$close

Filtre

Se resultater

På nett Kurs i Servicedesign i Singapore 2022/2023

Kursene tilbys på mange måter som bidrar til å møte behovene til en variert studentmassen. Fra standard studie i klasserommet til sommeren klasser og selv online tilbud, muligheter ta høyere utdanning har aldri vært enklere. Tjenesten design er nøye planlegging av kommunikasjon, infrastruktur, logistikk og ansattes innsats for å sikre at kundeopplevelser er tilfredsstillende. Det innebær… Les mer

Kursene tilbys på mange måter som bidrar til å møte behovene til en variert studentmassen. Fra standard studie i klasserommet til sommeren klasser og selv online tilbud, muligheter ta høyere utdanning har aldri vært enklere.

Tjenesten design er nøye planlegging av kommunikasjon, infrastruktur, logistikk og ansattes innsats for å sikre at kundeopplevelser er tilfredsstillende. Det innebærer å utforme tjenester som er effektiv, bærekraftig og praktisk for alle involverte parter.

Singapore (新加坡) er en bystat i Sørøst-Asia. Grunnlagt som en britisk handel koloni i 1819, siden uavhengigheten har det blitt en av verdens 's mest velstående land, og har verdens ' s travleste havn. Singapore har seks nasjonale universiteter og er generelt godt ansett og tiltrekker utvekslingsstudenter fra hele verden.

Minimér
Andre valg innen dette fagområdet: 
$format_list_bulleted Filtre
Sorter på:
Anbefalt Seneste Tittel
Emeritus Institute of Management
Singapore

Hva vil dette programmet gjøre for deg? Her er noen av de spesifikke utfordringene du vil kunne løse bedre etter å ha fullført dette programmet: Oppdag tjenesteleveransetrende ... +

