetansen som trengs for å operere i velfungerende lag og kreative produkt- og serviceutviklingsfokuserte miljøer.

Hvem skal delta

  • Produktutvikling ledere
  • Programvareansvarlige
  • ingeniører
  • Førstegangsveiledere
  • Prosjektledere
  • Entreprenører og "wantrepreneurs"
  • Markedsføringsledere
  • R
  • Internasjonalt publikum som er opptatt av amerikansk designtanking

Karriereinnsikt

Arbeidsmessig sammendrag for ledere i USA.

  • Stillinger: 419.060 (2016)
  • Forventet vekst: 6,10% (2017-2027)
  • Årlig lønn: $ 76k- $ 138k (25th-75th percentile)

Programfordeler

  • Etter at du har fullført dette programmet, vil studentene kunne:
  • Formuler planer om å implementere nye eller oppdaterte produkter, tjenester eller prosesser eller produsere nye enheter, inkludert planer om å gå på markedet
  • Design nye eller oppdaterte produkter, tjenester eller prosesser for å oppfylle unmet behov
  • Opprett en plan ved hjelp av entreprenørskapsstrategier og taktikker for å fremme sysselsetting i en organisasjon som er fokusert på nytt produkt, service eller prosessutvikling
  • Analyser levedyktigheten til et nytt produkt eller innovasjon, og identifiser potensielle utfordringer som kan oppstå når de kommer på markedet
  • Utnytte rask prototyping / systemtanking for å avgrense nye eller oppdaterte produkter, tjenester og prosesser, eller lukte på eksisterende ideer eller egenskaper
  • Definer kunder og andre relevante bestanddeler, og bruk segmenteringsmetoder for å prioritere og avgjøre mellomrum mellom ønsker, får eller unmet behov
  • Undersøk hvordan kunder oppfatter konkurrerende produkter og tjenester
  • Forklar begrunnelsen for design- og markedsplanen for det nye eller oppdaterte produktet, tjenesten eller prosessen
  • Identifiser kunder, produkt- eller tjenestegenskaper, inkludert pris-, salgs- og distribusjonsstrategier for å gå på markedet

Kursplan

Påkrevde kurs

  • Introduksjon til innovasjon og kreativitet (2,5 enheter)
  • Administrere utviklingsprosjekter (2,5 enheter)
  • Strategisk posisjonering, nettverk og markedsføring (2,5 enheter)
  • Ledende utviklingslag (2,5 enheter)

Også av interesse

  • Design Thinking Sprint: en interaktiv workshop (3,5 enheter)
Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Engelsk


Sist oppdatert July 6, 2018
Varighet og pris
Dette kurset er Nettstudie
Start Date
Studiestart
Åpen påmelding
Duration
Varighet
6 - 12 måneder
Deltid
Heltidsstudier
Price
Pris
2,250 USD
gjennomsnittlig kostnad
Information
Deadline
Locations
USA - USA Online
Studiestart : Åpen påmelding
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Dates
Åpen påmelding
USA - USA Online
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen