Kundeservice online-kurs
Acudemy
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
London, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
1 - 2 time
Tempo
Fulltid
Studieavgift
GBP 20 / per course *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* kurspris: var £ 35,00, nå £ 20,00
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
CPD-godkjent
Kundeservice er handlingen for å ta vare på kundens behov ved å tilby og levere profesjonell, hjelpsom service og assistanse av høy kvalitet før, under og etter at kundens krav er oppfylt.
Men hvordan gjøres dette? Hvordan sikrer du at det er konsistent på tvers av virksomheten din? Hva er fordelene med å levere god kundeservice?
Dette kurset vil starte med å gjøre det veldig tydelig nøyaktig hva vi mener med kundeservice, og hvorfor det er så viktig. Den går deretter i detalj om målene for god kundeservice, kommunikasjonsevner både verbale og ikke-verbale, oppdage og forstå kundebehov og mye mer.
Kurs | Modulenummer | Modulnavn | Pass% påkrevd |
Kundeservice | 1 | Om kurset | 70 |
Kundeservice | 2 | Hva er kundeservice | 70 |
Kundeservice | 3 | Målene for god kundeservice | 70 |
Kundeservice | 4 | Oppdage og forstå kundebehov | 70 |
Kundeservice | 5 | Leverer maksimale nivåer av kundeservice | 70 |
Kundeservice | 6 | Gjøre kunder til å føle seg bra fra starten | 70 |
Kundeservice | 7 | Kommunikasjons ferdigheter | 70 |
Kundeservice | 8 | Ikke-verbal kommunikasjon og kroppsspråk | 70 |
Kundeservice | 9 | Håndtere kundeklager | 70 |
Anbefalte systemkrav
- Nettleser: Oppdatert nettleser
- Video: Oppdaterte videodrivere
- Minne: 1 GB + RAM
- Nedlastingshastighet: Bredbånd (3Mb +)
Varighet: 75 minutter (Merk: Dette er basert på mengden videoinnhold som er vist og er avrundet. Det står ikke på noen måte for lastetid eller tenketid på spørsmålene).
Om skolen
Spørsmål
Lignende kurs
Global MBA (salgsledelse)
- UK Online, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland