Doctor of Business Administration (DBA) i mobil og digital markedsføring
Alfred Nobel Open Business School
Nøkkelinformasjon
Velg plassering
Campus plassering
Zürich, Sveits
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
2 semestre
Tempo
Deltid
Studieavgift
EUR 5 000 / per semester
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Introduksjon
- Varighet: 2 semestre
- Studiepoeng: 60
- Språk Engelsk
- Studieavgift: 4000EUR / semester
- Program: Alfred Nobel Open Business School Sveits og Collegium Humanum Warsaw Management University
Doctor of Business Administration (DBA) - Mobil og digital markedsføring forskerstudier, organisert av Alfred Nobel Open Business School Switzerland i samarbeid med Collegium Humanum Warsaw Management University, er den mest gjenkjennelige og prestisjefylte lederkvalifikasjonen.
Doctor of Business Administration (DBA) er et videreutdanningskurs som bekrefter de høyeste lederkvalifikasjonene, rettet mot erfarne ledere og forretningsfolk på høyt nivå. DBA-studier-Mobil og digital markedsføring er det eneste studieprogrammet i denne delen av verden for spesialister i høy klasse innen digital og mobil markedsføring, det raskest voksende markedsføringsområdet. Studiene er basert på den mest oppdaterte, avanserte teknologiske kunnskapen.
Doctor of Business Administration (DBA) - Studier av mobil og digital markedsføring blir grundig vurdert og forbedres kontinuerlig.
Nyutdannede ved dette spesifikke DBA-programmet representerer en elitegruppe av spesialister innen mobil og digital markedsføring av høy klasse, som garanterer både seg selv og den potensielle fremtidige arbeidsgiver et høyt nivå av tjenester som tilbys. Vi foreslår en innovativ undervisningsplan, både når det gjelder innhold og praksis, og skaper et virtuelt arbeidsområde som muliggjør raskere implementering av den ervervede kunnskapen. Vi utdanner i henhold til opplæringsmetoden som er kjent i USA for kvalifisert lederpersonell, som perfekt trenger inn i området ny teknologi, markedsføring og digital og mobil markedsføring.
Kreative teknologiske løsninger og applikasjonsløsninger, samt en ny organisasjon og administrasjonssystemer, muliggjør enkel og hyggelig utdanning.
Denne spesialiseringen dekker konseptene, verktøyene og teknikkene som trengs for å kommunisere med kunder på en systematisk og integrert måte og for å lage effektive, målrettede salgsfremmende kampanjer. Når du fullfører spesialiseringen på mobil og digital markedsføring, vil du forstå strategiske markedsføringskonsepter og verktøyene som kreves for å ta informerte beslutninger og sette retningen for din bedrift, forretningsenhet, avdeling eller produktlinje i et digitalt økosystem.
Programmet DBA in Digital and Mobile Marketing vil hjelpe deg med å lage og levere effektive mobilmarkedsføringskampanjer. Du vil dekke konseptene og trendene som ligger til grunn for mobilmarkedsføring, og ta en grundig titt på SMS-kampanjer og mobiloptimaliserte nettsteder.
Du vil se på de nye trendene innen mobilområdet og gjenkjenne den nye muligheten som "alltid på" mobile enheter gir for effektivt å samhandle med spesifikke målgrupper basert på kontekst og plassering.
Mobilmarkedsføringsmodulen dekker de viktigste konseptene og terminologien som brukes innen mobilmarkedsføring, og gir deg teknisk kunnskap og ferdigheter for å bygge og opprettholde en effektiv mobilmarkedsføringsstrategi. Du vil utvikle kunnskapen og ferdighetene til å kjøre effektive kampanjer gjennom valg av passende verktøy og ressurser, og gjennom administreringsteknikker for mobilabonnentliste.
Med vår unike modulære tilnærming til å levere våre programmer, vårt bransjeledende forhold mellom studenter og instruktører og våre små, fokuserte online klassestørrelser, kan vi ta oss tid til å sikre at alle våre studenter virkelig lykkes i å forstå hvordan man kan bygge en virksomhet til å betjene kunder på et byrå. Du vil få erfaring med gruppedynamikk, organisasjonsendringer, teknologiplattformer og strategi. Du vil få en helhetlig opplevelse i hver modul, noe som gjør dine ferdigheter lettere å bruke i den virkelige verden.
Opplæring tilbys online med forelesninger, videoer og konsulentassistanse.
