MSc i markedsføring
University of London
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
London, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
1 - 5 år
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
GBP 7 176 *
Søknadsfrist
04 Mar 2024
Tidligste startdato
Apr 2024
* Band A veiledende total årlig avgift; Bånd B veiledende total årlig avgift: £10248. Gebyrer er gjenstand for årlig vurdering
Introduksjon
Den elektroniske MSc i markedsføring har som mål å utvikle markedsledere over hele verden som er dyktige i strategisk og taktisk markedsføringsbeslutninger, men som også er oppmerksomme på effektene av deres beslutninger på de bredere miljøresultatene. Denne graden er akkreditert av Chartered Institute of Marketing (CIM).
Som utdannet ved dette programmet vil du:
- Kunne kritisk reflektere over nye utfordringer innen merkevarebygging, relasjonsmarkedsføring, digital markedsføring og sosiale medier markedsføring, og bærekraft, for å nevne noen, og vil finne studiet oppdatert, intellektuelt inspirerende og relevant.
- Få ferdigheter i strategisk og taktisk markedsføringsbeslutninger mens du vurderer effektene av beslutningene dine på den tredobbelte bunnlinjen: økonomiske, sosiale og bredere miljøresultater.
Hvordan du studerer
Programmet tilbyr en rekke svært engasjerende læringsmateriell og aktiviteter. Læringsopplevelsen din vil bli forbedret med en tilgjengelig og attraktiv læringsplattform, muligheter for selvevaluering slik at du kan forstå din egen fremgang og forbedret online studentstøtte.
Dette programmet støttes foreløpig ikke av noen anerkjente undervisningssentre. Sjekk denne siden for ytterligere oppdateringer.
Online støtte
Dette markedsføringsstudiet leveres online, og det er ingen krav om å komme til Storbritannia som en del av studiene dine. Vårt fleksible nettbaserte program lar deg jobbe rundt din egen timeplan og fører til en globalt anerkjent kvalifikasjon.
Når du registrerer deg gir vi deg tilgang til Studentportalen. Du kan deretter få tilgang til University of London -e-postkontoen din og andre nøkkelressurser, inkludert:
- Studentveiledningen gir informasjon som er felles for alle studenter og gir nyttig informasjon om forholdet ditt til University of London frem til eksamen.
- Det virtuelle læringsmiljøet (VLE) som tilbyr nettbasert læringsstøtte, tilgang til studentkafé og diskusjonsområder og annet studiemateriell.
- Nettbiblioteket gir tilgang til over 100 millioner akademiske elektroniske elementer som omfatter e-bøker, e-tidsskrifter, konferansehandlinger etc. I tillegg kan studenter be om gjenstander som ikke oppbevares i biblioteket via bibliotekets interbibliotekslånstjeneste med British Library. Alle registrerte studenter har gratis tilgang til University of London s nettbibliotek
- Senatets husbibliotek gir gratis referansetilgang for alle registrerte fjern- og fleksible studenter.
Veilederstøtte
Alle studenter får online veilederstøtte og tilbakemeldinger mens de studerer dette programmet. Veiledere introduserer modulene, svarer på spørsmål, overvåker diskusjoner og gir veiledning om vurderinger.
Tidsforpliktelse
Den fleksible tilnærmingen til læring lar studentene fullføre MSc Marketing på minimum ett og et halvt år (avhengig av modulens tilgjengelighet) til maksimalt fem år.
Du kan studere i ditt eget tempo, enten på deltid eller heltid, og justere intensiteten på læringen til dine behov. Moduler tilbys over to 22-ukers økter hvert studieår. Du velger selv hvilke økter du skal delta i og hvor mange moduler du skal gjennomføre i hver økt.
evaluering
Hver modul inkluderer en blanding av vurderinger. I løpet av studieperioden vil du få kursarbeidet vurdert og skriftlig eksamen
Avhandlingen (kun MSc) består av et forskningsforslag på 3000 ord (merket med bestått/ikke bestått) og en avsluttende avhandling på 12.000 ord (100 prosent).
Alle kurs- og avhandlingselementer sendes inn gjennom VLE. Du kan gå opp til eksamen på alle våre eksamenssentre over hele verden.
Akkreditering
CIM er det ledende profesjonelle organet for markedsførere over hele verden og eksisterer for å utvikle markedsføringsprofesjonen, opprettholde profesjonelle standarder og forbedre ferdighetene til markedsføringsutøvere.
University of London har slått seg sammen med CIM for å gi MSc-kandidater muligheten til å få profesjonelle kvalifikasjoner gjennom CIM Graduate Gateway. CIM-kvalifikasjoner er svært ettertraktet av arbeidsgivere, og innholdet deres gjenspeiles i våre egne grader som sikrer at vi utstyrer studentene med de beste mulighetene for en vellykket markedsføringskarriere.
Graduate Gateway-programmet gir studenter og nyutdannede den unike muligheten til å få en profesjonell kvalifikasjon eller pris ved siden av markedsføringsgraden. Dette betyr at for de fleste kvalifikasjoner kan det hende at studenter og nyutdannede bare må ta én vurdering i stedet for de vanlige tre.
Galleri
Karrieremuligheter
Nyutdannede kan forfølge karrierer innen reklame, media, digital markedsføring, eventmarkedsføring, PR, produkt-, merke- og markedsføringsledelse, markedsundersøkelser, rådgivning og ledelse.
Denne graden kan være nyttig i en rekke markedsføringsroller innen den lokale og nasjonale regjeringen, i for-profit og ikke-for-profit organisasjoner, og i store, SMB-er, oppstartsbedrifter og familiebedrifter.
Mulige yrker inkluderer markedssjef, digitalsjef, merkevaresjef, kampanjesjef, digital markedssjef, sosiale mediersjef, markedsinnsiktssjef, strategisk markedssjef og medie- og kommunikasjonssjef.
Læreplan
MSc i markedsføring består av:
- Fem 15 studiepoengs obligatoriske moduler
- Tre valgfrie moduler på 15 studiepoeng
- En avhandling som består av to deler: et forskningsforslag (15 studiepoeng) og avsluttende avhandling (45 studiepoeng)
Etter hvert som du går gjennom studiene, kan du søke om en mellomliggende kvalifikasjon eller kvalifikasjoner: Postgraduate Diploma (PGDip) eller Postgraduate Certificate (PGCert) in Marketing.
For å bli tildelt PGDip må du fullføre fem obligatoriske moduler og tre valgfrie moduler.
For å bli tildelt PGCert, må du fullføre to obligatoriske moduler og to andre obligatoriske eller valgfrie moduler.
Individuelle moduler vil være tilgjengelige for å studere på frittstående basis for april 2021-inntaket (avhengig av modulens tilgjengelighet).
Opptak
English Language Requirements
Sertifiser dine engelskkunnskaper med Duolingo English Test! DET er en praktisk, rask og rimelig online engelsktest akseptert av over 4000 universiteter (som dette) rundt om i verden.