MBA i gjestfrihet og turisme (Avstand)

Generelt

3 steder tilgjengelige

Programbeskrivelse

MBA i gjestfrihet

  • MBA i gjestfrihet
  • Samtidig forsøker den å fremme entreprenørånden i prosjekter relatert til gjestfrihet, og gir de nødvendige ferdighetene til å plassere produktet og / eller virksomheten i markedet under passende forhold for solvens, lønnsomhet, attraktivitet for forbrukeren og konkurranseevnen. Også spesialister i stand til å forstå og utnytte mulighetene som nye teknologier og sosiale nettverk og Internett tilbyr for å utvikle innovative virksomheter og gjøre virtuelle / digitale til en styrke.

Master, som er utviklet under en nettbasert avstandsmetodikk, kan gjennomføres på 12 måneder, takket være den fleksible læringsmodellen som tilpasser seg deltakerens behov.

Hvorfor en MBA i gjestfrihet

Den nåværende turistsituasjonen, med konstant usikkerhet, gjør det beste tidspunktet å trene og investere tid i å skaffe seg kunnskap som gjør at du kan utvikle seg profesjonelt, være i stand til å få tilgang til nye utfordringer. Disse utfordringene, som kan reflekteres i forretningsvirksomheten i turisme, vil bli adressert gjennom en forretningsplan, som gir strategisk, analytisk og økonomisk finansiell kapasitet i sektoren.

Det er det rette øyeblikk å dra nytte av det skiftende miljøet til reiselederledelsen profesjonelt, for å gi en kvalitativ endring til sin profil som fremtidig leder.

I den nasjonale sammenhengen (motta turisme) og samlet sett, hadde forretningsreiser en estimert økonomisk effekt på nesten 4,4 millioner euro i det siste året.

målsettinger

MBA i gjestfrihet

  • Internasjonal visjon i reiselivsbransjen: Tilbyr ledelsestrening med internasjonal visjon i reiselivsbransjen samtidig som et fleksibelt og tilpasningsdyktig perspektiv til et forandrings- og konkurransegrunnlag globalt som integrerer hovedområdene av turismeforvaltning fra et tverrfaglig og integrert perspektiv .
  • Strategi: Sikre turismeforvaltning basert på strategiske planer, og målrettet å skaffe resultater.
  • Behov: For å svare på behovet for opplæring av spesialiserte ledere i turistnæringen.
  • Innovasjon: Utvikle innovasjons- og ledelseskapasiteten til direktørene i turisme- og hotellfirmaer, og tilbyr kunnskap og ferdigheter i ny teknologi som brukes på turisme og særlig til e-turisme.
  • Fremtidige ledere: Trene fremtidens ledere i det globale hotellet og reiselivsnæringen. Gi ledereferdigheter og nødvendige ferdigheter til ledere og gründere i turistsektoren, for å sikre dynamisk ledelse, effektiv og vellykket.
  • Trender: Analyser globale trender i sektoren, og kjøp perspektiver og strategier for å bli etiske ledere av globale turismeorganisasjoner.

Curriculum

The Hospitality MBA

  • Forretningsstrategi
  • Markedsføring og salg
  • Operations management
  • lederegenskaper
  • Slutten på masterprosjektet

Sektoriell intensivering

MBA- programmet i gjestfrihet

Intensjonen gjør det mulig for studenten å utdype eller utfylle sin kunnskap om den valgte sektoren. Til dette formål har den på det virtuelle campushøringsmaterialet, som er komplementært til selve programmet, dannet av forskjellige spesifikke aspekter av sektoren. På samme måte har den også råd fra en ekspertveileder i feltet for TFM.

Organisering av hendelser, protokoll og forretningsreise (MICE)

Både i Spania og i resten av verden er MICE turisme en motor for økonomisk utvikling med en viktig innvirkning på verdensøkonomien. Spania er det tredje landet i verden som er vert for de fleste MICE-hendelsene bak USA. og Tyskland.

Formålet med denne intensifiseringen er at studentene skal oppdage de store trender , både nåværende og fremtidige i denne sektoren, og å vite de viktigste aspektene som skal tas hensyn til i strategien og utviklingen av hendelser , inkludert protokollemner.

Digital turisme

Bedrifter i turistsektoren driver allerede den digitale transformasjonen med sikte på å forbedre opplevelsen av sine kunder og deres operasjonsprosesser . Nåværende forbrukere søker informasjon på nettsteder og meninger om sosiale nettverk, evaluering av ulike alternativer fra egne datamaskiner.

Intensjonen i digital turisme vil tillate studenten å kjenne strategier for utvikling og forretningsposisjonering fra bruk av digitale markedsføringsverktøy eller e-handel som et naturlig og vanlig miljø for kommersialisering av turistprodukter.

Sports Management

En av de spesifikke sektorene innen turistsektoren som utvikler seg raskere, er at Sports Management. Bommen av sportsbegivenheter har gjort den til en sterk og raskt voksende sektor.

Målet med denne intensiveringen er at studenten skal kjenne sektoren og de viktigste trender og de mest anvendte aspektene knyttet til organisering av sportsarrangementer , samt markedsførings- og sponsorstrategier.

Karrieremuligheter muligheter~~POS=HEADCOMP

På slutten av mastergraden skal studenten kunne trene i:

  • Ledelse eller ledelse av hotell eller andre catering og turisme selskaper.
  • Ansvarlig for funksjonsområder i reiselivsfirmaer eller operativ tilsynsfører.
  • Bedriftsledelse i turisme- og hotellfirmaer, i noen av sine funksjonelle områder.
  • Forretningsforvaltning av turistsektoren generelt.
  • Ansvarsposisjoner i private eller offentlige selskaper i sektoren.
  • Posisjoner i selskaper knyttet til hotell- og reiselivsnæringen, i utfyllende tilbud, markedsføring og kommersialisering.
  • Entreprenør i næringslivets virksomhet eller relatert til den.
  • Konsulent / turist og hotellkonsulent.

titrering

Deltakeren som fullfører programmet, vil få TRIPLE TITLE:

  • MBA-graden i gjestfrihet
  • MBA i gjestfrihet
  • Graden fra Universitetet i Lleida .
Sist oppdatert Juli 2018

Om skolen

Nuestra misión es contribuir al desarrollo social, económico y cultural de forma sostenible de la industria, a través de la formación de directivos, profesionales del sector. Estamos comprometidos con ... Les mer

Nuestra misión es contribuir al desarrollo social, económico y cultural de forma sostenible de la industria, a través de la formación de directivos, profesionales del sector. Estamos comprometidos con la innovación e impulsamos el vínculo entre empresas del sector y Ostelea para nutrir al mercado de nuevas soluciones. Minimér
Madrid , Barcelona , Spania Online + 2 Mer Mindre