Master i kundeopplevelsesadministrasjon
ESPM – Brasil
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
São Paulo, Brasil
Språk
Portugisisk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
4 semestre
Tempo
Deltid
Studieavgift
BRL 639 / per month *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* opptil 35 avdrag på 639,28 BRL + 1 avdrag på 703,98 BRL
Introduksjon
Master i Consumer Experience Management, studentene vil være forberedt på å:
Kjenne til og administrere det grunnleggende i den responsive og kundesentriske markedsføringsmodellen, vite hvordan man administrerer brukernes kjøps- og forbruksreiser, ved å bruke både datamarkedsføringsteknologier og verktøy, integrere dem med de tverrfaglige konseptene og praksisene til anvendt samfunns- og atferdsvitenskap. Strategisk administrer markeds- og forbrukerintelligens, støtte beslutningstaking i stadig mer dynamiske og komplekse forretningsmiljøer, og generere en innovativ fordel for selskapet. Bruke de ulike kontaktpunktene på en integrert måte for å kommunisere og betjene dine målgrupper og mål på en individualisert og responsiv måte, og kjenne deres medie- og innholdsforbruksprofiler i omnikanalmiljøet. I et samarbeidsmiljø vil studenter og professorer diskutere verdifulle tilnærminger til området, for å planlegge et kursgjennomføringsprosjekt fokusert på forskning og kunde- og brukersentriske strategier, som bør tematiseres og utvikles gjennom hele kurset.
Læreplan
hva vil du lære
I et samarbeidsmiljø vil studenter og professorer diskutere tilnærminger av verdi til området, for å planlegge et kursavslutningsprosjekt med fokus på kunde- og brukersentrisk forskning og strategier, som bør tematiseres og utvikles gjennom hele kurset.
Emnefagene vil bli gjennomført av professorer med omfattende faglig og akademisk erfaring i de respektive emnene, støttet av nettkonferanseklasser som gir sanntidsinteraksjon mellom professorer og studenter og med bruk av aktuelle caser, tekster og bibliografiske indikasjoner.
- Integrering av disiplin
Customer Experience Management og kundesentriske strategier
- Kundeservice og kundesuksess
- Digital analyse og sosial intelligens
- Digital Channel Management og Omnikanal
- Kundesentrisk markedsføring og strategier
- Fortreffelighet innen kundeservice
- Forretningsstrategier i CX og UX
- CX-målinger
- Inngående og innholdsstrategier
- Customer Centric Technologies
- Sosial CRM og kundelojalitet
Anvendt samfunns- og atferdsvitenskap
- Designtenkning og tjenestedesign
- Forbrukeratferd og opplevelse
- Strategisk analyse av trender og innovasjon
- Kjøperopplevelse
- Atferdsvitenskap og nevrovitenskap
Kursfullføringsarbeid (TCC)
- Applied Completion Project (PCA)
*På slutten av kurset vil studentene presentere kurskonklusjonsarbeidet (TCC) personlig for et panel av professorer. Presentasjonen finner sted ved en av ESPM-enhetene, i São Paulo, Rio de Janeiro eller Porto Alegre.
Galleri
Ideelle studenter
alumniprofil
På slutten av kurset vil studentene kunne:
- Utføre Customer Centric opprettelse og strategiske planleggingsfunksjoner; og
- Oppretting og planlegging av kundesentrerte praksiser og handlinger.
hvem det er ment for
- Fagfolk fra de mest forskjellige områdene som jobber direkte med forbrukere og er opptatt av å utvikle menneskelige og samarbeidsstrategier for markedsføring, kommunikasjon og reklame, design, markedsundersøkelser, strategisk planlegging og utvide sin kunnskap innen atferds- og kulturstudier, av de nye scenariene og kanalene for interaksjon med mennesker og forbrukere. Fagfolk som er interessert i studiet av atferd og sosiale opplevelser og anvendelse av disipliner og analytiske teknikker til forretningsmiljøet.
- Ledere for markedsføring, merkevarebygging, markedsintelligens, kundeservice, salgs- og relasjonsteam; forskning og analyser: konsulenter og gründere som ønsker å forbedre seg selv for å forstå og tjene, og formatere nye virksomheter med fokus på relevansen og opplevelsen til brukere og forbrukere i interessesegmentet.
- Bedrifter, reklame- og kommunikasjonsbyråer som trenger å trene teamene sine i planområdet. Koordinatorer og ledere av flere forretningssegmenter knyttet til relasjonen og ledelsen av kundebasen.