Hva vil dette programmet gjøre for deg? Her er noen av de spesifikke utfordringene du vil kunne løse bedre etter å ha fullført dette programmet: Oppdag tjenesteleveransetrender, muligheter og utfordringer Utvikle verdiforslag og posisjonering for å skille seg ut i det konkurranseutsatte markedet Lær hvordan teknologi brukes til å levere fremragende tjenester Bruk rammer og strategier for å identifisere, administrere og vedlikeholde kunder gjennom tjenestelevering og fortreffelighet Identifiser strategier for kostnadseffektivt levering av fremragende tjenester Programmoduler Modul 1: Å fange verdi i moderne tjenesteøkonomier Utforsk utfordringene med å skalere vellykkede tjenestemerker og virksomheter, makrotrender i moderne tjenesteøkonomier, løsninger som gjør service til kjerneverdien for en virksomhet, og hvordan analysere aktiviteter i virksomheten som bidrar til å fange verdi i tjenesteøkonomien. Modul 2: Teknologi i tjeneste: Tjenesteroboter, AI og plattformforretningsmodeller Undersøk hvordan teknologi brukes til å levere tjenester, virkningen av plattformforretningsmodeller i tjenestelevering, problemer og utfordringer som plattformøkosystemer står overfor, og hvordan man kan analysere konkurransefordelene og ulempene ved plattformbedrifter. Modul 3: Håndtering av kundelojalitet – Lojalitetshjulet Få en dypere forståelse av fortjenesten til virksomheter fra langsiktig kundelojalitet, skillet mellom kundetilfredshet og lojalitet, implikasjoner av kundegruppering/segmentering på anskaffelse og oppbevaring av kunder, og strategier for å opprettholde kundelojalitet. Modul 4: Kundesentrisitet – Strategisk klagebehandling, tjenestegjenoppretting og tilbakemeldingssystemer Lær hvordan du bruker kundeservicestrategier for å sette en positiv spinn på kundeklager, utnytte tilbakemeldinger fra kunder for å drive organisasjonslæring, illustrere en proaktiv og kostnadseffektiv tjenestegjenopprettingstilnærming, hva du bør vurdere når du utformer tilbakemeldingssystemer fra kunder, og hvordan tjenestegjenoppretting kan utføres brukes til å drive forretningsmål. Modul 5: Service Quality – The Gaps Model & Customer Service Process Redesign Utforsk dimensjonene av tjenestekvalitet som påvirker kundelojalitet, hvordan Gaps-modellen brukes til å forklare mangel på tjenestekvalitet, riktig investeringsnivå i å levere tjenestekvalitet, hvorfor redesign av tjenesteprosesser er viktig, verktøy for å redesigne tjenesteprosesser, effekten av prosessen redesign på kunder og ansatte, og de ni trinnene i redesign av kundeserviceprosessen. Modul 6: Tre strategiske Pathways til kostnadseffektiv tjenestefortreffelighet (dobbelkulturstrategi, strategi for fokuserte tjenester, OM-strategi og integrasjon) Bygg opp kunnskapen din om de tre Pathways mot kostnadseffektiv service fortreffelighet, dobbeltkulturen/dobbelt fokus Pathway for å levere kostnadseffektiv service excellence, den fokuserte servicefabrikken Pathway for å levere kostnadseffektiv service excellence, og driftsstyringsstrategi Pathway for å levere kostnadseffektive tjenester. Modul 7: Produsere tjenester og merkevarebygging av tjenesteopplevelsen og bygge en serviceorganisasjon i verdensklasse Oppdag hvordan du kan drive forbedringer ved å bruke strategier og rammeverk for tjenesteledelse og hvordan du identifiserer strategier for å forbedre tjenesteleveransen og de potensielle fallgruvene. Program Fakultet Jochen Wirtz, Ph.D. Professor i markedsføring og prodekan for MBA-programmer I tillegg til å tjene som professor i markedsføring ved National University of Singapore, er professor Wirtz også en internasjonal stipendiat ved Service Research Center ved Karlstad University i Sverige og en akademisk stipendiat ved Cornell Institute for Healthy Futures ved Cornell University i New York. Han var grunnlegger av dual degree UCLA – NUS Executive MBA-programmet (rangert 4. globalt i Financial Times EMBA 2015 Ranking og 3. i EIU 2015 Ranking) fra 2002 til 2014; en Associate Fellow ved Saïd Business School, University of Oxford fra 2008 til 2013; og et grunnleggende medlem av NUS Teaching Academy fra 2009 til 2015. Professor Wirtz har en Ph.D. i Services Marketing fra London Business School. Forskningen hans har siden fokusert på tjenestemarkedsføring og har blitt publisert i rundt 100 akademiske tidsskrift- og magasinartikler (som Harvard Business Review), 130 konferansepresentasjoner og 40 bokkapitler. Hans mer enn 10 bøker inkluderer Services Marketing – People, Technology, Strategy (World Scientific, 9. utgave, 2021) og Essentials of Services Marketing (Pearson Education, 3. utgave, 2016), begge medforfatter av professor Christopher Lovelock. Med oversettelser og tilpasninger for over 26 land og regioner, og et samlet salg på rundt 1 000 000 eksemplarer, har de blitt verdensledende lærebøker for tjenestemarkedsføring. Bransjeeksempler Gjennom virkelige eksempler fra flere bransjer, vil du se hvordan teoriene blir satt ut i livet. Starbucks Forstå hvordan en av grunnleggerne av Starbucks var i stand til å komme opp med en idé som fungerer som kafeens verdiforslag. Rolls-Royce Identifiser hvordan Rolls-Royce utnyttet ingeniørmessig fortreffelighet og serviceløsninger for å bli en konkurransedyktig global produsent. ANZ Bank Få et glimt av Jamie, en virtuell agent for ANZ-banken som har tjent tusenvis av kunder siden den ble lansert. Singapore Airlines Lær noen av strategiene som brukes av Singapore Airlines for å skape kundelojalitet. Google Forstå hvordan Google mestret selvbetjeningsteknologier for å opprettholde lavt antall ansatte. Nike Lær de ulike måtene å få en bedre forhandlingsposisjon i verdikjeden og de ulike områdene hvor verdi kan utvinnes. Andre selskaper som er inkludert som eksempler eller brukstilfeller i programmet inkluderer BMW, Tesla, Raffles Hotel, Wise, Four Seasons Hotel, Changi Airport - Singapore, Lux Hotels & resorts, Zappos, etc. Merk: Alle merke-, produkt- og firmanavn er varemerker™ eller registrerte® varemerker for deres respektive eiere. Bruk av dem innebærer ingen tilknytning til, godkjenning av eller assosiasjon av noe slag mellom dem og programeiere. Program læringsreise 56 Videoforelesninger 25+ bransjeeksempler 8 Diskusjonsforum 8 ukentlige kontortimer 7 Oppdrag 5 kasusstudier Hvorfor melde deg på programmet? I dagens tjeneste- og kunnskapsbaserte økonomier må virksomheter hele tiden finne nye måter å skille seg ut på. I denne konkurranseutsatte markedsplassen er det avgjørende å bruke en kundesentrert tilnærming til å administrere og levere utmerket service. Denne innsatsen krever imidlertid mer enn å stole på tilbakemeldinger fra kunder for å vise frem tjenestetilbudene dine. Det krever etablering av drift av høy kvalitet i et miljø med høy tillit, noe som fører til motiverte medarbeidere som yter eksepsjonell kundeservice. I Service Leadership: Customer Value, Excellence and Cost-Effectiveness-programmet – tilbudt av NUS Business School – kan du få kompetansen du trenger for å bli en kundefokusert bedriftsleder som er i stand til å levere mer verdi for din organisasjon, ansatte og kunder. 93 % av kundene vil sannsynligvis gjøre gjentatte kjøp med selskaper som tilbyr utmerket kundeservice. kilde: Hubspot Research, 2021 70 % ha et mer gunstig syn på merker som tilbyr proaktive kundeservicevarsler. kilde: Microsoft, 2021 26 % av bedrifter og fagfolk sier at verdien av kundetilfredshet er fullstendig definert og sporet. kilde: Global Customer ExperienceQ Benchmarking Report, 2020 Hvem er dette programmet for? Programmet er designet for fagfolk fra enhver akademisk bakgrunn fortrinnsvis med 8+ års arbeidserfaring. Programmet er aktuelt på tvers av alle bransjer – spesielt IT-produkter og -tjenester, bank- og finanstjenester, bemanning og rekruttering, utdanning og rådgivning – og er til fordel for de som jobber innen teknologisk ledelse, generell ledelse, drift, konsulentfunksjoner og mer. Dette programmet er spesielt nyttig for fagfolk som ønsker å: Forbedre driftseffektiviteten og transformer kundeopplevelsen gjennom digital teknologi Utvikle disruptive forretningsmodeller med en tjenestesentrert tilnærming Forbedre kundeengasjement og øke konverteringsfrekvensen gjennom integrert markedsføringsautomatisering Utnytt kunde- og medarbeideropplevelser for å nå forretningsmål Bruk beste praksis for levering av tjenester på tvers av bransjer og bedrifter -
Kurs
Deltid
2 måneder
Engelsk
Nettstudier