Mastergrad i nevromarkedsføring
UNIR
Nøkkelinformasjon
Velg plassering
Campus plassering
Logroño, Spania
Språk
Spansk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
1 år
Tempo
Deltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Introduksjon
Den eneste offisielle mesteren i neuromarkedsføring 100% online
Den offisielle mesteren i nevromarkedsføring av UNIR forbereder deg til å innovere i markedsførings- og annonseringsstrategier for merkevarer, fra studiet av de emosjonelle og sensoriske prosessene som får forbrukeren til å kjøpe.
Målet med mesteren er å lære studenten kunnskap, teknikker og hovedverktøy innen nevrovitenskap, slik at de kan bruke dem i sine markedsførings- og salgsstrategier: i utformingen av nye produkter og tjenester, i forbedring av kundeopplevelsen, i generering av forbrukerdrivere i beslutningsprosesser eller i den strategiske definisjonen av priser.
Mesteren har et virtuelt rom som tar deg med inn i virkeligheten av neuromarketing og nevro-kvalitative teknologiske verktøy som Implicit Association Test (TAI), Eye Tracking, Facial Coding eller Electroencefalography (EEG). I mesteren samarbeider i tillegg fagpersoner, selskaper og ledende foreninger i nevromarkedsektoren som KANTAR, The Sensory Lab, Neurologyca eller Bitbrain.
målsettinger
Nevrovitenskap og markedsføring, et binomium som stadig mer kreves av bedrifter for å forstå dybdenes behov, preferanser og motivasjoner fra forbrukerne. Etter å ha fullført den elektroniske masteren i neuromarkedsføring, vil du kunne:
- Identifiser forbrukernes behov med neuromarketingteknikker og gi dem effektive svar.
- Bruk de forskjellige støttene, verktøyene og kanalene som brukes i nevrovitenskap.
- Tolke forskningsresultater for bruk innen markedsføring og reklame.
- Definere mer vellykkede strategier for markedsføring, reklame, kommunikasjon og virksomhet.
- Rådgi mennesker, selskaper eller organisasjoner i bruken av teknikker som ofte brukes i nevromarkedsføring.
- Formidle konklusjonene av undersøkelsene, på en klar og kortfattet måte, både spesialiserte og ikke-spesialiserte.
Generell informasjon
- Varighet: 1 studieår
- Ansikts-til-ansikt eksamen: på slutten av hvert semester
- Studiepoeng: 60
- Metodikk: 100% online utdanning
- Live-klasser online
- Personlig veileder
metodikk
Live online klasser
Vi tilbyr studentene muligheten til å delta på live online klasser hver dag. I løpet av disse øktene vil studentene kunne samhandle med læreren og løse spørsmålene deres i sanntid, og dele kunnskap og erfaringer. Treningsrytmen er så langt som mulig tilpasset behovene til hver gruppe studenter. Å ikke delta på en live-klasse betyr ikke at du savner det. Alle økter kan sees forsinket, så mange ganger du vil. Dermed blir ikke elever som ikke kan følge timen live skadet.
Didaktiske ressurser
UNIR virtuelle campus gir et bredt utvalg av innhold som du kan forberede hvert fag på. Disse materialene er organisert på en måte som legger til rette for smidig og effektiv læring. På denne måten er det mulig å få tilgang til emnene som utvikler innholdet i programmet, nøkkelideer for hvert emne (utarbeidet av lærerpersonalet i emnet), utfyllende audiovisuelt materiale, aktiviteter, avlesninger og evalueringstest.
I tillegg vil du ha tilgang til mesterklasser om bestemte emner, og du vil kunne delta i fora, chatter og blogger der du samhandler med lærere og kolleger, utvider din kunnskap og løser mulige tvil.
Personlig veileder
På UNIR har hver student en personlig veileder fra første dag, alltid tilgjengelig via telefon eller e-post. Veilederens rolle er grunnleggende i banen til hver student, siden den er den største koblingen til universitetet og dets referansepunkt under opplæringsprosessen.
Lærerne tilbyr personlig oppmerksomhet ved kontinuerlig å overvåke hver elev.
- Løs tvil om faglige prosedyrer, prosedyrer eller spesifikke tvil om fag.
- Hjelper med studieplanlegging for å utnytte tiden bedre.
- Anbefal hvilke didaktiske ressurser på plattformen du skal bruke i hvert tilfelle.
- Han er involvert i studentenes studier for å hjelpe dem med å bestå hvert fag.
Evalueringssystem
For å vurdere nivået på oppnåelse av målene oppnådd i mesteren, er det nødvendig å evaluere kompetansen tilegnet seg under studien. Den endelige evalueringen av læringen utføres under hensyntagen til karakteren oppnådd i følgende punkter.
- Kontinuerlig evaluering (løsning av praktiske saker, deltakelse i fora, debatter og andre samarbeidsmidler og evalueringstest).
- Endelig ansikt-til-ansikt-undersøkelse.
- Masteroppgave
Læreplan
Curriculum
første semester
- Vitenskapelig grunnlag for nevromarkedsføring (6 ETCS)
- Nevrovitenskap og biometriske teknikker for markedsføring (6 ETCS)
- Nevrovitenskap og markedsføring (6 ETCS)
- Sensorisk og erfaringsbasert markedsføring (6 studiepoeng)
- Anvendt neuromarketing (6 ETCS)
andre periode
- Forbrukeren og deres atferd (6 ETCS)
- Profesjonell deontologi i nevromarkedsføring (6 ETCS)
- Avsluttende masteroppgave (12 ETCS)
Valgfrie fag
- Nevrovitenskap anvendt på virksomheten (6 ETCS)
- Statistikk brukt på nevromarkedsføring (6 ETCS)
- Nevromarketing og ny teknologi (6 ETCS)
- Valgfrie eksterne praksisplasser (6 ETCS)
Galleri
Karrieremuligheter
Karrieremuligheter muligheter~~POS=HEADCOMP
UNIR Master's Degree in Neuromarketing gir studenten en rekke faglige muligheter i kvalifiserte og ansvarlige stillinger. Mange er fremvoksende yrker som etterspør en spesialistprofil innen Neuromarketing som det fortsatt er få fagpersoner av i markedet, noe som representerer en stor mulighet for våre studenter. Vi fremhever blant annet:
- Markedsføringsavdelinger for selskapene.
- Kommunikasjonsavdelinger i bedriftene.
- Business Intelligence-avdelinger i selskaper (markedsundersøkelser, markedsundersøkelser, kundeinnsikt)
- Business Intelligence-selskaper (markedsundersøkelser, markedsundersøkelser, kundeinnsikt)
- Reklamebyråer
- Markedsføringskonsulenter
- Neuromarketinglaboratorier og tjenesteleverandører
- Opplæring av nye generasjoner (Universiteter og Handelshøyskolen).