$close

Filtre

Se resultater

På nett Master programmer i Astronomi 2022 Europa

En masterprogrammet er et fokusert grad som krever omtrent to år med skolearbeidet, forskning, og muligens en avhandling papir for å tjene. Denne avanserte studium tillater elevene å ytterligere spesialisere sin skolegang i et område som interesserer dem. Astronomi er et interessant fagområde som fokuserer på universets mysterier. Noen klasser kan fokusere på forskning og studier på et en… Les mer

Astronomi er et interessant fagområde som fokuserer på universets mysterier. Noen klasser kan fokusere på forskning og studier på et enkelt objekt, som kometer, gassformede planeter eller asteroider. Lære å bestemme astronomisk avstand er en viktig del av denne karrieren.

Fjernundervisning er en metode for å levere utdanning til studenter som ikke er fysisk til stede på campus. Ulike studier har vist at fjernundervisning kan være like effektive som vanlige klasserom programmer noen ganger enda bedre!

Europa er den sjette største kontinentet og omfatter 47 land og diverse avhengigheter, øyer og territorier. Det grenser til Middelhavet i sør, Asia i øst, og Atlanterhavet i vest.

Mastergrad På nett i Astronomi Europa