Les den offisielle beskrivelsen

Den internasjonale MBA har til hensikt å gi ledere og ledere en integrert, transversal og global visjon om generell ledelse. Den er designet for de personer og fagfolk som ønsker å forbedre og øke sin kunnskap i ledelse og administrasjon av bedrifter, arbeide med hovedstyringsverktøyene og styrke kompetanse og kompetanse innen en organisasjon.

I møte med stadig mer konkurransedyktige markeder, tilbyr dette programmet global strategisk opplæring innenfor rammen av selskapet, og fremmer samtidig god ledelse og lederutviklingskompetanse.

Velg å trene på ENEB , en av de mest relevante avstandsskolene i Europa som gjør at du kan trene på høyeste nivå, hvor som helst og med den daglige støtten til alle lærere og veiledere.

Hvem er på vei?

Den internasjonale MBA, fra et transversalt perspektiv, er rettet mot ledere, mellomledere, entreprenører og entreprenører med faglig erfaring, som søker å akselerere sin karriere innenfor eller utenfor et internasjonalt selskap, utvikle sine ferdigheter og ledelsesevner i forretningsmiljøer dynamisk og med et markert kall mot utvidelsen av virksomheten.

målsettinger

  • Forbedre og utvikle sine ledelsesmessige ferdigheter.
  • Administrer effektivt de forskjellige områdene av bedriftsledelse.
  • Styrke kunnskapen i bedriftsledelsen.
  • Utvikle de nødvendige ledelsesevner for beslutningstaking med autonomi og entreprenørskap.
  • Gi en omfattende og helhetlig visjon om ledelse og selskapets rolle i miljøet som omgiver det, kjennskap til virksomhetens globale karakter og differensierende ansvar for hver avdeling.
  • Gi studentene et synspunkt fra selskapet, innenfor et komplekst system av kontraster og endringer som tilpasser seg virkeligheten til miljøet.
  • Bidra til opplæring av fremtidige bedriftsledere, og gi deltakerne en grunnlag av generelle forretningsstyringsteknikker og den spesifikke kunnskapen som kreves for styring av internasjonal virksomhet.
  • Å fremme i elevene sine evner og personlige kapasiteter om ledelse, kommunikasjon, forhandling og samarbeid, av søknad i den daglige ledelsen av selskapene.
  • Utvikle i deltakerne en internasjonal kultur som fremmer åpenheten til en internasjonal mentalitet og evnen til å tilpasse seg endringer i arbeidsmiljøet.

Profesjonelle utganger

Den internasjonale MBA, gjør at du kan utvikle din karriere fokusert på utøvelse av administrasjon og generell ledelse av selskaper og andre organisasjoner av internasjonal natur. På samme måte kan de velge lederstillinger i noen av de funksjonelle områdene som vanligvis er identifisert i selskapet (markedsføring, økonomi, menneskelige ressurser, produksjon, etc.).

opptak

For å få tilgang til International MBA, må søkere oppfylle følgende krav:

Ha i bachelor, arkitektur, høyere eller teknisk grad, bachelor, diplom eller annen tilsvarende grad.

Studenter studerer en MBA eller tilsvarende høyere studier.

Profesjonelle med profesjonell projeksjon i stillingen holdt med minst 3 års erfaring.

I tilfelle du ikke oppfyller noen av de ovennevnte vilkårene, vennligst kontakt skolen og opptaksavdelingen vil vurdere ditt eget tilfelle.

Triple Titrering

Etter at du har fullført studiene, vil du få en kvalifisering utstedt av European Business School of Barcelona godkjent og sertifisert av University Isabel I:

  • Internasjonal MBA
  • Diplom of Specialization in Coaching og NLP
  • Business English Program Certificate
Varighet: 18 måneder

metodikk

Fjernmester

For å kombinere personlig og profesjonelt liv, læres den internasjonale MBA i helt online. På denne måten får du tilgang til alt treningsinnholdet via vår virtuelle campus, dette er den viktigste plattformen for trening, slik at du kan studere fra hvor som helst i verden til enhver tid. Alle evalueringer og sluttverk er også gjort eksternt.

