Doktor i ledelse innen teknologi og innovasjon (online)

The Da Vinci Institute

Programbeskrivelse

Les den offisielle beskrivelsen

Doktor i ledelse innen teknologi og innovasjon (online)

The Da Vinci Institute

KREVE

Kvalifikasjonen er spesielt utviklet slik at medlemmer av en organisasjon kan realisere sitt sanne potensial ved å:

  • Utfordre dem til å initiere innovative løsninger for bedring og sosioøkonomisk transformasjon
  • Å skaffe seg kompetansen til å designe et system og å utvikle teknologi- og innovasjonsrelaterte aktiviteter for å møte transformasjonsmål
  • Å gi personlige utviklingsmuligheter for dem å bidra vesentlig til utvikling av rikdom innen den sydafrikanske økonomien

HENSIKT

Studenter som oppnår denne kvalifikasjonen vil kunne:

  • Initiere innovasjon og endring på nasjonalt og internasjonalt nivå
  • Integrer systemiske prinsipper i alternative design og utviklinger
  • Innlemme ledelse av teknologi, ledelse av innovasjon og styring av menneskelige rammer i nytt produkt / prosessdesign og utvikling
  • Bidra til samfunnsutviklingsinitiativer

NIVÅ BESKRIVERE

På doktorgradsstudiet gir instituttet et svært individuelt læringsmiljø der elevene faktisk løser et meningsfylt forretningsproblem av substans for organisasjonen. I dette guidede miljøet utvikler de kapasiteten til å realisere:

  • Omfang av kunnskap, som en lærer er i stand til å demonstrere kompetanse og kritisk kunnskap på et område i forkant av et felt, disiplin eller praksis og evnen til å konseptualisere nye forskningsinitiativer og skape ny kunnskap eller praksis
  • Kunnskapskunnskap, som en elev har evne til å demonstrere evnen til å bidra til vitenskapelige debatter om teorier om kunnskap og prosesser for kunnskapsproduksjon i et studieområde eller praksis
  • Metode og prosedyre, som en elev har evne til å demonstrere evnen til å utvikle ny teori, metoder, teknikker, prosesser, systemer eller teknologier på originale, kreative og innovative måter som er egnet til spesialiserte og komplekse sammenhenger
  • Problemløsing, for hvilken en elev har evne til å demonstrere evnen til å anvende spesialkunnskap og teori på kritisk refleksive, kreative og nye måter å håndtere komplekse praktiske og teoretiske problemer
  • Etikk og faglig praksis som en lærer er i stand til å demonstrere evnen til å identifisere, adressere og håndtere nye etiske problemstillinger og å fremme prosesser med etisk beslutningsprosess, herunder overvåking og evaluering av konsekvensene av disse vedtakene hvor det er hensiktsmessig
  • Å få tilgang til, behandle og administrere informasjon som en lærer er i stand til å demonstrere evnen til å lage uavhengige vurderinger om å administrere ufullstendig eller inkonsekvent informasjon eller data i en iterativ prosess med analyse og syntese for å utvikle betydelig opprinnelig innsikt i nye, komplekse og abstrakte ideer, informasjon eller problemer
  • Produksjon og formidling av informasjon som en lærer er i stand til å demonstrere evnen til å produsere omfattende, uavhengig, grundig og publiserbar arbeid som oppfyller internasjonale standarder, anses å være ny eller nyskapende av jevnaldrende, og bidrar vesentlig til disiplinen, feltet eller øvelsen; og evnen til å utvikle en kommunikasjonsstrategi for å formidle og forsvare forskning, strategiske og politiske tiltak; og deres gjennomføring til spesialister og ikke-spesialiserte publikum som bruker de fullstendige ressursene til en faglig og faglig eller yrkesmessig diskurs
  • Kontekst og systemer, for hvilke en lærer er i stand til å demonstrere forståelse for teoretisk underbygging i styring av komplekse systemer for å oppnå systemisk forandring; og evnen til å selvstendig designe, opprettholde og administrere endring i et system eller systemer
  • Forvaltning av læring, for hvilken en elev er i stand til å demonstrere evnen til å demonstrere intellektuell uavhengighet, forskningsledelse og ledelse av forsknings- og forskningsutvikling i disiplin, felt eller praksis
  • Ansvar som en lærer er i stand til å demonstrere evnen til å operere selvstendig og ta fullt ansvar for sitt arbeid og, hvis det er hensiktsmessig, lede, overvåke og holdes til slutt ansvarlig for overordnet styring av prosesser og systemer

Innenfor dette guidede og mentorerte miljøet, mens Instituttet forventer langt mer integrering av systemer og uavhengighet; Det kreves av studentene at de støtter arbeidserfaring for å løse et arbeidsbasert problem av betydning med en god faglig forståelse av det aktuelle teoretiske fagmaterialet. Deres demonstrasjon av god faglig forskningspraksis og uavhengig strenge tanker vil sikre sitt unike bidrag til universell kunnskapskunnskap, samt tilby en ny syntese av eksisterende referanser, og dermed finne nye tilnærminger og løsninger på forretningsproblemer.

OPPLYSNINGSKRITERIER

Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Engelsk


Sist oppdatert January 15, 2018
Varighet og pris
Dette kurset er Nettstudie
Start Date
Studiestart
Feb. 2019
Duration
Varighet
Deltid
Price
Pris
160,000 ZAR
Information
Deadline
Locations
Sør-Afrika - Edenvale, Gauteng
Studiestart : Feb. 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Dates
Feb. 2019
Sør-Afrika - Edenvale, Gauteng
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen