Hver dag møter alle virksomheter dusinvis av spørsmål knyttet til å ta beslutninger om deres drift. Spørsmål om tildeling av personale, forventet etterspørsel, ordrevolum, produktlagring, produktfremmende, kundeoppkjøp, kundevurdering, effektiviteten av reklame, transport av materialer, databehandling, finne og samle data av interesse osv. .

Svaret på slike spørsmål har en betydelig fordel, da den dramatisk reduserer selskapets driftskostnader og gjør den konkurransedyktig og levedyktig, spesielt i en krisetid, når finansiering ikke er lett å finne, og derfor skal alt organiseres og utnyttes i størst mulig grad .

Dette kurset utdyper grunnleggende prinsippene i markedsanalysen samtidig som man gir en introduksjon til begrepet Business Intelligence (BI), dens innflytelse og grunnleggende bruksområder.

Deltaker Profile

Videregående opplæring og prosjekter med relevante interesser og arbeidserfaring i markedsanalyser vurderes som potensielle kandidater. Imidlertid kan studenter eller videregående kandidater også delta på kurset.

Programmets mål

Dette programmet tar opp aktuelle problemstillinger på markedsføringsanalyser samtidig som man sikrer en forståelse av de grunnleggende begrepene og prinsippene for forretningsinformasjon. Kurset tar sikte på å presentere de mest grunnleggende data mining teknikker som benyttes for klassifisering og forskyvning av selskapets målkunder. Etter å ha gjennomført kurset vil studenten være oppmerksom på nyttige data som skal samles inn for custumers mens han / hun blir kjent med oppdaterte og ikke-regisserte data mining metoder.

Program undervist i:
  • Engelsk

Se 26 flere kurs fra E-Learning University of Athens »

Dette kurset er Nettstudier
Startdato
Duration
15 uker
Pris
400 EUR
Deadline
Etter sted
Etter dato