Master of Science in Systems Technology Online

Generelt

Programbeskrivelse

Den elektroniske Master of Science in Systems Technology er designet for studenter som jobber i et bredt spekter av bransjer, inkludert energi, produksjon, kjemisk produksjon, konstruksjon og vedlikeholdstjenester.

Perfekt for den industrielle teknologien, vil dette online masterprogrammet utstyre studentene med avanserte problemløsningsferdigheter og banebrytende verktøy for å utvikle løsninger på komplekse systemproblemer i disse bransjene.

Nyutdannede fra det industrielle teknologiprogrammet vil være forberedt på å forfølge tekniske og lederroller på øvre og mellomnivå.

Program høydepunkter inkluderer:

• Bare MS i systemteknologi som tilbys i den sørlige regionen

• Studentene kan fortsette å jobbe på heltid - kurs kan fullføres på nettet

• Læreplanen tilbyr en 30-timers avhandling eller et 33-timers prosjektalternativ

Dette systemteknologiprogrammet administreres gjennom Institutt for industriell teknologi som ligger i UL Lafayette College of Engineering.

Sist oppdatert sep. 2020

Keystone-stipend

Se hvilke muligheter du kan få med et stipend fra oss

Om skolen

The College of Engineering at the University of Louisiana at Lafayette is dedicated to educating world-class engineers who have the knowledge, skills, and abilities to improve the quality of life acro ... Les mer

The College of Engineering at the University of Louisiana at Lafayette is dedicated to educating world-class engineers who have the knowledge, skills, and abilities to improve the quality of life across the globe. Our college, our faculty, and our administration are known throughout the nation for outstanding engineering education, research, and public service. Our undergraduate student population has soared from approximately 1,100 to over 2,000 over the past few years, making Ragin’ Cajun Engineering the second largest engineering college in Louisiana. We've initiated numerous student development programs, including a leadership development program, engineering ambassadors, and several specialty minors. We are particularly proud that both our African-American and graduate student populations have increased by over 25 percent over the past five years — both go against the national trend. Minimér