Markedsføringsstrategi med Advertising Week og Raja Rajamannar Course - Advertising Week
FutureLearn
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
8 uker
Tempo
Deltid
Studieavgift
USD 39 / per month *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* etter den 7-dagers gratis prøveperioden kan du betale $ 39 per måned for å fortsette å lære online
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Oppdag markedsføringsstrategi med undervisning fra Mastercard globale CMO, Raja Rajamannar og markedsføringseksperter på Advertising Week.
Lag effektive markedsføringskampanjer og utvikle ferdigheter i strategisk markedsføring
Lær hvordan du bygger en effektiv markedsføringsstrategi med inspirasjon fra store merkevarer
Dette ExpertTrack fra Advertising Week hjelper deg med å bygge ferdighetene dine innen strategisk markedsføring sammen med prisvinnende markedsførere i verdensklasse. Raja Rajamannar, Mastercards globale sjefmarkedsfører og president for World Federation of Adverters, leder kursene med sin tilnærming til markedsføringsstrategi basert på boka hans - Quantum Marketing.
Du vil lære å maksimere effekten av merkevarekampanjer, og hjelpe deg med å fremme karrieren din og skille deg ut i den stadig skiftende markedsverdenen.
I de andre kursene i dette ekspertsporet vil du gjennomgå alt fra Teslas virale markedsføringsstunts til å analysere hvordan Volkswagen tapper inn i merkevarelojalitet. Du får en fascinerende innsikt i noen av verdens mest vellykkede globale markedsføringsstrategier.
Forstå kvantemarkedsføring med Raja Rajamannar, markedssjef for Mastercard og president for World Federation of Adverters
Det første kurset ledes av Raja Rajamannar, en av de mest berømte og dekorerte markedsførerne i verden. Han er markedsføringsansvarlig for Mastercard og president for World Federation of Adverters. I sin kapasitet som forfatter av bedriftsselgeren Quantum Marketing, legger han ut hva markedsførere trenger å fokusere på for å lykkes i morgen.
Han vil ta deg gjennom sin tilnærming til Quantum Marketing, som forklarer hva markedsførere trenger å vite for å gå i gang med en karriere i dag, som dekker områder som data, kunstig intelligens, multisensorisk markedsføring og kundelojalitet.
Basert på innsikten i boken hans Quantum Marketing, hjelper dette videobaserte kurset deg å forstå hva tankesett markedsførere trenger direkte fra en av de beste markedsførere i verden.
Utvikle merkevareidentiteten din
Du lærer om viktigheten av å bygge en markedsføringsidentitet som er tro mot merkevaren din og organisasjonen din og holder deg til en kjerne markedsføringsstrategi over tid.
Det vil være muligheter for å delta i aktiviteter og diskusjoner som ber deg definere din misjon og visjon for merkevaren din og lage din egen merkeplan.
Mot slutten av ExpertTrack vil du føle deg trygg på at du kan lage en veldefinert markedsføringsplan som tar hensyn til organisasjonens mål, merkevareidentitet og målgruppe.
Øk effekten av innholdsmarkedsføringen
I det siste kurset vil du vurdere de forskjellige typene innholdsmarkedsføring, inkludert:
- blogger
- sosialt innhold
- podcaster
- trodde ledelse
Du lærer hvordan du kan utnytte disse for å øke SEO, kanalisere trafikk til nettstedet ditt og øke salgskonvertering.
Utforsk og definere kundepersoner
Å vite kundenes behov og ønsker er et sentralt element i enhver god markedsføringsstrategi.
ExpertTrack pakker ut viktige metoder for å forstå potensielle kunder gjennom kundeprofilering, kundepersoner og publikumsegmentering.
Du vil evaluere de viktigste markedsføringsmodellene du kan bruke til å understøtte markedsføringsstrategien din og hvordan du kan gjøre strategien din til en klar plan.
Når du jobber gjennom kursene, får du sjansen til å utforske en rekke markedsføringskanaler og vurdere hvilke som kan være mest effektive for organisasjonen din.
