Master i strategisk ledelse i telekommunikasjon
Fundación Universitaria Iberoamericana (FUNIBER)
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Barcelona, Spania
Språk
Be om info
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
18 - 24 måneder
Tempo
Deltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Sep 2024
Introduksjon
Master i strategisk ledelse i telekommunikasjon
Innovasjon og entreprenørskap er posisjonert som grunnleggende evner for virksomhetslederen i det 21. århundre.
Moderne virksomhetsstyring er utviklet i et globalt samfunn og i kontinuerlig evolusjon sammenkoblet gjennom informasjonsteknologi og telekommunikasjon.
For å møte disse utfordringene er det ikke nok å ha spesialisert opplæring innen telekommunikasjonsnettverk og -tjenester. Som en skiller faktor, må lederen tilegne seg muligheten til å gi en global visjon som materialiserer seg i systemiske, omfattende og innovative handlinger som lar ham lede forretningsprosjektet hans.
Som svar på disse behovene har Fundación Universitaria Iberoamericana (FUNIBER) og University of León (Spania) kombinert erfaringer og ressurser for å tilby Master in Strategic Management in Telecommunications (MDETel).
Som et resultat av denne treningserfaringen - tverrfaglig og internasjonal - vil du skaffe deg en solid vitenskapelig og profesjonell opplæring i telekommunikasjonsnettverk og tjenester som lar deg utføre telekommunikasjonsadministrasjonsprofiler med en prosjektvisjon.
Alt dette, sammen med tilnærmingen til operativ fortreffelighet støttet av et utmerket faglig nivå og en fleksibel læreplandesign og skreddersydd for studenten, gjør Master in Strategic Management in Telecommunications (MDETel) til det essensielle opplæringselementet for å styrke en solid profesjonell karriere i ytelse av ledende stillinger i selskapet i det 21. århundre.
Programresultat
Mål
Generelt mål:
- Forstå og beherske de grunnleggende konseptene knyttet til telekommunikasjonsnettverk og tjenestene knyttet til disse som en del av forretningsutviklingsstrategien.
Spesielle mål:
- Forstå fenomenet telekommunikasjon som grunnlaget for nye forretningsstrategier, så vel som organisatoriske innovasjoner.
- Kjenn til telekommunikasjonsteknologiene som muliggjør og tilrettelegger for generering av forretningsinnovasjoner.
- Kjenne til og mestre elementene som støtter ledelsen av organisasjonsendringer som Telekommunikasjon innebærer; dens virkninger og dens disposisjon i et forretnings- og teknologisk prosjekt.
- Kjenne til og mestre verktøyene og de strategiske forretningsteknikkene som gjør det mulig å designe, generere og distribuere en forretningsstrategi basert på telekommunikasjonsnettverk og -tjenester.
- Kjenne til og mestre teknikker og verktøy for menneskelig ledelse for strategisk ledelse av nye vedvarende baserte virksomheter innen telekommunikasjon.
- Muliggjøre evaluering av begrensningen, begrunnelsen av nye applikasjoner og strategiske beslutninger når telekommunikasjonsressurser er involvert.