Salgs- og kundeforholdsbevis
ShippingCollege
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
UK Online, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
4 - 14 dager
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
USD 120 / per course
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Kurset for salg og kundeforhold er et opplæringskurs for salgs- og servicerepresentanter for å hjelpe dem med å utarbeide salgsmålene sine, forstå kundeprofilering og markedssegmentering og forbedre suksessen med å avslutte et salg. Kurset er fokusert på ferdighetene som trengs for å oppnå disse målene, i tillegg til å fokusere på kundeserviceforholdet for organiske vekstmuligheter.
Dette kurset utvikler “Salg og kundeforhold” -tilnærmingen i tjenesten og støtter ansatte som er ansvarlige for å pleie og øke deres markedsbase. Dette kurset hjelper kandidatene i deres personlige karakter og oppførsel ved å definere deres personlige merke.
Hvem skal delta
Dette kurset er rettet mot en person som:
- Håpet å være i en salgs- eller servicerolle,
- Er for tiden i en kundeservicerolle og ønsker å komme videre til salg eller
- Som nylig har sluttet seg til selskapet i en salgs- eller servicerolle.
Målet med dette kurset
Målet med dette kurset er å:
- Utvikle deltakerne til å forstå og bevisstgjøre viktigheten av salg og service i bransjen;
- Utstyr deltakerne med de nødvendige ferdighetene for å bli mer effektive når de arbeider med kundene gjennom å forbedre deres personlige salg og planleggingsteknikker,
- For å gi deltakerne en rekke ferdigheter for å imøtekomme kundeservice og salgsbehov,
- Å levere god kundeservice mens du øker markedsandelen og
- Å definere deres personlige rolle som salgs- eller servicepersonell.
Læringsutbytte
Etter å ha fullført dette kurset vil deltakerne kunne:
- Forklar salg og markedsføring
- For å planlegge salgsoppgavene, må du forstå salgsprosessen og planlegge en salgssamtale
- Forstå kundeprofilering og markedssegmentering
- Implementere effektiv telemarketing og forbedrede kommunikasjonsevner
- Identifiser salgsfellen og hvordan du kan unngå dem
- Administrer kundeforhold effektivt for å oppnå mer salg
- Forstå viktigheten av kundeservice i salgs- og servicerollen
- Definer deres personlige suksessplan og personlige merke
Dette er et frittstående sertifikatkurs.
ShippingCollege","author_url":"","source":""}" />
Kursplan
- Introduksjon til salg og markedsføring
- Personlige salgsteknikker
- Salg og service
- Salgsoppgaver
- Salgsprosessen
- Kundeprofilering
- Markedssegmentering
- Prospektering for nye kunder
- Salgssamtalen
- Salgskommunikasjon
- telemarketing
- Lukker hvert salg
- Salg feller
- Kundeansvarlig
- Kunden er konge
- Kundefokusert kultur
- Kundeservicetips for å vinne mer salg
- Din personlige suksessplan
- Bygg en salgssuksessholdning
- Ditt personlige merke
ShippingCollege","author_url":"","source":""}" />
Kurskrav
- Engelsk, alle kurs er skrevet på engelsk da dette er det primære språket for global virksomhet.
- Datamaskin, Internett-tilkobling og skriver (hvis du ønsker å skrive ut kurset).
- En gyldig e-postadresse.
- Tid satt til side for å studere i henhold til kurskravene.
Kursets varighet
To uker deltid eller fire dager på heltid
Deltid studier - hvor du studerer deltid på kveldene og i helgene ved hjelp av vårt online treningsprogram.
Heltidsstudier - når du tar fri fra jobb for å studere heltid ved hjelp av vårt online treningsprogram.
Anbefalt studietid satt av - for deltidsstudier anbefaler vi at du må sette av 3 til 4 timer i uken og for heltidsstudier 12 til 16 timer i uken. Tiden vil variere avhengig av studentenes opprinnelige kunnskap om emnet. Tiden som trengs for å fullføre emnet vil variere avhengig av studentenes opprinnelige kunnskap om emnet.
Kursstruktur
Kursnotater - Det er to eksamener for denne kursmodulen.
Studieplan og vurdering - Hver uke vil du bli sendt en e -post som varsler deg om studieplanen og vurderingsprogrammet ditt. Du får deretter tilgang til e-campus for å fullføre studiene.
PDF -kursnotater - Du kan laste ned en myk kopi av hele kursmodulen i PDF -format på e -Campus. Du vil da kunne skrive ut en papirkopi for studier hvis du velger det. Det er to eksamener for hver kursmodul. Vær oppmerksom på at vi ikke tilbyr videotimer for våre kurs.
Online eksamener - Alle dine online eksamener er fullført på e -Campus.
Elevstøtte
Personal e-Tutor-Du vil bli nominert til en personlig e-Tutor, all kommunikasjon med din e-Tutor vil skje via e-post.
Tidligere eksamensoppgaver - Du har en gratis tidligere eksamensoppgave med modellsvar på slutten av PDF -kursnotatene dine (unntatt terminologi eller grunnkurs). Dette vil hjelpe deg med å forberede eksamenene dine.
Studietips for eksamen-Du kan lese om våre studietips på din e-Campus.
Fun Merchant Shipping Quiz - Du kan prøve vår morsomme quiz for å oppleve hvordan eksamenene dine vil "se ut og føles".
Våre e-campus-tilbud
Kurs E -Campus - det er her du får tilgang til kursnotatene dine og fullfører alle eksamenene dine online.
Kursevaluering
Det er to elektroniske eksamener for dette sertifikatkurset, del 1 og del 2, gjennomsnittskarakteren for disse to eksamenene er ditt siste poeng.
Påkrevd bestått er 65%
Hvis du mislykkes i en eksamen, kan du skrive om eksamen på slutten av kurset mot et gebyr på USD 10 per eksamen.
Etter vellykket gjennomføring av kurset
Når du har bestått sertifikatkurset, vil du bli sendt et e-sertifikat via e-post.
Dessverre tilbyr vi ikke trykte sertifikater.
Kursmål
Etter vellykket gjennomføring av dette kurset vil du kunne:
- Sikre deg en stilling i salgs- eller servicebransjen
- Bli kvalifisert for fremskritt innen din bedrift
- Vær trygg på at du er profesjonelt opplært og utstyrt for salgs- og serviceindustrien
ShippingCollege","author_url":"","source":""}" />