Master i produkt- og kategoristyring
OUS Royal Academy of Economics and Technology in Switzerland
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Zurich, Sveits
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
16 - 20 måneder
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
EUR 3 960 / per year
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
3 toppuniversiteter = en europeisk Alle studenter skal ha i tillegg til ABMS Diploma et felles vitnemål med University of Dąbrowa Górnicza (WSB) og Taras Shevchenko National University. 3 Mest europeiske universiteter = Best Virtual / Avstand Program = 1 Top European Diploma SVEITS + EU + topp rangert 500
Advance din kompetanse på ABMS
Koble med elever og ledere akkurat som deg i vår online masterprogram. Du vil gå så langt som tankene dine vil ta deg som en masterstudent ved ABMS.
For Professionals
The Master of Product og Category Management (MBA) betegner neste nivå av prestasjon i noen akademisk disiplin.
På slutten av Master (MBA) i produkt og kategori management, vil kandidatene kombinere teori med sitt arbeid experiance og vise god kunnskap om produktet og Category Management bransjen. Studentene er utstyrt med nyttig produkt og kategori Management verktøy og kunnskap til å komme inn på arbeidsmarkedet og bidra mer effektivt til organisasjoner innen dette feltet.
The Master (MBA) i produkt og Category Management er en studie som er nyttig for studenter som ønsker å jobbe i et kjøpesenter (Category Director) eller Production Company (Product Director). Dette kurset vil forme elevene til å bli leder at de ansatte vil være på jakt etter.
I vår masterstudier, vil du:
- Utvikle og øve innovative forskningsmetoder.
- Tjen den høyeste kvaliteten på utdanningen.
- Oppnå kompetanse til å publisere i fagfellevurderte tidsskrifter.
- Bli en vellykket forsker og profesjonell.
MBA: 1 år + avhandling
Vi har 4 inntak per år: januar, april, juli og oktober
Hoved vil ta lederskap til neste nivå. I vår masterstudier, vil du:
- Studere og anvende innovative forskningsmetoder.
- Kombiner anvendt forskning og yrkesutøvelse.
- Forbered deg på å gjøre et inntrykk i politikk og praksis.
- Lære strategier for å legge til rette for mer effektive, tilpasningsdyktige organisasjoner og skape positiv endring.
- Bli en mer innovativ leder i feltet.
Studie Språk: dette studiet undervises på engelsk.
Moduler:
- Produkt- og Category Management
- Studieferdigheter for høyere utdanning
- Forskningsmetode
- Informasjon og kunnskapsforvaltning
- International Marketing Strategy
- Styring, kontroll og ansvarlighet for Financial Resources
- Managing People i Organisasjoner
- Strategisk ledelse
- Strategiske Operations Management
Opptakskrav:
Varighet: ett år + avhandling (vanligvis 4-8 måneder)
Diplom: MBA i produkt og Category Management
Alder: Minimum alder 21 år
Tidligere studie: Bachelor eller tilsvarende
Engelsk nivå: IELTS 6.0 eller tilsvarende (kun for studenter fra ikke-engelsktalende land eller studenter som ikke studerer ved engelsktalende skole) hvis du ikke har engelsk sertifikat du kan gjøre vår egen engelsk test for gratis.
Studie Metode: Online
Fee: 14900 Euro
Merk: Studieavgiften inkluderer ikke søknad og reservasjonsgebyr (for å garantere deg en studieplass) på 240 Euro (engangs betaling og ikke-refunderbart).
European Credit Transfer and Accumulation System: dette programmet tilsvarer 90 studiepoeng
European Qualifications Framework: dette programmet tilsvarer EQF nivå 7