MS i læringsdesign og teknologi
Pepperdine University Graduate School of Education and Psychology
Nøkkelinformasjon
Velg plassering
Campus plassering
Los Angeles, USA
Språk
Engelsk
Studieformat
Blandet, Fjernundervisning
Varighet
15 måneder
Tempo
Fulltid
Studieavgift
USD 1 510 *
Søknadsfrist
12 Jun 2024
Tidligste startdato
Sep 2024
* per enhet for totalt 32 enheter. Du betaler per enhet
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
- Vilkår : Høst, vår
- Lengde : 20 måneder / 32 enheter
- Sted(er) : Online, West Los Angeles
- Format : 100 % online eller hybrid
Designet for enkeltpersoner som ønsker å fremme karrieren innen instruksjonsdesign og teknologi, har dette Masters in Learning Design and Technology-studiet et læringsformat som lar studentene delta i en kohortmodell mens de velger mellom alternativer på nettet eller i klasserommet hvert semester.
Programfordeler
Online eller hybridformat
Vårt unike format gir ultimat fleksibilitet med 100 % alternativer på nettet eller i klasserommet hver semester. Denne modellen er ideell for både arbeidere og heltidsstudenter.
Verdier sentrert
Studentene er bemyndiget til å gjøre en varig innvirkning gjennom GSEPs kjerneverdier av akademisk dyktighet, sosialt formål og meningsfull tjeneste.
Programdetaljer
Nye årskull begynner hver september og januar. Kohortmodellen bygger på lederegenskaper, støtte og livslange relasjoner med kolleger.
De fleste kurs gjennomføres 100 % online med synkrone og asynkrone økter. Én lørdag/søndag helg med undervisning tas hver semester, med fleksibilitet til å delta online eller personlig.
En første velkomstopplevelse finner sted på lørdag og søndag i begynnelsen av første semester på campusene i West LA og/eller Malibu. Det anbefales på det sterkeste, men ikke nødvendig.
Opptak
Læreplan
I dette 32-enheters MS-programmet vil du oppleve godt avrundede og omfattende kurs som forbereder fremtidige instruksjonsdesignere og teknologer innen programdesign, evaluering, teori, den nyeste instruksjonsteknologien og andre relevante og verdifulle perspektiver.
Læring kulminerer i en integreringsopplevelse som inkluderer klasseundervisning med viktig praktisk praksis. Under ledelse av dyktige fakultetsutøvere, inkluderer prosjektet enten en vitenskapelig artikkel, produktdesign eller opplæringsprogram.
Grunnleggende kurs
- MSED 601 ---- Kritisk tenkning og kommunikasjon ---- (3)
- MSED 602 ---- Virtuell læring, samarbeid og transmedia ---- (3)
- MSED 603 ---- Etikk, verdier og inkludering ---- (3)
- MSED 604 ---- Programdesign og evaluering ---- (3)
- MSED 605 ---- Anvendt analyse og datavisualisering ---- (3)
- MSED 606 ---- Entreprenørskap for innovasjon og endring ---- (3)
- MSED 680 ---- Samtidsemner i lederskap ---- (1)
- MSED 681 ---- Samtidsemner i læring ---- (1)
- MSED 699 ---- Capstone-integreringserfaring ---- (3)
Programspesifikke kurs
- MSLD 621 ---- Ny læring og nye teknologier ---- (3)
- MSLD 622 ---- Formell læring: instruksjon om å tenke nytt ---- (3)
- MSLD 623 ---- Uformell læring: Utvide læringsrom ---- (3)
Programresultat
GSEP er forpliktet til en lærersentrert tilnærming i programmene vi tilbyr. Hvert program har et sett med mål som en student som tar eksamen fra programmet forventes å oppnå. Kunnskapen og ferdighetene som undervises i programmet kan bli introdusert i noen kurs. I andre kurs blir studentene bedt om å anvende kunnskap ved å øve på ferdigheter og demonstrere sine evner. I programmet vektlegges verdiene og disposisjonelle attributtene som er viktige for enkeltpersoner som går inn i yrket.
Nyutdannede fra MS in Learning Design and Technology-programmet forventes å oppnå følgende mål:
- Utvikle og praktisere klare, overbevisende og datastøttede fortellinger som fremmer initiativer og presenterer dem ved hjelp av avansert transmedia.
- Utvikle og levere læringsopplevelser ved å integrere og anvende læringsteori og teknologiske verktøy og vurdere resultatene av denne innsatsen
- Integrer personlige, organisatoriske og samfunnsmessige verdier i lederinitiativer og fremfør dem gjennom organisasjoner
- Analysere teorier og kjennetegn ved formelle og uformelle læringsmiljøer og integrere bruk av teknologi
- Forstå unike egenskaper og formelle og uformelle læringsmiljøer og demonstrere evnen til å anvende teknologi til hver setting basert på relevante læringsteorier
Karrieremuligheter
Dette MS-gradsprogrammet gir kunnskapen, ferdighetene og støtten som trengs for å nå potensialet ditt i ulike miljøer som PreK-12 skoler, høyskoler og universiteter, online programadministrasjonsenheter, personalopplæring, selskaper og mange typer organisasjoner i ikke- profitt, privat og offentlig sektor.
Nyutdannede er forberedt på lederskap med mange karrieremuligheter i stillinger som en instruksjons- og læringsdesigner eller utvikler, teknolog, direktør for læringsstrategier, pedagogisk konsulent, lærer eller professor og andre relaterte roller.
Etterspørselen etter sysselsetting er høy, med gunstig anslått jobbvekst. Som nyutdannet vil du være forberedt på å øke inntjeningspotensialet ditt, drive organisasjonsendringer og bidra til å gjøre en varig forskjell for studenter og utdanningsinstitusjoner.
Galleri
English Language Requirements
Sertifiser dine engelskkunnskaper med Duolingo English Test! DET er en praktisk, rask og rimelig online engelsktest akseptert av over 4000 universiteter (som dette) rundt om i verden.