Når du er registrert, vil du kunne få tilgang til Virtual Campus med alle de faglige ressursene du trenger, gjennom hvilken du vil få en permanent kommunikasjon mellom de andre studentene og professorene, du vil få tilgang til diskusjonsfora, du vil kunne fullføre opplæringen på engelsk for ledere, du vil få tilgang til Campus ENEB å møte alle dine kolleger, blant mange andre muligheter.

evaluering

Konstantitet er en av aksene i treningsplanen. Gjennom de selvbedømmelsene som vil bli gitt gjennom Virtual Campus, kan du konsolidere kunnskapen som er oppnådd. For å bestå alle fagene, er det viktig å levere et sluttpapir for hvert emne. Når din veiledere har evaluert deg, vil du kunne se notatet ditt i Virtual Campus. På samme måte vil et dokument bli sendt til e-posten din og forklarer i detalj alle punkter i casestudien din.

I evalueringen vurderer dine veiledere følgende aspekter:

  • Presentasjon av øvelsen, design, visuell rikdom og staving.
  • Utvikling av arbeidet, kompleksiteten av uttalelsen, logikken og sammenhengen i resultatene oppnådd i det praktiske tilfellet.
  • Merverdi i analysen og utviklingen av det foreslåtte saken.
  • Det skal huskes at alle selvevalueringer er frivillige og ikke beregnes for sluttkarakteren for hvert av fagene.113520_pexels-photo-1661004.jpegrawpixel.com /
Pexels

Curriculum

Den internasjonale MBA består av følgende agenda:

