Kundeservice Representative Certificate
Brighton College
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
USA Online, USA
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
Be om info
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
USD 4 780 / per year
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Sep 2024
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Kundestøtterepresentanter er avgjørende på alle områder av næringslivet - bedrifter kan ganske enkelt ikke kjøre effektivt uten dyktige kundestøtterepresentanter. Med ditt sertifikat gjennom fjernundervisning med Brighton College , vil du være forberedt på en karriere som kundeservicerepresentant - alt fra komforten til ditt eget hjem!
Hvem skal registrere deg?
Studenter som er registrert i dette kundesupport representative sertifikatprogrammet vil få ferdigheter og kompetanse som er nødvendige for å forfølge oppføringsnivåer i forretningssalg og kundeservice av tekniske produkter, varer eller tjenester til både bedrifter og enkeltpersoner. Angi deg selv fra andre kandidater ved å motta ditt kundesupport Representative sertifikat./>
Hva skal jeg lære?
Når du har fullført kundesupport representant sertifikat programmet vil du kunne:/>
- Bruk grunnleggende økonomiske, økonomiske og regnskapsprinsipper til organisatoriske miljøer;
- Gjenkjenne menneskelige ressursbegreper og aktiviteter i organisasjonsmiljøer;
- Definer ulike oppgaver og ansvar for ledere i organisasjoner
- Definere og anvende markedsførings- og distribusjonsprinsipper;
- Beskriv forbrukerens kjøpsadferd;
- Bruk profesjonelle salgsteknikker;
- Bruk kundeservice teknikker som kreves for å selge og service produkter, systemer eller tjenester;
- Identifiser og bruk riktig teknologi for å hjelpe implementeringen av salg og service.
Kursplan
Følgende kurs er inkludert i kundesupport representant sertifikat programmet. Kursene slippes en om gangen for å maksimere læring. Dette programmet har totalt 24 studiepoeng. Hvert kurs skal være ferdig i 8 uker./>
Kurs-ID |
Karriereutsikt/>
Sysselsetting av kundeservicerepresentanter antas å vokse 10 prosent fra 2014 til 2024, raskere enn gjennomsnittet for alle yrker. Samlet sysselsettingsvekst bør skyldes økende bransjer som spesialiserer seg på håndtering av kundeservice. Spesielt kalles telefonsentre, også kjent som kundekontaktsentre, å legge til de nyeste jobbene for kundeservicerepresentanter. Sysselsetting av representanter i disse sentrene forventes å vokse 39 prosent fra 2014 til 2024. Noen bedrifter utvider stadig sin kundeservice til telefonsentre fordi de tilbyr konsoliderte salgs- og kundeservicefunksjoner./>
Arbeidsmuligheter/>
Du kan finne kundeservice representant jobber i følgende innstillinger:
- Detaljhandel
- Store selskaper
- Call Centers
- Jobbe hjemmefra
- Kreditt- og forsikringsbyråer
Inntjening*/>
I henhold til US Department of Labor var median timelønn for kundeservicerepresentanter 15,25 dollar i mai 2015. Median lønn er lønn hvor halvparten arbeidstakere i et yrke tjente mer enn det beløpet og halvparten tjente mindre. Den laveste 10 prosent tjente mindre enn $ 9,74, og den høyeste 10 prosent tjente mer enn $ 25,49.
* Bureau of Labor Statistics, US Department of Labor, Occupational Outlook Handbook, 2016-17 Edition, Kunde Service Representanter, på Internett på https://www.bls.gov/ooh/office-and-administrative-support/customer- service representatives.htm
Undervisning
Totalprisen for kundesupport representantprogrammet er $ 4,780./>
Totalt undervisning |
Karriere Tjenester/>
Brighton College er dedikert til å hjelpe deg med jobbsøkingen din. Du har tilgang til Brightons online karriereksentrum mens du fullfører karriereopplæringen. Karriere senteret er utviklet for å hjelpe deg med å finne arbeid i ditt valgte felt.
Personlig gjenoppbygging/>
Du kan sende inn CV gjennom vårt online CV-senter. Våre karriere plassering koordinatorer vil gi en-til-en konsultasjoner med deg og personlig gjennomgå ditt CV.
Spesialisert karrierekurs/>
Før du bestiller, vil du ta et kurs som fokuserer på karriereinformasjon og forbereder deg for jobbsøking. Lær viktige ferdigheter som nettverk, karrierehåndtering og å bygge mellommenneskelige forhold.
One-on-One Cover Letter Assistance/>
Du lærer å bygge og designe effektive deksler og oppfølgingsbrev. I tillegg vil vi vise konkrete eksempler.
Intervju forberedelse/>
Du vil lære intervjueteknikker og tips om hvordan du svarer på de vanligste spørsmålene.