Master Marketing Management

The Marketing Management fjernundervisning forbereder deg for strategisk markedsføring og merkevarebygging i klassisk forstand og i markedsføring og sosiale medier nasjonalt og internasjonalt aktiv selskap som tilbyr deg gode muligheter i en rekke bransjer. Allerede etter ett år til det anerkjent grad i 60 studiepoeng hurtigversjon!

Vi legger særlig vekt på en høy fleksibilitet, god kvalitet, en sterk praktisk orientering og en rekke tjenester og innovasjon som gjør at du studerer enklere. Våre veiledere sørge for at dine spørsmål er besvart og studiene gå rundt.

Alle studenter som skriver seg inn, vil også motta en iPad Mini Retina *. Dermed har du skript, instruksjonsvideoer og podcaster alltid. * Handling avhengig av perioden, se www.iubh-fernstudium.de/iPad

Fakta om fjernundervisning Master (MA) Markedsføringsledelse

  • Grad: Master of Arts (MA)
  • Varighet av studien: I 60 studiepoeng variant tilgjengelig i 2, 3 eller 4 semestre og i 120 studiepoeng versjon med valgfri 4, 6 eller 8 semestre
  • Språk: Tysk
  • Studiepoeng: 60/120 studiepoeng
  • TEST: 2-3 eksamener hvert semester for å lagre våre studiesentre i Tyskland, Østerrike og Sveits, eller over hele verden gjennom 130 Goethe Institutes. Selv rent online basert mulig!
  • PRØVE PROGRAM: gratis 4 ukers prøveperiode
  • UTVIDELSE: gratis
  • OPPTAKSKRAV
    • En ferdig, først bachelor grad i økonomi med min. 180 studiepoeng
    • av en stat eller statlig anerkjent høyskole / universitet og
    • en samlet karakter på minst "tilfredsstillende" er.
    • Åpne alternativer for 60 studiepoeng variant (avhengig av kvalifikasjoner):
      • 240 studiepoeng av første grad: mulig direkte tilgang
      • 210 studiepoeng av første grad: en egnethetsprøve (TASC) eller valgfri tilgjengeligheten av kurs av 30 studiepoeng
      • 180 studiepoeng av første grad: en egnethetsprøve (TASC)
  • Akkreditering: FIBAA, Zfu
  • STUDIE START: når som helst

Fremtidsutsiktene for aspirerende Marketing Manager

Den strategiske retningen for markedsføring er for økonomien og effektiviteten av et selskap er avgjørende. Inntekter og dermed prestasjoner er direkte knyttet til markedsføring og med god grunn er profesjonelle markedsføring og salgssjefer ofte søkt eksperter som kan lykkes distribuere produkter eller tjenester på nasjonale og internasjonale markeder. Spesielt i salget som følge av globaliserings store salgsmarkeder, som tillater flere perspektiver på verdensmarkedet innenfor en godt strukturert salgsledelse. I tillegg til klassiske markedsføring og sosiale medier komponenten vokser mer i markedet, hvor profesjonelle bruker denne salgskanalen strategi og virksomhet for å styrke neste annonseplasseringer og global merkevarebygging.

Krav til studier

Forutsetningen for opptak til Master Avstand (MA) Marketing Management er 60 studiepoeng eller 120 studiepoeng modell:

  • En ferdig, først bachelor grad i økonomi med min. 180 studiepoeng
  • av en stat eller statlig anerkjent høyskole / universitet og
  • en samlet karakter på minst "tilfredsstillende" er.
  • For de 60 studiepoeng variant følgende startpunkter kommer i tillegg og avhengig av kvalifikasjoner avgjørende:
    • 240 studiepoeng av første grad: mulig direkte tilgang
    • 210 studiepoeng av første grad: en egnethetsprøve (TASC) eller valgfri tilgjengeligheten av kurs av 30 studiepoeng
    • 180 studiepoeng av første grad: en egnethetsprøve (TASC)

Egnethetsprøven "TASC" laget i sammenheng med en skriftlig oppgave om et emne valgt av deg.


Du er velkommen til å la deg forklare våre opptakskrav for masterstudier i vår studie rådgivning nærmere.

Merk at du ikke kan bli kreditert til tidligere studier egnethetstester (TASC) kjøpte 30 studiepoeng. derfor du verfügst etter vellykket mastergrad i samsvar med mindre enn 300 studiepoeng.

For øvrig: Be Free Info Nå materiale og få en overraskelse!

Program undervist i:
  • Tysk

Se 35 flere kurs fra IUBH Fernstudium »

Dette kurset er Nettstudier
Startdato
Åpne påmelding
Duration
4 - 8 semestre
Deltid
Heltid studier
Pris
- Prisene varierer avhengig av tid modell.
Deadline
Etter sted
Etter dato
Startdato
Åpne påmelding
Sluttdato
Søknadsfrist

Åpne påmelding