  • Blokk 1. Forretningsstrategi
    • Modul 1. Grunnlag for strategien
    • Modul 2. Strategiske mål
    • Modul 3. Den strategiske prosessen
    • Modul 4. Strategisk formulering
    • Modul 5. Strategisk analyse (i dynamikken i bedriftsledelse)
    • Modul 6. Strategisk utvikling
    • Modul 7. Opplæring og implementering av strategien
    • Modul 8. Den balanserte scorecard (CMI)
    • Modul 9. Case studie
  • Blokk 2. Internasjonal regnskap
  • Modul 10. Innføring i regnskap
  • Modul 11. Regnskap i Spania
  • Modul 12. Internasjonale regnskapsstandarder
  • Modul 13. Regnskap
  • Modul 14. Case studie
  • Blokk 3. Finansiell styring
  • Modul 15. Økonomisk-økonomisk struktur
  • Modul 16. Økonomisk og finansiell analyse
  • Modul 17. Kostnad og fordel av selskapet
  • Modul 18. Kostnaden for kortsiktige økonomiske ressurser
  • Modul 19. Kostnaden for langsiktige økonomiske ressurser
  • Modul 20. Hierarkisk utvalg og evaluering av enkle investeringsprosjekter
  • Modul 21. Finansiell planlegging
  • Modul 22. Selvfinansiering av selskapet og utbyttepolitikk
  • Modul 23. Casestudie
  • Blokk 4. Personell ledelse og ledelse ferdigheter
  • Modul 24. Arbeidsgrupper: kontekstuelle aspekter
  • Modul 25. Styring / styring av et arbeidsteam
  • Modul 26. Empowerment: Få det beste ut av teamet ditt og samarbeidspartnere
  • Modul 27. Styr teamet ditt effektivt: strategier
  • Modul 28. Casestudie
  • Blokk 5. Coaching
  • Modul 29. Coaching: baser og fundament
  • Modul 30. Typer coaching og coaching i organisasjoner
  • Modul 31. Coaching prosess og metoder
  • Modul 32. Teoretisk rammeverk og andre verktøy for coaching
  • Modul 33. Casestudie
  • Blokk 6. NLP (Neurolinguistisk Programmering)
  • Modul 34. Introduksjon til NLP
  • Modul 35. NLP forutsetninger, tilbakemelding og mål
  • Modul 36. Representasjonssystemer, øyeadgang, empati, rapport og sensoriske nøkler
  • Modul 37. Språkmetamodel, kalibrering, tilhørende / dissosiert tilstand og ankre
  • Modul 38. Submodaliteter, hypnose og emosjonell intelligens
  • Modul 39. Konfliktløsning, metaforer, avansert POPS-modell og overbevisning
  • Modul 40. Casestudie
  • Blokk 7. Supply Chain Management
  • Modul 41. Innføring i logistikk
  • Modul 42. Transportmidler
  • Modul 43. Incoterms 2010
  • Modul 44. Utenrikshandel
  • Modul 45. Toll og kommersiell dokumentasjon
  • Modul 46. Logistikk av det 21. århundre
  • Modul 47. Spansk logistikk sektor
  • Modul 48. Casestudie
  • Blokk 8. Internasjonale arbeidsrådgivende
  • Modul 49. Introduksjon til arbeidsrådgivning i HR
  • Modul 50. Sosial sikkerhet
  • Modul 51. Anskaffelseskontrakten
  • Modul 52. Forebygging av yrkesrisiko
  • Modul 53. Casestudie
  • Blokk 9. Internasjonal Bedriftsskatt
  • Modul 54. Innføring i Bedriftsskatt
  • Modul 55. Selskapsskatten i Spania
  • Modul 56. Global beskatning av ytelser
  • Modul 57. Casestudie
  • Blokk 10. Markedsføring
  • Modul 58. Strategisk markedsføring
  • Modul 59. Markedsføring
  • Modul 60. Integrert kommunikasjonsmarkedsføring
  • Modul 61. Salgsfremmende kampanjer
  • Modul 62. Kvantitativ analyse i forretningsbeslutninger
  • Modul 63. Priser
  • Modul 64. Casestudie
  • Blokk 11. Internasjonal handel
  • Modul 65. Introduksjon til internasjonal handel
  • Modul 66. Økonomisk teori om internasjonal handel
  • Modul 67. Organisasjoner og institusjoner
  • Modul 68. Dokumentasjon i internasjonal handel
  • Modul 69. Incoterms
  • Modul 70. Opprinnelsen til varene
  • Modul 71. Import
  • Modul 72. Eksporter
  • Modul 73. Tolltariffen for varene
  • Modul 74. Antidumpingtoll, merverdiavgift (mva) og avgifter (IIEE)
  • Modul 75. Casestudie
  • Blokk 12. Multilateral internasjonalisering
  • Modul 76. Prosjekter av multilaterale utviklingsbyråer
  • Modul 77. Deltakelse i multilaterale utviklingsprosjekter
  • Modul 78. Oppkjøp
  • Modul 79. Teknisk hjelpeprosjekt
  • Modul 80. Evaluering, bedømmelse, forhandling og signering av kontrakten
  • Modul 81. Prosjektledelse
  • Modul 82. Casestudie
  • Blokk 13. Prosjektplanlegging
  • Modul 83. Planlegging i selskapet
  • Modul 84. Scope planlegging
  • Modul 85. Tidsplanlegging
  • Modul 86. Ressursplanlegging
  • Modul 87. Planlegging av kostnader
  • Modul 88. Casestudie
  • Blokk 14. Bedriftssosialt ansvar
  • Modul 89. Innføring i samfunnsansvar
  • Modul 90. Interessenter eller interessenter
  • Modul 91. Kommunikasjon og åpenhet
  • Modul 92. Aktivitetsområder
  • Modul 93. Komponenter av CSR-ledelse
  • Modul 94. Måling av CSR
  • Modul 95. Casestudie
Program undervist i:
Spansk
Sist oppdatert April 9, 2019
Dette kurset er Nettstudie
Startdato
Sept. 2019
Duration
18 måneder
Deltid
Pris
8,600 EUR
Pris med stipend: € 3.920. Få ditt stipend nå!
Deadline
Etter sted
Etter dato
Startdato
Sept. 2019
Sluttdato
Søknadsfrist

Sept. 2019

Location
Søknadsfrist
Sluttdato