Online MS i datamarkedsføringskommunikasjon
West Virginia University - Reed College of Media
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Morgantown, USA
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
18 måneder
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
USD 820 / per credit
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Sep 2024
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
WVU utviklet det første nettbaserte mastergradsprogrammet for datamarkedsføringskommunikasjon i landet, og vi er fortsatt i forkant av utdanning på dette området.
Ekspertise
Vi har forbindelser, og disse bransjelederne hjalp ikke bare med å utvikle læreplanen, men de underviser i den – og de vil også bli dine forbindelser.
Brukerstøtte
Vi har også din rygg. Fra å søke på programmet til å planlegge klasser til teknisk støtte til eksamen, vi er alltid her for å hjelpe.
Læreplan
Husker du hvordan disse industrilederne bidro til å utvikle læreplanen? Det er på punkt. Og når det ikke er det, justerer vi det slik at vi alltid er et skritt foran bransjen.
Verdi
Det er et program i verdensklasse til en rimelig pris med mye ekstrautstyr. Denne graden på 24 000 USD setter deg i en klasse av datamarkedsførere som bransjen etterspør.
Hva er datamarkedskommunikasjon?
Datadrevne markedsførere analyserer store data som samles inn gjennom forbrukerinteraksjoner og engasjementer. Å forstå dataene du har, dataene du kan få, og hvordan du organiserer, analyserer og bruker disse dataene for å forbedre markedsføringstiltak er kjernen i datamarkedskommunikasjon. Dette betyr ikke at datamarkedsførere trenger matematikk-tunge ferdigheter i statistisk analyse, snarere trenger de evnen til å tolke publikum og deres oppførsel for å utvikle og justere integrerte markedsføringsstrategier, vurdere beregninger, måle produktivitet og øke avkastningen.
Opptak
Læreplan
Vi utvikler alltid kursinnholdet for å møte behovene til vår dynamiske industri. Som student i datamarkedsføringskommunikasjon vil du ta 10 tre-studiepoengs kurs, totalt 30 studiepoeng som kreves for eksamen. Du vil også gå videre gjennom programmet som en kohort, og ta kurs sammen med klassekamerater i en sekvensiell rekkefølge som parer kurs som utfyller hverandre.
Datamarkedsføringskommunikasjonskurs
- Introduksjon til datamarkedskommunikasjon
- Målgruppeundersøkelse og segmentering
- Innsamling og visualisering av merkevaredata
- Kampanjeberegninger og vurdering
- Kampanjeplanlegging og programmatisk mediekjøp
- Databehandlingsplattformer
- Tilpasning av meldinger
- Meldinger for Customer Relationship Management
- Optimalisering av sosiale medier
- Datamarkedsføringskommunikasjonskampanjer