Mastergrad i strategisk markedsføringsledelse
UNIR
Nøkkelinformasjon
Velg plassering
Campus plassering
Logroño, Spania
Språk
Spansk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
1 år
Tempo
Deltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Introduksjon
Den eneste offisielle mesteren som inkluderer en forretningsbeslutningssimulator i alle fag
Den offisielle mesteren i strategisk markedsføringsledelse ved UNIR svarer på et behov oppdaget i markedsføringsledelsen til selskaper: de krever fagpersoner med spesifikke ferdigheter og evner for å kunne møte utfordringene til globale selskaper.
Med denne online mesteren fra UNIR oppnå en strategisk visjon gjennom en forretningsbeslutningssimulator, som lar deg fordype deg i den profesjonelle virkeligheten til de fire ansvarsrollene i markedsføringsområdet: Salg, markedsføring, handel og kommunikasjon.
Mesteren fremmer læringsdynamikk som case-metoden, i tillegg til teamarbeid og bruk av ny teknologi. I tillegg er det den eneste offisielle mesteren som inkluderer en forretningsbeslutningssimulator i alle fag.
målsettinger
Det grunnleggende målet for denne mesteren er å sikre at studenten er i stand til å tilegne seg kunnskap og utvikling av generelle og spesifikke ferdigheter innen markedsføringsledelse og ledelse av produkter og merkevarer , og påtar seg ansvar i et raskt skiftende, komplekst, flerkulturelt miljø og globalisert; og i forskjellige sektorer.
Etter fullført master i strategisk markedsføringsledelse ved UNIR , vil du kunne:
- Forstå de grunnleggende prinsippene for utvikling av markeder og miljøer.
- Identifiser kilder til informasjon og markedsundersøkelser som er nødvendige for effektiv beslutningstaking.
- Velg de mest hensiktsmessige markedsdata-analyseteknikkene for hvert scenario og definer gyldighetsparametrene til kildene og kvaliteten på en studie.
- Etablere objektive diagnoser og markedsføringsplaner.
- Ta strategiske beslutninger om grunnleggende elementer i markedsføring i produkt, merke, priser, kommunikasjons- og distribusjonskanaler, samt dets prosesser og organisasjonsstruktur i markedsføring.
Generell informasjon
- Varighet: 1 studieår
- Ansikts-til-ansikt eksamen: på slutten av hvert semester
- Studiepoeng: 60
- Metodikk: 100% online utdanning
- Live-klasser online
- Personlig veileder
metodikk
Live online klasser
Vi tilbyr studentene muligheten til å delta på live online klasser hver dag. I løpet av disse øktene vil studentene kunne samhandle med læreren og løse spørsmålene deres i sanntid, og dele kunnskap og erfaringer. Treningsrytmen er så langt som mulig tilpasset behovene til hver gruppe studenter. Å ikke delta på en live-klasse betyr ikke at du savner det. Alle økter kan sees forsinket, så mange ganger du vil. Dermed blir ikke elever som ikke kan følge timen live skadet.
Didaktiske ressurser
UNIR virtuelle campus gir et bredt utvalg av innhold som du kan forberede hvert fag på. Disse materialene er organisert på en måte som legger til rette for smidig og effektiv læring. På denne måten er det mulig å få tilgang til emnene som utvikler innholdet i programmet, nøkkelideer for hvert emne (utarbeidet av lærerpersonalet i emnet), utfyllende audiovisuelt materiale, aktiviteter, avlesninger og evalueringstest.
I tillegg vil du ha tilgang til mesterklasser om bestemte emner, og du vil kunne delta i fora, chatter og blogger der du samhandler med lærere og kolleger, utvider kunnskapen og løser mulige tvil.
Personlig veileder
På UNIR har hver student en personlig veileder fra første dag, alltid tilgjengelig via telefon eller e-post. Veilederens rolle er grunnleggende i banen til hver student, siden den er den største koblingen til universitetet og dets referansepunkt under opplæringsprosessen.
Lærerne tilbyr personlig oppmerksomhet ved kontinuerlig å overvåke hver elev.
- Løs tvil om faglige prosedyrer, prosedyrer eller spesifikke tvil om fag.
- Hjelper med studieplanlegging for å utnytte tiden bedre.
- Anbefal hvilke didaktiske ressurser på plattformen du skal bruke i hvert tilfelle.
- Han er involvert i studentenes studier for å hjelpe dem med å bestå hvert fag.
Evalueringssystem
For å vurdere nivået på oppnåelse av målene oppnådd i mesteren, er det nødvendig å evaluere kompetansen tilegnet seg under studien. Den endelige evalueringen av læringen utføres under hensyntagen til karakteren oppnådd i følgende punkter.
- Kontinuerlig evaluering (løsning av praktiske saker, deltakelse i fora, debatter og andre samarbeidsmidler og evalueringstest).
- Endelig ansikt-til-ansikt-undersøkelse.
- Masteroppgave
Læreplan
Curriculum
første semester
- Strategisk markedsføringsledelse (6 stp)
- Markedsinformasjons- og forskningssystem (6 stp)
- Strategiske og ledelsesmessige ferdigheter i markedsføring (6 stp)
- Integrert markedskommunikasjonsledelse (6 stp)
- Prisbeslutninger og kommersiell styringskontroll (6 stp)
andre periode
- Innovasjon innen produkt- og merkevareledelse (6 stp)
- Produktledelse og samarbeid i kanalen (6 stp)
- Ekstern praksis (6 stp)
- Avsluttende masterprosjekt (12 studiepoeng)
Galleri
Karrieremuligheter
Karrieremuligheter muligheter~~POS=HEADCOMP
University Master's Degree in Strategic Marketing Management ved UNIR gir studentene en rekke faglige muligheter i kvalifiserte og ansvarlige stillinger. Vi fremhever blant annet:
- Markedsdirektør
- Digital Marketing Manager
- Kommersiell direktør
- Brand Manager
- Product manager
- Kategori Manager
- Key Account Manager
- Trade Marketing Manager
- Annonseringsdirektør
- Social Media Manager
- Strategisk planlegger
- Markedskonsulent
- Leder for e-handel
- Forretningsmenn og gründere