Nivå 7 Diploma in Business Management

Generelt

Programbeskrivelse

Postgraduate Level 7 Diploma in Business Management from Learning Resource Network (LRN) er designet for å utvikle dine ledelsesevner og kunnskaper. Det vil derfor forbedre dine karrieremuligheter og lede direkte videre til de avanserte trinnene i MBA og masterstudier.

Kvalifiseringen vurderes etter oppgave, slik at du kan delta og fullføre studiene når som helst uten å være begrenset til studieåret.

Kurset er ment for direktører og senior- eller mellomledere i både private og offentlige organisasjoner som ønsker å oppnå en høyere utdannelse.

Brainstorming over paper

Innhold

LRN Level 7 Diploma in Business Management består av fem enheter:

  • Forretningsstrategi, planlegging og ledelse (20 studiepoeng)
  • Økonomiske ressurser og resultatstyring (25 studiepoeng)
  • Ledelse, endring og personaladministrasjon (25 studiepoeng)
  • Bedriftsstrategi, styring og etikk (25 studiepoeng)
  • Forskningsmetodikk og anvendelse av den på markedsføring (25 studiepoeng)

Inntakskrav

Du må ha ett av følgende:

  • en første grad i virksomhet, ledelse eller relaterte fag
  • en nivå 6-kvalifisering, for eksempel et diplom i ledelse eller andre britisk anerkjente tilsvarende internasjonale kvalifikasjoner
  • minst fem års omfattende relevant arbeidserfaring (betalt og / eller ulønnet) med ansvarsnivå, deltakelse og / eller oppnåelse av en rekke relevante faglige kvalifikasjoner

Du må også ha en tale-, lytte-, lese- og skriveevne på engelsk som tilsvarer CEFR nivå B2 (eller tilsvarende).

Hva er inkludert?

Enhetene blir undervist gjennom vår undervisningssone av en blanding av innspilte og live forelesninger kombinert med viktige lesetekster og øvelser. Du vil ha en personlig veileder som er fagekspert som du kan kontakte hvis du har spørsmål.

Når den leveres gjennom vår undervisningssone, får du også gratis tilgang til lederens verktøysett og effektive læringsferdighetsseksjoner sammen med adgang til diskusjonsforumet for studentloungen.

Avgifter for merking av LRN-oppdrag er inkludert i våre priser. Alt du trenger er inkludert; det er ingen ekstra avgifter.

mål

Forretningsstrategi, planlegging og ledelse

Denne enheten har som mål å gi deg en strategisk forståelse av:

  • arten, omfanget og behovet for strategisk forretningsadministrasjon og planlegging i internasjonale profitt- og ideelle organisasjoner.
  • en rekke klassiske og moderne modeller, konsepter og verktøy i forretningsstrategi og planlegging.
  • prosessene som organisasjoner identifiserer og utvikler sine mål og verdier etter.
  • virkningen av politiske, økonomiske, sosiale, teknologiske, miljømessige og juridiske faktorer.
  • nøkkelkreftene som representerer både muligheter og trusler mot organisasjoner, enten de er profitt eller ikke-profitt.
  • strategiprosessen for at en organisasjon skal oppnå konkurransefortrinn.
  • de fremtidige utfordringene som påvirker strategisk forretningsadministrasjon og planlegging.

Økonomiske ressurser og resultatstyring

Denne enheten har som mål å gi deg en strategisk forståelse av:

  • hvordan du bruker regnskap for å evaluere ytelse, og forstå begrensningene ved slik analyse.
  • hvordan du bruker, og vurderer effektiviteten av administrasjonsregnskapsinformasjon i planlegging og kontroll av organisasjonens ressurser.
  • hvordan man kritisk kan vurdere og evaluere moderne ledelsesregnskapsmetodikk for å støtte effektiv styring og kontroll av ressurser.
  • hvordan man identifiserer og kritisk vurderer styring og ytelse av håndgripelige og immaterielle ressurser i forretningsstrategi og planlegging.
  • organisatoriske mål og alternativ økonomi, tilgjengelig for å finansiere oppnåelsen av disse målene.
  • hvordan du bruker økonomiske data, teknikker og verktøy for å evaluere langsiktige kapitalbeslutninger.
  • de internasjonale aspektene av finansstrategien.
  • kilder og konsekvenser av risiko for organisasjoner og kunnskap om disse risikoene kan håndteres.