Nøkkelferdigheter du vil lære
- markedsføring
- Digital markedsføring
- Content Marketing
- Innhold
- Strategi
- Planlegger
- Mål
- branding
Erfaring krevesIngen tidligere erfaring er nødvendig for å ta dette ExpertTrack. Både de som er nye for markedsføring og mer erfarne markedsførere uten formell opplæring, vil ha nytte av disse kursene. | StarterDette kurset er designet for alle som begynner på en karriere innen markedsføring som ønsker å lære om strategisk markedsføringstenkning, samt de som har byttet karriere til å jobbe innen markedsføring for første gang. Ettersom bare 25% av arbeidende markedsførere har en markedsføringsgrad, vil dette kurset også være nyttig for de som allerede jobber med markedsføring som ikke tidligere har dekket markedsføringsstrategi. |
ExpertTrack kursoversikt
- Kvantemarkedsføring med Raja Rajamannar
Chief marketing officer Raja Rajamannar om hans personlige syn på markedsførere trenger å vite for å lykkes i morgen. - Markedsføringsstrategi med Advertising Week
Fra Tesla til Mastercard, analyser hvordan markedsføringsstrategi har definert suksessen til noen av verdens største merkevarer. - Strategisk merkevareledelse med Advertising Week
Oppdag hemmeligheten bak god merkevareledelse og lær hvordan du implementerer en innovativ, langsiktig merkevarestrategi. - Innholdsmarkedsføringsstrategi med Advertising Week
Lær innholdsmarkedsføringsstrategi fra de beste i bransjen, med innsikt fra Nike, Goop, Glossier, Burger King og mer.
Hvordan ExpertTracks fungerer
Bli med på et ExpertTrack for å mestre nye ferdigheter i det valgte spesialistområdet. Arbeid deg gjennom en serie emnefokuserte kurs i ditt eget tempo, og bestå den endelige vurderingen for å få en digital sertifikatpris som beviser din kompetanse.
Bli med på en gratis 7-dagers prøveversjon Bestem deg for om ExpertTrack er riktig for deg med gratis tilgang til hele utvalget av kurs og vurderinger i en uke. | Fortsett å lære for $ 39 / måned Betal en månedlig abonnementsavgift på $ 39 så lenge det tar deg å fullføre ExpertTrack. Du kan lære i ditt eget tempo og avbryte når som helst. | Tjen digitale sertifikater Motta et sertifikat for hvert fullført kurs og bestå den endelige vurderingen for å få et digitalt sertifikat som du kan dele med ditt profesjonelle nettverk. | Bli ekspert Bruk spesialistopplæringen din til å komme deg videre i karrieren din eller bygg kompetanse på områder du brenner for. |
Hvem vil du lære med?
Ruth Mortimer
Administrerende direktør for global utdanning ved Advertising Week. Jeg driver vårt tanke-lederskap og vår læringsplattform AWLearn.
Brendan Porter
En støttende lærer for kurset er Brendan Porter, en utøver og stadig nysgjerrig forbruker av markedsføring. Jobber over en rekke bransjer, inkludert gjestfrihet, CPG og underholdning
Læring i verdensklasse med
Annonseringsuke
AWLearn er utdannelsesarmen til Advertising Week. Advertising Week er en global tankeledelsesorganisasjon. AWLearn-filosofien er at alle våre kurs og læring følger den samme filosofien: Utdann, underhold, aktiver. Dette betyr at kursene våre tilbyr pedagogisk tilsyn med et bestemt emne; Vi bruker underholdende casestudier fra virkeligheten med fagpersoner som allerede gjør disse jobbene, og viser deg taktikken som gjør at du kan komme deg videre i karrieren.
Begynn å lære i dag - gratis 7-dagers prøveversjon
Etter din gratis prøveperiode kan du:
- Betal $ 39 per måned for å fortsette å lære online
- Ha full kontroll over abonnementet ditt; du kan avbryte når som helst
- Arbeid i ditt eget tempo og sett dine egne tidsfrister på hvert trinn
- Bare betal mens du lærer; abonnementet oppheves automatisk når du er ferdig
- Fullfør online vurderinger for å teste din kunnskap og bevise dine ferdigheter
- Tjen digitale kursbevis og en endelig pris som du kan dele online, med potensielle arbeidsgivere, og ditt profesjonelle nettverk
- Hold tilgang til innholdet i kursene du gjennomfører selv etter at abonnementet ditt avsluttes