Master i markedsføring
London School of Design and Marketing (PT)
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
London, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
Språk
Portugisisk, Engelsk, Spansk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
12 måneder
Tempo
Fulltid
Studieavgift
GBP 6 325 *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* £5 750,00 per nivå. Søknad: £180,00
Introduksjon
Vi er en online lærerinstitusjon tilgjengelig på 3 språk (engelsk, spansk og portugisisk) basert i London, men med online kurs tilgjengelig over hele verden.
Hvorfor MSc i markedsføring?
Markedsføring spiller en viktig rolle i næringslivet, som blir mer krevende og konkurransedyktig. Arbeidsmarkedet søker høyt kvalifisert, kreativ, innovativ og utrustet med effektive strategier i internasjonale sammenhenger. Disse fagpersonene forventes å kunne gi svar på å løse ledelses- og strategiproblemer i ulike forretningsområder.
MSc i markedsføring ved London School of Design og markedsføring vil utvide og utvikle ny kunnskap, nye ferdigheter og effektive metoder for markedsførere å bli høyt kvalifiserte spesialister, oppnå høy karriere mål.
London School of Design and Marketing
Hvor lidenskap blir et yrke
Kursoversikt
introduksjon
Master of Science i markedsføring fokuserer på å utvikle nye kompetanser som forbedrer forståelsen og implementeringen av innovative og effektive markedsføringsstrategier, samt forstå det stadig krevende og konkurransedyktige markedet. Kurset er utelukkende online og er utformet for å oppmuntre elevene til å utvikle kritiske og teoretiske ferdigheter gjennom mangfoldet av vurderingsmetoder som brukes, inkludert den faglige og praktiske komponenten, for eksempel faktiske casestudier og anvendte prosjekter.
fakultet
Fakultetet består av kvalifiserte, erfarne og anerkjente lærere. I tillegg til den akademiske opplæringen på doktorgradsstudiet presenterer de konsoliderte yrkeskarrierer, som knytter fagkomponenten til arbeidsmarkedet.
Veileder senter
LSDM-studenter blir fulgt ukentlig gjennom Tutorsenteret, bestående av et team av veiledere som spesialiserer seg på markedsføring med masternivåopplæring og påvist flerårig erfaring. Tutorsenteret er også tilgjengelig på engelsk, spansk og portugisisk.
Struktur
Master i markedsføring er 100% online, designet for å lære etter tilgjengeligheten uten fast tidsplan. Det vil si at LSDM-studenten definerer når og hvor å få tilgang til innholdet i tillegg til resultatene av evalueringsarbeidene. Bare endelige papirer og rettidige presentasjoner vil bli planlagt til bestemte tider og kommunisert til studentene i tide.
I løpet av 12 måneder har han fullført sin mastergrad i markedsføring, akkreditert av universitetet for Creative Arts (UCA), et av de ledende spesialistuniversitetene i Storbritannia, undervist på sitt morsmål uten å forlate sitt hjem.
- Undervisnings- og læringsmetoder vedtatt i kurset:
- Undervist på engelsk, spansk og portugisisk;
- Maksimalt 3 enheter samtidig og ett siste prosjekt;
- Innholdet i enheten er asynkron og organiseres av ukentlige emner;
- Tutorsenteret fungerer som støtte og samhandling for studenten;
- Nettbaserte ressurser (for eksempel forelesninger, seminarer og diskusjoner, veiledninger og økter, tilbakemelding, tilrettelegging av fora og online diskusjonsgrupper, praktiske øvelser).
Galleri
Opptak
Programresultat
Læringsferdigheter
Studentene skal ha et integrert syn på markedsføringsledelsesprosessen og markere muligheter for faglig utvikling. Betydningen av denne visjonen og de respektive tilnærmingene til ledelsesstrategier vil bli demonstrert, og det vil lage planer for et bredt spekter av organisasjoner eller selskaper. Kursplanen fremmer også bruk av eksisterende forskningsteori og praksis for å utvikle strategisk tenkning og praksis for markedsføringsledelse, og gir LSDM -studenter avansert og spesialisert akademisk og gründerkunnskap for å gjøre dem i stand til å forfølge en karriere som er konsolidert i fremtiden.
Karrieremuligheter
Mottakere og profesjonelle utsikter
Master i markedsføring er rettet mot studenter, fagfolk, entreprenører og ledere med ambisjonen om en konsolidert karriere innen markedsføring. Master i markedsføring forbereder fagfolk innen kommunikasjon, reklame, ledelse, salg, kontroll av produkter og/eller tjenester, reklamer, ansvarlig for forretningsområdet, blant andre.