Ledelse, endring og ledelse av mennesker

Denne enheten har som mål å gi deg en strategisk forståelse av:

  • bidraget som organisasjonens ansatte kan gi til konkurransefortrinn og fremme strategisk visjon og verdier.
  • kunne anvende egnede strategier for ressurser, oppbevaring og utvikling av mennesker.
  • strategier for å styrke ansattes engasjement og engasjement i en organisasjon.
  • den potensielle verdien av ledertilnærminger knyttet til High-Performance Working (HPW) på alle nivåer i organisasjonen (strategisk, ledelsesmessig og operativ / taktisk).
  • kunne implementere teorier, konsepter og teknikker knyttet til organisasjonsendring.
  • hvordan du bruker funksjonene som er forbundet med effektiv styring av endringer, og kan maksimere menneskers bidrag innenfor en HPW-kultur.

Bedriftsstrategi, styring og etikk

Denne enheten har som mål å gi deg en strategisk forståelse av:

  • hvordan man analyserer forretningsmiljøet og utviklingen av en forretningsorganisasjon som opererer over hele verden.
  • forholdet mellom organisasjonens ressurser, produkt / tjenester og miljøet.
  • hvordan evaluere forretningsetikk fra et verdensomspennende perspektiv.
  • konseptene og perspektivene til eierstyring og selskapsledelse i en organisasjon som opererer over hele verden.
  • virkningen av bedriftens sosiale og miljømessige ansvar på organisasjoner.
  • hvordan organisasjoner styrer selskapsledelse og etikk for å oppnå bedriftsmål.
  • hvordan man implementerer og overvåker etiske spørsmål og styresett i utviklingen av en passende bedriftsstrategi.

Forskningsmetodikk og dens anvendelse på markedsføring

Denne enheten har som mål å gi deg en strategisk forståelse av:

  • rollen som forskningsmetoder, slik de brukes i virksomheten.
  • hvordan man forsker på metoder som er relatert til virksomhetsforskning.
  • hvordan utvikle forskningsdesign fra kvantitative og kvalitative perspektiver.
  • hvordan man setter forskningsmål og planlegger et forskningsprosjekt.
  • ledelse, forretnings- og markedsføringsteori og relevant litteratur fra varierte kilder som bidrar til forskningsprosjektet.
  • hvordan man kan bestemme et spesifikt markedsføringsrelatert forskningsspørsmål, sette forskningsmål, planlegge og gjennomføre et forskningsprosjekt, kritisk analysere og evaluere bevis, og rapportere funn og resultater.
  • hvordan man kan utforme datainnsamlingsundersøkelsene fra kvantitative og kvalitative perspektiver, evaluere de kontrasterende forskningsmetodikkene og bestemme de beste tilnærmingene for å skaffe de nødvendige dataene.
  • hvordan du skriver opp resultatene av prosjektet som en bedriftsrådgivningsrapport.

Hvordan studerer jeg og hvor lang tid tar det?

Kvalifiseringen blir undervist på nettet, slik at du kan begynne når som helst, siden du ikke er begrenset av terminperioder. Du vil motta pålogging og passord for undervisningssonen så snart vi har mottatt betaling.

Tiden det tar i praksis er opp til deg og vil variere avhengig av ditt engasjement og hvor enkelt du synes det er å studere. Vitnemålet tar normalt mellom seks måneder og ett år å fullføre.

Hvordan vurderes det?

Alle fem enhetene vurderes hver av en 3.500 ord skriftlig oppgave, som kan sendes til et av de fire merkingsvinduene gjennom året.

Sist oppdatert nov. 2020

Om skolen

iQualify UK is a UK registered organisation which was founded to provide the best in education through courses and qualifications for those previously excluded on grounds of finance or the need to wor ... Les mer

iQualify UK is a UK registered organisation which was founded to provide the best in education through courses and qualifications for those previously excluded on grounds of finance or the need to work rather than study. Minimér