Emnet avsluttes med innlevering av en avhandling og forsvaret.
applikasjon
- sende inn et søknadsskjema
- send inn en kopi av kvalifikasjonen din
- CV
Kursinnhold
Moduler | Kredittnummer |
Mobil markedsføring | 10 |
Introduksjon til digital markedsføring | 10 |
Søkemotoroptimalisering | 5 |
Betal per klikk | 5 |
Digital display og videoannonsering | 5 |
Markedsføring i sosiale medier | 10 |
Epost markedsføring | 5 |
Analytics | 5 |
Strategi og planlegging | 5 |
Opptak
Læreplan
- Varighet: 2 semestre
- Studiepoeng: 60
- Språk Engelsk
- Program: Alfred Nobel Open Business School Sveits & Collegium Humanum Warszawa Management University
Doctor of Business Administration (DBA) – Mobile & Digital Marketing postgraduate studies, organisert av Alfred Nobel Open Business School Switzerland i samarbeid med Collegium Humanum Warsaw Management University, er den mest gjenkjennelige og prestisjefylte lederkvalifikasjonen.
Doctor of Business Administration (DBA) er et doktorgradskurs som bekrefter de høyeste lederkvalifikasjonene, rettet mot erfarne ledere på høyt nivå og forretningsfolk. DBA-studier – Mobil og digital markedsføring er det eneste studiet i denne delen av verden for spesialister av høy klasse innen digital og mobil markedsføring, det raskest voksende området innen markedsføring. Studiene er basert på den mest oppdaterte, avanserte teknologiske kunnskapen.
Doctor of Business Administration (DBA) – Studier av mobil og digital markedsføring blir grundig vurdert og forbedret kontinuerlig.
Nyutdannede ved dette spesifikke DBA-programmet representerer en elitegruppe av spesialister innen mobil og digital markedsføring av høy klasse, som garanterer både seg selv og den potensielle fremtidige arbeidsgiver et høyt nivå av tjenester som tilbys. Vi foreslår en innovativ undervisningsplan, både når det gjelder innhold og praksis, og skaper et virtuelt arbeidsområde som muliggjør raskere implementering av den ervervede kunnskapen. Vi utdanner i henhold til opplæringsmetoden som er kjent i USA for kvalifisert lederpersonell, som perfekt trenger inn i området ny teknologi, markedsføring og digital og mobil markedsføring.
Kreative teknologiske løsninger og applikasjonsløsninger, samt en ny organisasjon og administrasjonssystemer, muliggjør enkel og hyggelig utdanning.
Denne spesialiseringen dekker konseptene, verktøyene og teknikkene som trengs for å kommunisere med kunder på en systematisk og integrert måte og for å lage effektive, målrettede salgsfremmende kampanjer. Når du fullfører spesialiseringen på mobil og digital markedsføring, vil du forstå strategiske markedsføringskonsepter og verktøyene som kreves for å ta informerte beslutninger og sette retningen for din bedrift, forretningsenhet, avdeling eller produktlinje i et digitalt økosystem.
Du vil se på de nye trendene innen mobilområdet og gjenkjenne den nye muligheten som tilbys av "alltid-på" mobile enheter, for å samhandle effektivt med spesifikke målgrupper basert på kontekst og plassering.
Mobilmarkedsføringsmodulen dekker de viktigste konseptene og terminologien som brukes innen mobilmarkedsføring, og gir deg teknisk kunnskap og ferdigheter for å bygge og opprettholde en effektiv mobilmarkedsføringsstrategi. Du vil utvikle kunnskapen og ferdighetene til å kjøre effektive kampanjer gjennom valg av passende verktøy og ressurser, og gjennom administreringsteknikker for mobilabonnentliste.
Med vår unike modulære tilnærming til å levere våre programmer, vårt bransjeledende forhold mellom studenter og instruktører og våre små, fokuserte online klassestørrelser, kan vi ta oss tid til å sikre at alle våre studenter virkelig lykkes i å forstå hvordan man kan bygge en virksomhet til å betjene kunder på et byrå. Du vil få erfaring med gruppedynamikk, organisasjonsendringer, teknologiplattformer og strategi. Du vil få en helhetlig opplevelse i hver modul, noe som gjør dine ferdigheter lettere å bruke i den virkelige verden.
Opplæring tilbys online med forelesninger, videoer og konsulenthjelp.
Emnet avsluttes med innlevering av en avhandling og forsvaret.
Kursinnhold
Moduler | Kredittnummer |
Mobil markedsføring | 10 |
Introduksjon til digital markedsføring | 10 |
Søkemotoroptimalisering | 5 |
Betal per klikk | 5 |
Digital display- og videoannonsering | 5 |
Markedsføring over sosiale medier | 10 |
Epost markedsføring | 5 |
Analytics | 5 |
Strategi og planlegging | 5 |
Programresultat
Programmet DBA in Digital and Mobile Marketing vil hjelpe deg med å lage og levere effektive mobilmarkedsføringskampanjer. Du vil dekke konseptene og trendene som ligger til grunn for mobilmarkedsføring, og ta en grundig titt på SMS-kampanjer og mobiloptimaliserte nettsteder.