Read the Official Description

Programbeskrivelse

MA i læring og teknologi er et 33 studieprogram som tilbys online eller i blandet læring modell. Det reagerer på etterspørselen etter kvalifiserte fagfolk innen teknologi-mediert læring og utdanning og behovet for ledelsesnivå personer som har kunnskap, ferdigheter og evne til å påta seg lederrollene som kreves for å planlegge, designe, utvikle, implementere og implementere evaluere moderne læringsmiljøer.

Programmet er basert på prinsipper for nettverksbasert læring, åpen pedagogikk og digital tankegang, noe som gjør at studentene kan skape og bygge videre på sin digitale tilstedeværelse for å samarbeide meningsfylt til digitale læringssamfunn i feltet gjennom hele programmet. Det virtuelle symposiet i begynnelsen og slutten av programmet er en av de mange mulighetene for studenter å engasjere seg i, kultivere og bidra tilbake til disse digitale læringsnettverk og samfunn som de lærer mer om å forenkle i moderne læringsmiljøer.

Programmet har tre ferdigstillingsalternativer:

  1. Avhandling
  2. Sekundært forskningspapir
  3. Digital læring-konsulentprosjekt

Nyutdannede av programmet jobber i etableringen og evalueringen av moderne digitale læringsmiljøer. De bruker sin teoretiske og praktiske kunnskap for å kritisk analysere læringsinnovasjoner og vurdere deres innvirkning på organisasjoner og samfunn. Korssektorielle ferdighetssett kultivert i programmet gjør at kandidater kan lede og støtte sine organisasjoner for kontinuerlig å forbedre læringsopplevelsene de tilbyr.

Hvem er det for

Dette programmet er utviklet for personer som er involvert i etableringen av moderne læringsmiljøer som inneholder det beste av det som er kjent om læring og teknologi. Folk som kan dra nytte av programmet, er beslutningstakere med ansvar for læring, opplæring eller utdanning; treningsledere og koordinatorer; trening og utvikling posisjoner; tilretteleggere, trenere eller instruktører. Programmet tiltrekker elever fra flere sektorer, inkludert post-sekundære institusjoner, regjeringsavdelinger, K-12 utdanningssystemer, bedriftssektoren, helsevesen, ideelle foreninger og små bedrifter.

Profesjonell sertifisering

MA i læring og teknol

ogy-programmet er anerkjent av Institute of Performance and Learning. Kandidater fra programmet mottar kreditt mot arbeidserfaringskravene til sertifisert opplæring og utviklingsprofessor (CTDP) sertifisering. Studenter i MA i Lære og Teknologi programmet er også kvalifisert for et Internasjonalt Baccalaureat Organisasjon (IBO) sertifikat.


Skolen for utdanning og teknologi jobber med et læringsutbytteramme for program som informerer kursets læringsutbytte. Program læringsutbytte identifisere hva eleven vil vite og kunne gjøre ved slutten av programmet. De er essensielle og varige kunnskaper, evner (attributter) og holdninger (verdier, disposisjoner) som utgjør en integrert læring av en kandidat fra MA i Lære og Teknologi-programmet.

Utfall

Nyutdannede vil kunne bruke prinsippene for nettverksbasert læring; åpen pedagogikk og digital tankegang som de arbeider med i etableringen og evalueringen av digitale læringsmiljøer. De skal anvende teoretisk og praktisk kunnskap for å kritisk analysere læringsinnovasjoner og vurdere deres innvirkning på organisasjoner og samfunn. Nyutdannede fra MA i læring og teknologi vil ha kunnskap, ferdigheter og evne til å:

1.Kommunikere og syntetisere informasjon og argumenter på kandidatnivå.

2.Kritisk vurdere hvordan læring skjer i en rekke sammenhenger.

3.Design og skape forskningsinformerte digitale læringsmiljøer.

4. Demonstrere effektive samarbeid ferdigheter.

5.Utvikle og analyser støttestrategier for å møte interessenters behov i digitale læringsmiljøer.

6.Velg passende evaluerings- og evalueringsstrategier for digitale læringsmiljøer.

7.Gjør meningsfullt til digitale læringsnettverk og -samfunn.

8. Forklar sammenhengen mellom innovasjon, forandring og digitale læringsmiljøer og deres innvirkning på organisasjoner og samfunn.

9.Apply reflekterende prosesser for å forbedre profesjonell praksis.

10.Kritisk vurdere og / eller produsere forskning.

Program taught in:
Engelsk

See 20 more programs offered by Royal Roads University »

Last updated November 20, 2018
Dette kurset er Nettstudie, Nettstudier & Campus kombinert
Startdato
April 2, 2019
Juni 18, 2019
Duration
2 år
Deltid
Pris
31,240 CAD
Undervisningskostnader er for hele programmet: $ 31,240 (internasjonale studenter), $ 24,790 (innenlandske studenter).
Deadline
Kontakt skolen
2 Years | Online Delivery
By locations
By date
Startdato
April 2, 2019
Sluttdato
Application deadline
Kontakt skolen
2 Years | Online Delivery
Startdato
Juni 18, 2019
Sluttdato
Application deadline
Mars 18, 2019
2 Years | Blended Delivery
Startdato
April 1, 2020
Sluttdato
Application deadline
Des. 31, 2019
2 Years | Online Delivery
Startdato
Juni 16, 2020
Sluttdato
Application deadline
Mars 16, 2020
2 Years | Blended Delivery

April 2, 2019

Location
Application deadline
Kontakt skolen
2 Years | Online Delivery
Sluttdato

Juni 18, 2019

Location
Application deadline
Mars 18, 2019
2 Years | Blended Delivery
Sluttdato

April 1, 2020

Location
Application deadline
Des. 31, 2019
2 Years | Online Delivery
Sluttdato

Juni 16, 2020

Location
Application deadline
Mars 16, 2020
2 Years | Blended Delivery
Sluttdato

Why Study at Royal Roads University ISC

How we're different

MA in Learning and Technology