På nett Bachelorgrad i Business studier i Italia

Sjekk ut På nett Bachelorprogrammer i Business studier i Italia 2017

Business studier

Italia, offisielt Republikken Italia, er en enhetlig parlamentarisk republikk innenfor EU, som ligger i Sør-Europa. Mot nord grenser det Frankrike, Sveits, Østerrike og Slovenia langs Alpene.

På nett Bachelorgrad i Business studier i Italia

Les mer

Bachelorgrad Virksomhet Og økonomi

eCampus University
Nettstudie Heltidsstudier October 2017 Italia Milan

For å begrense utbruddet av pedagogiske gjeld, til styret i den grad kurset kan gi for innføring av forberedende pedagogiske aktiviteter utføres før noen vurdering test. Disse aktivitetene kan også utføres i samarbeid med institusjoner for høyere videregående utdanning på grunnlag av hensiktsmessige avtaler. [+]

På nett Bachelorgrad studier i Business studier i Italia. Spesifikke pedagogiske mål Nyutdannede i økonomi og ledelse skal: ha tilstrekkelig kunnskap om økonomi og tilstrekkelig mestring av matematisk-statistiske verktøy og prinsipper og institusjoner i rettssystemet; vet hvordan man skal håndtere problemene med økonomiske systemer og av de selskapene som opererer i dem; ha en god beherskelse av forskningen metoden, økonomisk metode og teknikker av de forskjellige anvendelsesområder; tilegne seg analytiske og konseptuelle verktøy for tolkning og løsning av økonomiske og administrative problemer, med henvisning til regnskap, finans og forvaltning av tjenester; tilegne seg verktøy for å utvikle forskning innen statistikk og økonomi; besitter praktiske og operative ferdigheter, for måling, registrering og behandling av data som er relevante for økonomisk analyse i sine ulike aspekter av programmet; ha en tilstrekkelig kunnskap om organisasjonskultur på arbeidsplassen; kunne bruke effektivt, i skriftlig og muntlig form, annet minst to EU-språk enn italiensk, i den spesifikke fagfelt og å utveksle generell informasjon; ha tilstrekkelige ferdigheter for kommunikasjon og informasjonshåndtering. Karrieremuligheter for akademikere De viktigste sysselsetting områder der nyutdannede innen økonomi kunne jobbe er følgende: selv arbeidsgivere, som revisorer, bedriftsrådgivere og regnskapsførere (etter treårsperiode læretid, passerer kvalifisering og innmelding i de faglige registre); aktivitet, selv ledelse, bank og finans (bank, forsikring, finansmarkedet, internasjonale finansinstitusjoner); aktivitet i økonomien og tjenester sektorer (offentlig, privat og sosial økonomi); studiesentrene i banker og finansselskaper og forskningssentre i nasjonale og internasjonale organisasjoner; journalistikk spesialisering innen finans; undervisning, i henhold til de lover som regulerer tilgang til undervisning. Krav om innsyn (art. 6 DM 509/99) For å få tilgang graden kurs i økonomi og ledelse grunnleggende kunnskap innen fagområdene økonomi, jus og matematikk er nødvendig. Det er også spesielt viktig å ha følgende ferdigheter og holdninger: evne til å forklare sine tanker klart og presist; evne til å prosessere informasjon og holdning til bruk av informasjonsteknologi; holdning og motivasjon mot økonomiske og juridiske studier. Ferdigheter, holdninger og motivasjon blir vurdert gjennom evalueringen av forrige skolens læreplan eller på noen spesielle tester. Passende tester av grunnleggende kunnskap kan bli innført for alle elever og særlig for de som har fulgt en læreplan for videregående utdanning som omhandler ikke alle fagene som er relevante for deres forberedelser. Hvis evalueringen av forberedelsen er ikke vellykket, kan studenten bli tatt opp med et pedagogisk gjeld For å begrense utbruddet av pedagogiske gjeld, til styret i den grad kurset kan gi for innføring av forberedende pedagogiske aktiviteter utføres før noen vurdering test. Disse aktivitetene kan også utføres i samarbeid med institusjoner for høyere videregående utdanning på grunnlag av hensiktsmessige avtaler. Avsluttende eksamen Avsluttende eksamen består i å skrive og diskutere et papir, hvis innhold er avtalt med lærer-veileder på grunnlag av følgende typer referanse: metodisk dypere koblet til et emne eller annen pedagogisk virksomhet; utarbeidelse av en case-studie; presentasjon av en trening erfaring; noen annen modalitet som kan spesifiseres i reguleringen av studiet. Ved evalueringen av den endelige prøve kvaliteten av arbeidet vil bli betraktet, så vel som syntesen evne og kvaliteten av presentasjonen i skriftlig og muntlig av arbeidet. [-]