Master of Education i instruksjons teknologi
UMaineOnline (University of Maine)
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Orono, Maine, USA
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
Be om info
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
USD 13 794 / per year *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Sep 2023
* $ 418 / cr. i-stat og $ 523 / cr. out-of-state
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Generell oversikt over M.Ed. i undervisningsteknologi
Et samarbeids grad mellom Universitetet i Maine, University of Maine Farmington, og University of Southern Maine
The University of Maine Masterstudiet i Instructional Technology er utviklet for å hjelpe våre masterstudenter bli ledere i effektive og innovative bruk av nåværende og kommende teknologi. Den nødvendige kurs, forskning og kliniske erfaringer er beregnet for lærere som arbeider i en rekke sammenhenger. Studentene vil engasjere seg i henvendelsen basert læreplan og bygge kapasitet til å kontinuerlig vurdere sin lokale kontekst; implementere teknologi for å forbedre undervisning, læring og vurdering; bygge faglige læringsnettverk for å støtte pågående faglig utvikling; og utvikle kompetanse i dagens og fremtidens undervisningsteknologi. Essential til dette programmet er en forpliktelse til lokalsamfunnet, advocacy for tilgjengelighet, og sosial rettferdighet, spesielt i sammenheng med potensialet for ny teknologi for å påvirke utdanningssammenheng.
The Master i Instructional Technology er utviklet for å undersøke følgende sentrale spørsmål:
- Læringsmiljøer: Hvordan lærere utnytte teknologi for å skape miljøer som støtter utvikling av ulike ferdigheter, og understreker utfordrende læringsopplevelser?
- Undervisning og læring: Hvordan kan teknologi forbedre undervisning og læring partnerskap som støtter og fremme innovative modeller for dypere læring?
- Digital Statsborgerskap: Hvordan kan lærere fremme en forståelse av sosiale, etiske og juridiske problemstillinger og ansvar knyttet til et globalt tilkoblet samfunn?
- Profesjonell praksis: Hvordan kan lærere utvikle og modell pedagogiske og andragogical prinsipper for læring for å fremme faglig vekst og praksis i et globalt koblet samfunn?
- Lederskap: Hvordan kan lærere justere visjon, implementering og praksis for å fremme læring forsterkes av teknologi?
Program Krav (33 studiepoeng)
<strong>Påtegning:</strong> Etter tilfredsstillende fullført spesifiserte kurs, kan studentene tjene Maine Department of Education 680 (Computer Lærer) påtegning. <strong>planlegging:</strong> Det er mulig å fullføre programmet i seks semestre. Alle kurs tilbys i en fullt elektronisk format. <strong>PENSUM:</strong> Vi har en streng sekvens av klasser, men elevene vanligvis ta digitale tidsalderen Arbeids- og læringsformer først. Påfølgende kurs fastsettes i forbindelse med studentens rådgiver.
Instructional Technology Core-(21 studiepoeng):
- Digital Age Arbeids- og læringsformer
- Studio i databehandling for læring
- Instructional Design og prosjektledelse
- Universell utforming for læring og Hjelpemiddelsentralen
- Essentials for Educational Technology Leaders
- Introduksjon til Pedagogisk forskningsinstitutt
- Pedagogisk praksis eller pedagogisk Internship
Instruksjons Teknologi Valgfag (12 studiepoeng)
Valgfag kan omfatte:
Innovasjon Educator Series
- Informasjonssikkerhet i det pedagogiske miljøet
- Teknologi Støttet Inquiry-basert undervisning og læring
- Teknologi og Assessment
- Designing Networks å optimalisere læring
- Utnytte Crowd basert kunnskap i K-12 klasserom
- Støtte K-12 matematikk og naturfag med teknologi
- Summer Technology Institute
- Teknologi for unge elever
- Introduksjon til Flipped, Blended, og Online Learning
Instruksjons Design Series
- Avansert Instructional Design
- Faglig utvikling og Coaching
- Praksis i Instructional Design
Valgfag er planlagt i samtale med programrådgiver. Det kan være mulig å ta valgfag fra utenfor M.Ed. i IT med forhåndsgodkjenning for Plan of Study. Semester timer for dette programmet kan inneholde opptil 6 timer godkjent overføring kurs fra en fullt akkreditert høyskole eller universitet som ville være akseptabel ved at institusjonen i delvis oppfyllelse av sine krav til en høyere grad, eller opptil 12 timer godkjent overføring kurs fra University of Maine. Alt arbeid for M.Ed. Programmet skal være fullført innen seks år etter artium.
SØKNAD OM
Når du er klar til å søke, må du lese gjennom påføringsinstruksen. Deretter fullføre elektroniske søknaden.
Hva kan jeg gjøre med en M.Ed. i undervisningsteknologi?
Instruksjons teknologi er fort bli en utfordrende og givende karriere flytte for lærere på alle nivåer. Utdanning teknologi blir en bærebjelke for pedagogiske programmer på tvers av alder og klasserom innstillinger. Tjene en M.Ed. i undervisningsteknologi plasserer deg i sentrum av dette nye feltet.
Studenter som fullfører dette programmet vil være forberedt for yrker som
- Tilretteleggere eller styremedlemmer i utdanning innstillinger som ressurser for å implementere teknologi i klasserommet
- Instruksjons designere i eller utenfor klasserommet
- Utviklere av undervisningsmateriell på tvers av en rekke medier
- Curriculum utvikling designere som benytter utdanning teknologi
- utdanning rådgivning
The Bureau of Labor Statistics prosjekter en økning på 13% for undervisnings teknologer i utdanning mellom 2012 og 2022.