Turistsektoren generelt, og spesielt hotellbehandleren, gjennomgår en akselerert transformasjon innen markedsføring, distribusjon og salg. Behandlingen av nye elektroniske verktøy er nøkkelen til å kunne håndtere hotellinstitusjoner. Den høye konkurranseevnen til dette miljøet krever figuren av E- handelsdirektøren og direktøren for inntektsforvaltning som nøkkelstillinger innen dagens hotellbransje.

Med Master i Markedsføring, Markedsføring og Revenue Management Online Tourism er den eneste mester i Spania som oppfyller følgende to punkter. For tiden er det ingen annen universitetsskole som trener sine studenter sammen med ledere i sin sektor, og det gjør det med de samme verktøyene som de fleste bedrifter bruker. Alle fag har en helt praktisk utvikling og fokusert på student profesjonalisering

Denne mastergrad er undervist i ansikt-til-ansikt metodikk i Barcelona

Hvorfor studere Master

  • Gamification: Emnet for Revenue Management blir lært gjennom en simulering med et Business Game-system. Slik at studenten praktiserer forretningen til et hotell og jobber med sine følgesvenner i situasjoner som er identiske med de som er gitt i en ekte etablering.
  • Helt profesjonelt og praktisk syn: Programmet er rettet mot oppkjøp av ferdigheter som brukes høyt, gjennom utdyping av verktøy og situasjoner opptatt av en lærer fra sektoren med støtte av virkelige saker.
  • Ostelea er medlem av den spanske foreningen av direktører og hotellledere.
  • Online klasser i sanntid: Online-programmet vil tillate elevene å kombinere arbeid og familie med sine klasser. Alle fagene i programmet har online undervisning i sanntid eller i utsatt, i henhold til studentens behov.

målsettinger

Utvikling av personlige ferdigheter og retningslinjer

De er nødvendige for å gå videre i de ulike arbeidsnivåene. Ledelsesmessige ferdigheter vil tillate studenten å møte avgjørende øyeblikk i sin karriere. I lederstillinger er det nødvendig å vite hvordan man skal håndtere: folk, lag, følelser, konflikter, forhandlinger.

Fra det personlige synspunkt må elevene lære å skape sitt eget personlige merke, administrere sitt eget kontaktnett, skrive en god læreplan og svare på hensiktsmessig på jobbintervjuer, blant annet.

KUNN I ONLINE MARKEDING OG OFFLINE

Det er nødvendig å vite både online markedsføring og offline markedsføring. Derfor forklares alle tilfeller, verktøy og analyser av online markedsføring for hoteller i detalj. Som innholdsforvaltere, SEO, SEM, e-postmarkedsføring, analytics, online rykte, sosiale nettverk eller blogger, blant andre.

Vi jobber også med offline markedsføring siden det er viktig å vite hvordan å gjennomføre en markedsplan, kundesegmenter, konkurransedyktig analyse, bruk en CRM og jobbe med pressekontorer eller PR og reklamebyråer

MARKETING

I hotellmarkedsføringskursene er de delt inn i 3 områder. Spesiell oppmerksomhet til salgsstrategi , kampanjeplanlegging og salgsteamadministrasjon . I faget av hotellmarkedsføring med ulike typer mellommenn, rekruttering, assistanse til messer, opprettelse av turpakker.

Endelig studeres hotellfinansieringen fra et praktisk synspunkt og skal tillate studenten å forstå en resultatregnskap, kunne gjennomføre budsjettet til avdelingen, samt lese balansen, kostnader for salg eller avvik av resultatene.

E-handel og inntektsforvaltning

E- handel er den store aksen for hotellmarkedsføring, så det fungerer nøye i alle sine aspekter.

Planlegging, verktøy, teknologier for direkte salg, teknologier for distribusjon, databaser, betalingssystemer, mobile enheter, beregninger og webanalyser.

Og det andre emnet er inntektsadministrasjonen hvor prissetting, prognoser, kundesegmentering samt prising, overbooking, upselling og annen taktikk er jobbet på.

Curriculum

Master i markedsføring, markedsføring og online turismeinntekter ledelse av Ostelea er klassifisert i 6 moduler:

  • Markedsstruktur, International Hotel Marketing og Strategisk Management
  • Finansiering av hotellbransjen, Finans for markedsføring og kommersiell
  • Turistmarkedsføring, Offline og Online
  • Ledelse Ferdigheter og Personlige Ferdigheter
  • E-handel og nettdistribusjon. Inntekter Manament og hotellpriser
  • Masteroppgave

Opptak og tittelprosess

OPPTAK

Opptaksprosessen sikrer egnethet av kandidater, slik at alle deltakerne kan dra nytte av denne erfaring.

For å starte opptak prosessen er nødvendig for å fylle forespørsel om informasjon. Fra det øyeblikket Ostelea vil kontakte kandidaten til å lukke et intervju som må oppgi følgende dokumentasjon:

  • Curriculum Vitae
  • motivasjonsbrev
  • To anbefalingsbrev
  • Minst påviselig arbeidserfaring på 3 år

Etter endt intervju, vil opptakskomité undersøke sak til sak, og vil kommunisere vedtaket til kandidat til å informere ham om status for opptak.

KVALIFIKASJONER

Deltakeren som fullfører programmet vil få:

  • Executive Master i Marketing, Marketing og Tourism Revenue Management, ved University of Lleida (PROPIO)
  • Executive Master i Markedsføring, Markedsføring og Turistinntekter, ved Ostelea (PROPIO)
  • Executive Master i markedsføring, markedsføring og turismeinntekter , ved EAE Business School (PROPIO)

For å få de grader som EAE og Universitetet gir, er det nødvendig å oppfylle kravene som disse institusjonene ber om

Program undervist i:
Spansk

Se 3 flere kurs fra The Ostelea - School of Tourism and Hospitality International »

Sist oppdatert November 17, 2018
Dette kurset er Nettstudier
Startdato
Duration
Pris
6,000 EUR
Deadline
Etter sted
Etter dato