$close

Filtre

Se resultater

På nett Kurs i Merkevarebygging i Spania 2022

Kursene er individuelle klasser som kan tas ved universiteter, høgskoler, junior høyskoler og handel skoler over hele verden. For enda større fleksibilitet, mange skoler tilbyr også online klasser. Studenter kan ta individuelle klasser eller forfølge studieprogrammene. Merkevarebygging refererer til en spesialisering innen markedsføring og virksomhet som fokuserer på å skape en merkevare… Les mer

Kursene er individuelle klasser som kan tas ved universiteter, høgskoler, junior høyskoler og handel skoler over hele verden. For enda større fleksibilitet, mange skoler tilbyr også online klasser. Studenter kan ta individuelle klasser eller forfølge studieprogrammene.

Merkevarebygging refererer til en spesialisering innen markedsføring og virksomhet som fokuserer på å skape en merkevare som er sett positivt av forbrukerne. Bruke elementer av design, reklame, forretningsstrategi og distribusjon, er målet å lære å lage effektive merkevarer som varer.

Spania, offisielt Kongeriket Spania, er en suveren stat og et medlem i Den europeiske union. Det ligger på den iberiske halvøya i det sørvestlige Europa. Spanske universiteter regulere tilgang til sine egne grader og de fikse de faglige avgifter. De kan også tilby uoffisielle videreutdanning grader. Hovedstaden Madrid har muligens det største antall barer per innbygger av alle europeiske byer og et svært aktivt natteliv.

På nett Kurs i Merkevarebygging i Spania

Minimér
Andre valg innen dette fagområdet: 
$format_list_bulleted Filtre
Sorter på:
Anbefalt Seneste Tittel
Universidad Camilo José Cela
Madrid, Spania

Personal Branding and Corporate Reputation Management Specialist veileder studenten langs to sammenflettede veier, den første med sikte på å bygge og administrere et ledende p ... +

Personal Branding and Corporate Reputation Management Specialist veileder studenten langs to sammenflettede veier, den første med sikte på å bygge og administrere et ledende personlig merkevare som er i stand til å kommunisere sine verdier og identitet; den andre måten å påvirke styringen av selskapets omdømme som en immateriell som direkte påvirker handlingene til enhver organisasjon. -
Kurs
Deltid
2 måneder
Spansk
21 okt. 2022
15 okt. 2022
Nettstudier