Nivå 2-sertifikat i prinsipper for kundeservice
Riverside College Halton
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Widnes, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
Be om info
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Aug 2023
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Denne kvalifiseringen gjør det mulig for elever å utvikle eksisterende ferdigheter og få kunnskap om viktige områder for effektiv kundeservice, for eksempel å kommunisere med kunder og håndtere kundeinformasjon.
Dette kurset passer for alle som er interessert i kundeservice og håper på karriereutvikling eller ansettelsesmuligheter i kundeservicebransjen.
Denne kvalifiseringen er ideell for alle som jobber i en kunde-vendt rolle eller ønsker å få en jobb der rollen involverer kundeservicekunnskap som en nøkkelkomponent i stillingen.
Å studere via fjernundervisning betyr at du kan velge når og hvor du studerer.
Dette kurset er tilgjengelig for online papirbasert og papirbasert læring med online vurderinger.
Dette kurset er delt inn i syv håndterbare enheter:
Enhet 1: Prinsipper for kundeservice og levering
Enhet 2: Forstå kunder
Enhet 3: Forstå arbeidsgiverorganisasjoner
Enhet 4: Forstå hvordan du kan kommunisere med kunder
Enhet 5: Forstå hvordan du skal håndtere kundeinformasjon
Enhet 6: Forstå hvordan du kan løse problemer og levere kundeservice til utfordrende kunder
Enhet 7: Forstå hvordan du kan utvikle kundeforhold
Du vil oppnå en nasjonalt anerkjent kvalifikasjon; Lag en mangeårig karriere Pathway innen kundeservice industrien; Kurs blir levert som fjernundervisning, slik at elevene kan velge når og hvor de skal studere; Personlige veiledere tildeles for å sikre at elever har den støtten som trengs for å lykkes.
Om skolen
Spørsmål
Lignende kurs
Global MBA (salgsledelse)
- UK Online, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland