Online sertifikat i sosiale medier

University of California, Irvine - Division of Continuing Education

Programbeskrivelse

Les den offisielle beskrivelsen

Online sertifikat i sosiale medier

University of California, Irvine - Division of Continuing Education

Oversikt

Ifølge 2015 Social Media Marketing Industry Report av Social Media Examiner1, indikerer 96% av markedsførerne at sosiale media er et kritisk verktøy for vekst i virksomheten, og de er interessert i den mest effektive taktikken for å være best engasjert med publikum.

LinkedIn, Twitter, Facebook og YouTube forblir de dominerende plattformene, med bedrifter og enkeltpersoner som omfatter den sosiale tilnærmingen.

Vårt program omhandler mange av fordelene og utfordringene ved bruk av sosiale medier, samtidig som vi gir en veikart som omhandler disse grunnleggende spørsmålene:

  • Hvordan integrerer du sosiale medier i din overordnede markedsplan?
  • Hva er de beste sosiale medier strategier og taktikker å ansette?
  • Hvor mye skal du investere i sosiale medier?
  • Hva er de beste verktøyene for å måle og spore sosiale medier taktikk?

Gjennom case studies, interaktive økter, online forum diskusjoner og øvelser, vil deltakerne få kunnskap, erfaring og praktiske ferdigheter til å umiddelbart søke sin læring på arbeidsplassen.

Hvem skal delta

Dette programmet er designet for alle fagfolk som jobber i markedsfeltet for å lære mer om digital markedsføring og sosiale medier: interaktive markedsførere som ønsker å øke produktets innflytelse; erfarne markedsførere som ønsker å utvide sin kunnskap og ferdigheter; Mid-level ledere ansvarlig for merkevarebevissthet og lojalitet; de som har ansvaret for planlegging, tilrettelegging og integrering av sosiale medier i deres organisasjoner; entreprenører som driver små bedrifter personer som har tatt på seg eller ønsker å ta på sosialmedias ansvar innenfor sine organisasjoner; eller de som søker å bedre forstå sosiale medier markedsføring for personlig og / eller nettverk formål.

Karriereinnsikt

Arbeidsmessig sammendrag for markedsanalyser og markedsføringseksperter i USA.

  • Stillinger: 566.480 (2016)
  • Forventet vekst: 18,60% (2017-2027)
  • Årlig lønn: $ 46k- $ 89k (25.-75. prosent)

Programfordeler

  • Form og optimalisere sosiale nettverk
  • Design og implementere en sosial media strategi
  • Integrer sosiale medier verktøy i andre markedsføring virksomheten initiativer
  • Implementer strategier for å spore og måle avkastningen på sosiale medier
  • Kartmålinger og evaluere resultater av bestemte sosiale medier drevne resultater
  • Oppdag nye medieteknologier og identifiser som passer best for produktet eller bedriften din

Kursplan

Påkrevde kurs (minimum 9 enheter)

  • Social Media Essentials (2 enheter)
  • Social Media og Internet Audience Profiling (2 enheter)
  • Social Media Measurement and Evaluation (2 enheter)
  • Utvikling av en sosial mediestrategi (2 enheter)
  • Transmedia Marketing Through Storytelling (2 enheter)
  • Blogging for Business (2 enheter)
  • Nye medier Verktøy og teknologi (2 enheter)
  • Content Marketing (1,5 enheter)
Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Engelsk


Sist oppdatert July 6, 2018
Varighet og pris
Dette kurset er Nettstudie
Start Date
Studiestart
Åpen påmelding
Duration
Varighet
6 - 12 måneder
Heltidsstudier
Price
Pris
2,860 USD
gjennomsnittlig kostnad
Information
Deadline
Locations
USA - USA Online
Studiestart : Åpen påmelding
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Dates
Åpen påmelding
USA - USA Online
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen