Kundeservice (nivå 2)

1 Training

Programbeskrivelse

Les den offisielle beskrivelsen

Kundeservice (nivå 2)

1 Training

Innhold

Kundeservice er svært viktig, og det spiller en rolle i mange næringer, for eksempel finansiell, detaljhandel eller reise. Så å ha en kvalifisering i kundeservice vil forbedre din CV og hjelpe deg med å lykkes. Dette kurset introduserer grunnlaget for utmerket kundeservice og hvordan den kan leveres i en rekke sektorer og situasjoner.

Vårt læringsmateriale er tilgjengelig for studenter 24/7 hvor som helst i verden, så det er ekstremt praktisk. Disse intensive online kursene er åpne for alle, så lenge du har interesse for emnet! Vi tilbyr førsteklasses læring leds av IAP, slik at du kan være sikker på at materialet er høy kvalitet, nøyaktig og oppdatert.

Hva er kravene?

  • Du må være 16 eller over
  • Du bør ha en grunnleggende forståelse av engelsk, matematikk og IKT
  • Du trenger en datamaskin eller nettbrett med Internett-tilkobling (eller tilgang til en)

Hvilke ferdigheter vil jeg få?

  • Grunnleggende og prinsipper for kundeservice
  • Kommunikasjonsevner - både personlig og på telefon
  • Kraften til telefonmåte og kundeservice for telefonsentre
  • Slik administrerer du et kundeserviceteam, teamarbeid og teambygging
  • Håndtering av klager og arbeid med ulykkelige kunder
  • Intern kundeservice
  • Hvordan få tilbake tapte kunder
  • Angi kundeservice mål og mål
  • Ulike kundeservice teknikker

Hva er målgruppen?

  • Jobbjegere og Skoleforskere
  • Ung elev eller voksen
  • Nytt eller midlertidig personale
  • De håper å få jobb i et kundeservice miljø

Hvordan blir jeg vurdert?

På slutten av kurset vil du ha en quiz test som vil bli merket automatisk og du vil bli mottatt en umiddelbar karakter.

Du vil få en mock eksamen som du kan forberede deg til eksamen. Etter at du har bestått eksamenen din, må du bare betale £ 30 for sertifikatet ditt.

Hvilken sertifisering skal jeg motta?

Hvis du består eksamenen, vil du bli tildelt et sertifikat i kundeservice (nivå 2).

Hvilke karriere kan jeg få med denne kvalifikasjonen?

Kundeservice ferdigheter er viktige, så dette kurset vil forbedre din CV og kan hjelpe deg med å gå videre på mange områder, inkludert:

  • Resepsjon (Hotel, Medisinsk, Veterinær, etc.)
  • Ringesenter
  • finans
  • Retail
  • reise
  • Lokal myndighet
  • Government
Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Engelsk


Sist oppdatert December 3, 2017
Varighet og pris
Dette kurset er Nettstudie
Start Date
Studiestart
Aug. 2018
Duration
Varighet
30 timer
Deltid
Heltidsstudier
Price
Pris
16 GBP
per 60 dager
Information
Deadline