MBA - Master Of Business Administration Online
UK Home Learning College
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
UK Online, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
2 semestre
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
GBP 6 450 *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* Avgift kan betales i 6 rater
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
MBA er en globalt anerkjent postkvalifikasjon for ambisiøse, motiverte kandidater.
MBA-programmene på UK Home Learning College tilbyr en dobbel sertifisering. Etter vellykket gjennomføring av det første settet av enheter blir studentene tildelt et studiebevis i strategisk ledelse og ledelse av OTHM Qualifications, etter vellykket gjennomføring av hvilke studenter utvikler seg til MBA-modulene med Anglia Ruskin University gjennom vårt partnerskap med London Center of Marketing.
Denne unike MBA vil passe de som er ambisiøse forretningsfolk uten tidligere forretnings- eller ledelseserfaring, men har en klar interesse for og lidenskap for Business, Enterprise og Entrepreneurship. Denne MBA er tilgjengelig for å studere med online support.
Inntakskrav
For oppføring på OTHM Nivå 7 Diploma i Strategisk Ledelse og Ledelse kvalifisering, må elevene ha:
- En honnør grad i beslektet emne eller UK nivå 6 diplom eller tilsvarende utenlands kvalifikasjon
- Eldre elever (over 21) med ledelseserfaring (elever må sjekke med leveringssenteret om denne erfaringen før du registrerer deg for programmet)
- Lærer må være 18 år eller eldre i begynnelsen av kurset
- Engelsk krav: Hvis en elev ikke er fra et flertall engelskspråklig land, må det fremlegges bevis for engelskspråkkompetanse
Kvalifikasjonsstruktur
1. semester - Post Graduate Diploma (6 til 9 måneder)
OTHM Nivå 7 Diplom i Strategisk Ledelse og Ledelse består av 4 obligatoriske enheter og 4 valgfrie enheter, som kombinerer totalt 120 studiepoeng, 1200 timer Kvalifiseringstid (TQT) og 600 Guidede Læringstimer (GLH) for den fullførte kvalifikasjonen.
Obligatoriske enheter
- Profesjonell utvikling og kommunikasjonsferdigheter (10 studiepoeng): gjør det mulig for elevene å vurdere og utvikle sine egne ferdigheter, ved å bruke kontinuerlig profesjonell utvikling for å støtte sine personlige og faglige mål. Elevene skal utvikle faglige ferdigheter, inkludert kommunikasjon, akademisk skriving, presentasjon, ledelse, bruk av informasjonsteknologi og forberede curriculum vitae.
- Strategisk ledelse (15 studiepoeng): utvikler elevens forståelse av strategiske og forandringsledelsesmodeller, samt evne til å gjennomgå strategiske planer, å foreslå strategiske alternativer, å lage implementeringsplaner og å lede organisasjonsendringer.
- Strategisk Human Resource Management (15 studiepoeng): utvikler elevers forståelse av hvordan effektiv strategisk styring av menneskelige ressurser støtter oppnåelsen av organisasjonsmål i ulike sammenhenger. Elevene vil evaluere bidraget fra strategisk human resource management, og anvendelsen av ledelse og ledelse teori for organisatorisk fordel.
- Avansert Business Research Methods (20 studiepoeng): utvikle elevers evne til å utføre ulike typer akademisk basert ledelsesforskning gjennom utforming av et forskningsforslag. Elevene skal utvikle en kritisk forståelse av de filosofiske, praktiske og etiske konseptene for forskning innenfor konteksten i bedriftsmiljøet.
Valgfrie enheter - velg noen fire
- Strategisk finansiell ledelse (15 studiepoeng): gjør det mulig for elevene å anvende økonomiske prinsipper som er relevante for ledelsen i en organisatorisk kontekst, inkludert analytiske teknikker og teorier / modeller for ledelsesregnskap, evaluering av budsjettprosesser, anbefaling av finansieringskilder og vurdering av investeringsalternativer.
- Supply Chain and Operations Management (15 studiepoeng): utvikler elevens forståelse av konseptene og modellene for effektiv forsyningskjede og operativ styring på konkurransedyktige markedsplasser ved hjelp av case studies og real-world industrielle scenarier. Elevene skal utvikle forståelse av operasjonelle prosesser, teknikker, planlegging og styringssystemer.
- Virksomhet og entreprenørskap (15 studiepoeng): introduserer elevene til grunnleggende forretningsprosesser og strategier knyttet til næringsliv og entreprenørskap, å utvikle kunnskap om næringsliv og entreprenørskap i globale sammenhenger.
- Globalisering og eierstyring og selskapsledelse (15 studiepoeng): utvikler elevens forståelse av effekten av lovgivning, etikk og global integrasjon på beslutninger, bedriftsstyring, politikk, prosesser og aktiviteter foretatt av organisasjoner.
- Strategisk endringsledelse (15 studiepoeng): utvikler elevens forståelse av klassiske og moderne teorier om forandringsledelse og hvordan de gjelder for samtidige organisasjoner i den globaliserte verden, med identifisering og bruk av endringsmodeller. Elevene vil forstå de personlige egenskapene til forandringsagenter, samt evaluering og utvikling av lederegenskaper for å møte dagens og fremtidige forandringsledelsesroller.
- Strategisk markedsføring (15 studiepoeng): utvikler elevers forståelse av begreper, metoder og tekniske aspekter ved strategisk markedsføring og utfordringene knyttet til markedsføring i dagens forretningsmiljø, blant annet hvordan en strategi kombinerer produktutvikling, markedsføring, distribusjon, prissetting, relasjonsstyring og andre elementer.
- Global Marketing Strategy (15 studiepoeng): utvikler elevers forståelse av problemer som står overfor samtidige organisasjoner i den globaliserte verden, med identifisering og bruk av globale markedsføringsstrategier, inkludert spørsmål knyttet til internasjonalisering. Elevene vil undersøke hvordan dagens utvikling i innovasjon og design påvirker massejustering og markedsføringsstrategier i organisasjoner. Enheten dekker også viktigheten av å patentere ideer, designregistrering, varemerker og immaterielle rettigheter på nye produkter og tjenester.
2. semester - University of Northampton MBA (topp-UP) (Varighet 4-6 måneder)
Elevene må fullføre følgende to tilleggsmoduler med London School of Marketing for å oppnå MBA fra University of Northampton. For mer informasjon om toppmodulene, vennligst klikk her
Pris
- One Off Payment = £ 6,450.00
- ELLER
- Betalingsplan = 6 avdrag på £ 1,166,66 hver = £ 6,999.99
- Første avdrag på £ 1,166.66 på tidspunktet for registrering
- Andre avdrag på £ 1,166.66 i begynnelsen av måned 3
- Tredje avdrag på £ 1,166.66 i begynnelsen av måned 5
- Fjerde avdrag på £ 1.166,66 i begynnelsen av måned 7
- Femte avdrag på £ 1.166,66 i begynnelsen av måned 9
- Sjette avdrag på £ 1.166,66 i begynnelsen av måned 11