Doktorgrad i markedsføring
Atlantic International University
Nøkkelinformasjon
Velg plassering
Campus plassering
Honolulu, USA
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
Be om info
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
USD 13 500 / per year *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* Pedagogisk Online-program: $ 13 500,00 / Andragogic Online-program: $ 8 500,00
Introduksjon
Atlantic International University","author_url":"","source":""}" />
Doctor of alt = "Markedsføring ved AIU
Målet med doktoren i alt = "Marketing (PhD) er å hjelpe studentene til å forberede seg på en karriere innen markedsføring ved å tilby de riktige verktøyene og kunnskapene. Også ved å ha en doktorgrad kan studentene velge å gjøre akademisk forskning eller undervise i sitt valgte felt. alt = "Markedsføringsprogram er utviklet for å fremme faglig utvikling av erfarne alt =" Markedsføringseksperter og fagpersoner i alt = "Markedsføringsarena ved å utvide kunnskapen deres og utstyre dem med bred forskning og prosess alt =" Markedsføringsevner, slik at de kan lage et sentralt ledelsesbidrag til deres valgte felt.
Se og lær mer om AIU i dag!
Atlantic International University - A Cultural Change in Education. fra AIU på Vimeo.
Atlantic International University","author_url":"","source":""}" />
Opptak
Læreplan
AIUs doktorgrad i utdanning går et skritt videre ved å la studentene studere og forske på flere sentrale områder innen informatikk for å utvikle et unikt grunnlag for praktisk kunnskap og datavitenskapsteori.
Din AIU fjernundervisning doktorgradsprogram i utdanning vil være et skreddersydd program, designet bare for deg av deg og din rådgiver. Denne fleksibiliteten for å møte dine behov finnes sjelden i andre fjernundervisningsprogrammer. Vårt program krever ikke at hver student skal studere de samme fagene og bruke de samme bøkene og andre læringsmateriell som alle andre studenter. I stedet er våre online doktorgradsprogrammer designet for deg. De er individuelt utformet for å dekke dine behov og hjelpe deg med å nå dine faglige og personlige mål.
Viktig: Nedenfor er et eksempel på temaene eller områdene du kan utvikle og jobbe med i løpet av studiene. Det er på ingen måte en komplett eller påkrevd liste ettersom AIU -programmer ikke følger en standardisert læreplan. Det er ment kun som et referansepunkt og eksempel. Vil du lære mer om læreplanutformingen ved AIU? ( Kurs og læreplan )
Kjernekurs og emner i markedsføring
- Merkekapital og kundekapital
- Relasjonsbygging i virtuelle samfunn
- Forbrukerforholdsledelse
- Nettkompetanse
- Informasjonsbehandling i online miljøer
- Livshendelsers innvirkning på forbrukeratferd
- Servicegarantier
- Salgsledelse
- Markedsføringsledelse
- Avanserte emner innen detaljhandel
- Tjenester Markedsføring
- Organisatorisk nedbemanning og outsourcing
- Valg av detaljhandel
- Forholdets kvalitet
- Entreprenørskapsmarkedsføring og salg
- Markedsføringsverktøy Grunnlag og applikasjoner
- Beslutning om kunde
- Direkte markedsføring
- Markedsføring på internett
- Strategisk markedsføring
- Internasjonal markedsføring
- Markedsføringsstrategi
- Kampanjeledelse og strategi
- Globale markedsføringsproblemer og -strategier
- Tjenester og profesjonelle tjenester
- Markeds strategi
- Markedsføringsteori og markedsføringsmodeller
- Markedsføringskonstruksjonsanalyse
- Avanserte teknikker for markedsføring
- Flerkanals markedsføringsstrategi
- International Brand Equity
- Internasjonal distribusjonsstyring
- Banebrytende fordel
- Bedriftssosialt ansvar
- Kundetilfredshet og fast ytelse
- Servicefeil og gjenoppretting
Orienteringskurs
- Kommunikasjon og etterforskning (omfattende CV)
- Organisasjonsteori (portefølje)
- Erfaringslæring (selvbiografi)
- Faglig evaluering (spørreskjema)
- Grunnlaget for kunnskap (integrasjonskart)
- Grunnleggende prinsipper I (Utdanningsfilosofi)
- Profesjonell Evaluering (Selvvurdering Matrix)
- Utvikling av Graduate Study (garanti for en akademisk grad)
Forskningsprosjekt i markedsføring
- Doktorgradsprosjekt
- MBM900 doktorgradsprosjekt
- MBM902 Doktorgradsavhandling (15.000 ord)
- Publisering: Hver doktor i markedsføring oppmuntres til å publisere sine forskningsartikler enten online i det offentlige eller gjennom faglige tidsskrifter og tidsskrifter over hele verden.