MSc markedsføring på nett
The University of Law Business School Online
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Online
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
1 - 2 år
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
GBP 11 300
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Jun 2024
Introduksjon
MSc Marketing Online er ideell for de som ønsker å forfølge, avansere eller bytte til en karriere innen markedsføring. Dette kurset er designet med vekt på de mest banebrytende markedsføringskanalene, konseptene og utviklingen. Etter vellykket gjennomføring av dette kurset vil studenter som studerer på britiske campus eller online også bli tildelt CMI Level 7 Certificate in Strategic Management and Leadership (7C1V2) i tillegg til MSc.
Kurset kan studeres online eller på campus. Med moduler utviklet spesifikt for å møte behovene til dagens markedsføringsutfordringer, vil du etter endt utdanning være godt posisjonert til å gå opp til en internasjonal markedsføringsrolle på seniornivå. Kurset er tilgjengelig for å studere både online og ansikt til ansikt, og på heltid (1 år) eller deltid (2 år).
94 % av doktorgradsstudenter i arbeid var i høyt kvalifiserte yrker 15 måneder etter endt utdanning (2018/19 Graduate Outcomes data). Inneholder HESA-data © HESA 2021
ULaw Business Schools karrierefokuserte kurs er designet for å hjelpe studentene med å få kommersielle ferdigheter og forståelse som arbeidsgivere ser etter. Vi er så sikre på at du vil lykkes med et av våre Business Master-kurs at vi tilbyr deg vårt Employment Promise. Hvis du ikke får jobb i løpet av de første 9 månedene etter endt utdanning, gir vi deg kursavgiftene tilbake - 50 % som cashback og 50 % som kreditt til et annet kurs.*
*Betingelser og vilkår gjelder.
Kurskrav
- 2:2 eller høyere fra en britisk bachelorgrad, eller tilsvarende kvalifikasjoner.
- Internasjonale krav - et engelskspråklig nivå tilsvarende IELTS 6.5 eller høyere med minimum 5.5 i hver komponent.
kursdetaljer
Vår MSc Marketing søker å utstyre studentene våre med kunnskapen og ferdighetene som kreves for å utvikle banebrytende markedsføringsstrategier i en nasjonal og global kontekst i perioder med både stabilitet og usikkerhet.
Dette kurset undervises av akademikere med omfattende ekspertise fra den virkelige verden i små gruppestørrelser for å sikre større interaksjon og en personlig læringsopplevelse. Du vil bruke de teoretiske konseptene for markedsføring til virkelige case-studier, i et praksisbasert miljø og vil også ha muligheter til å jobbe med profesjonelle instanser, arbeidsgivere og å gjennomføre gründeraktiviteter.
Du vil dekke det siste innen digitale og markedsføringsteknologier og hvordan du kan drive kundeengasjement gjennom effektive datadrevne markedsføringsstrategier. Merkevareledelse vil bli utforsket sammen med de nyeste sosiale mediekanalene og hvordan de kan utnyttes effektivt.
Du vil oppgradere med ekspertisen etterspurt av dagens arbeidsgivere for å ta karrieren din til et høyere nivå innen markedsføringsledelse inkludert digital kommunikasjon og kundeadferd.
Kursinformasjon
evaluering
Du vil bli vurdert formelt gjennom en blanding av individuelle oppgaver, gruppearbeid og avhandling/prosjektarbeid.
Struktur
Dette kurset har en innovativ fleksibel struktur, med spesifikke vurderinger som bidrar til effektiv læring.
Kursmoduler
Dette kurset er tilgjengelig på heltid (1 år) og deltid (2 år). For heltidsstudier vil studentene fullføre 60 studiepoeng hvert semester og for deltid 30 studiepoeng hvert semester.
- Global Business Strategy (15 studiepoeng)
- Innovasjonsledelse i en digital tidsalder (15 studiepoeng)
- Suksess gjennom forretningsetikk (15 studiepoeng)
- Merkevareledelse og sosiale medier (15 studiepoeng)
- Markedsføring og digitale teknologier (15 studiepoeng)
- Forbrukeratferd (15 studiepoeng)
- Internasjonal markedsføring (15 studiepoeng)
- Digital markedsføringsanalyse (15 studiepoeng)
- Strategier for den digitale økonomien (15 studiepoeng)
- Forretningsprosjekt (45 studiepoeng)
- Faglig utvikling (ikke kredittbærende)
Slik søker du
Du kan søke på dette kurset direkte hos universitetet.