Master of Marketing
Mind Development Academy
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Cape Town, Sør-Afrika
Språk
Be om info
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
1 - 4 år
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
USD 7 000 / per year *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* betalingsplan tilgjengelig
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Handle om
Master of Marketing (MS, MBA, MPA) er akkreditert av Atlanterhavet International University (AIU) og har som mål å gi studentene de tekniske og ferdighetssettene som er nødvendige for å bli markedsførings profesjonell som kan løse praktiske problemstillinger innen feltet markedsføring. Master of Marketing programmet tilbys online via fjernundervisning. Etter å ha vurdert både akademisk rekord og livserfaring, vil våre ansatte som arbeider sammen med fakultet og akademiske rådgivere, bistå elevene med å sette opp et skreddersydd program, designet på individuell basis. Denne fleksibiliteten til å møte studentens behov finnes sjelden i andre fjernundervisningsprogrammer. Vårt onlineprogram krever ikke at alle studenter tar de samme emnene / kursene, bruker de samme bøkene eller læringsmidlene. I stedet er online Master of Marketing læreplanen utformet individuelt av student og akademisk rådgiver.
Det omhandler spesifikt styrker og svakheter i forhold til markedsmuligheter i studentens store og mentale arbeidsområde. Forstå at industri og geografiske faktorer skal påvirke innholdet i læreplanen i stedet for et standardisert one-fits-all design er kjennetegnet ved vår unike tilnærming til voksenopplæring. Denne filosofien tar opp det dynamiske og stadigvoksende miljøet for fagfolk ved å hjelpe voksne studenter til å nå sine faglige og personlige mål innenfor omfanget av studiet.
For sør-afrikanske statsborgere som er interessert i våre tilbud: Vær oppmerksom på at vårt partner-universitet AIU og dets programmer er fullt akkreditert av ASIC, den britiske regjeringsorganet for akkreditering av utenlandske universiteter, men AIU er ennå ikke anerkjent av SAQA i Sør-Afrika.
Viktig: Nedenfor er et eksempel på emner eller områder du kan utvikle og arbeide med under studiene. Det er ment bare som et referansepunkt og et eksempel.
Kjernekurs og emner i markedsføring
- Markedsføring Etikk og lov
- Markedsundersøkelse
- Markeds strategi
- Ny produktutvikling og markedsføring
- Internasjonal markedsføring
- Statistikk Metoder
- Datainnsamlingsmetoder
- Kvalitativ forskning
- Markedsføringsledelse
- Merkevareledelse
- Mediestrategi, analyse og planlegging
- PR-strategier
- Integrert markedsføringskommunikasjon
Orienteringskurs
- Kommunikasjon
- Organisasjonsteori (portefølje)
- Erfaringslæring (selvbiografi)
- Faglig evaluering (spørreskjema)
- Grunnlaget for kunnskap (integrasjonskart)
- Grunnleggende prinsipper I (Utdanningsfilosofi)
- Profesjonell Evaluering (Selvvurdering Matrix)
- Utvikling av Graduate Study (garanti for en akademisk grad)
Forskningsprosjekt i markedsføring
- Mastergradsoppgave
- MBM300 Avhandling Forslag
- MBM302 Masteroppgave (7.500 ord)
- Publikasjon: Hver master i markedsføringskandidaten oppfordres til å publisere sine forskningsoppgaver enten online i det offentlige området eller gjennom faglige tidsskrifter og tidsskrifter over hele verden.
Kontakt oss i dag!
Vi forstår hvor travle voksne ikke har tid til å gå tilbake til skolen. Nå er det mulig å tjene graden din i ditt eget hjem og fortsatt ha tid til deg selv og din familie.