Bachelor i markedsføring og reklame
Fundación Universitaria Internacional de La Rioja - UNIR Colombia
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Bogotá, Colombia
Språk
Spansk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
9 semestre
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
beskrivelse
The Virtual Undergraduate in Marketing and Advertising (SNIES 108565) er en av de profesjonelle karriereene med det høyeste antallet jobbtilbud i Colombia. Næringslivet endrer seg raskt, så markedskunnskap og kommunikasjons- eller annonseringsevner er nøkkelen til å møte den digitale transformasjonen.
Med studien vår vil du tilegne deg en svært etterspurt tverrfaglig profil: på den ene siden med uttømmende kunnskap om markedsføring og alle dens aspekter, på den annen side en kommando over kommunikasjonsteknikker og trendskapende reklame.
Gradsstudiet i markedsføring og virtuell annonsering er fokusert på digital markedsføring med banebrytende fagområder som nevromarkedsføring eller relasjonsmarkedsføring som setter forretningstrender i dag.
En konstant praktisk komponent
Studien din ved International University Foundation of La Rioja vil omfatte praktiske saker, seminarer, praktiske workshops og teamarbeid som vil hjelpe deg med å utfylle din profesjonelle profil som ekspert på markedsføring og reklame.
I tillegg vil du ha forretningspraksis slik at du fullt ut kan komme inn i arbeidsmiljøet og bruke kunnskapen du har fått. Du kan også delta i Online Employment and Entrepreneurship Nursery, et prosjekt som søker å forbedre din ansettbarhet slik at du kan finne den profesjonelle muligheten som best passer deg.
Program preget av nåtiden
Feltet markedsføring og annonsering er i konstant endring og fornyelse, så i vårt pedagogiske forslag vil du finne en moderne og oppdatert plan, lastet med de nyeste trendene og ekspertene i de forskjellige emnene som skal behandles i markedsførings- og reklameverdenen.
Takket være denne opplæringen vil du tilegne deg profilen som markedsavdelingene til bedrifter ser etter på nasjonalt og internasjonalt nivå.
Høyverdi fagfolk
Nyutdannede innen reklame og markedsføring gir selskaper høy verdi siden de er de som kjenner, søker og er opplært i de digitale ferdighetene som markedet krever i dag. Av denne grunn er de svært etterspurte, og ifølge data fra Asocajas er yrkene som har oppnådd høyest plassering av arbeidsformidlingene i to år, de som er relatert til markedsføring og reklame.
Hvorfor studere stiftelsens lavere grad i markedsføring og annonsering:
- Du vil gjennomføre markedsanalyser og studier av sosiokulturelle og miljømessige variabler for å ta forretningsbeslutninger.
- Du vil gjennomføre strategisk markedsplanlegging.
- Du vil utvikle digitale forretningsplaner.
- Du vil identifisere og administrere distribusjons- og prisstrategier for selskaper.
- Du vil kjenne og utvikle nøklene til å motivere salgs- og markedsføringsteam.
- Du vil implementere produktmarkedsføringsstrategier i alle faser: opprettelse, utvikling og lansering.
- Overvåk resultatene dine og optimaliser livssyklusen til produkter.
- Du vil definere kommunikasjons-, annonserings- og markedsføringshandlinger både på merkevare og produkt- eller tjenestenivå, rettet mot forskjellige målgrupper (B2B eller B2C).
- Du vil bruke online markedsføringsteknikker for å oppnå strategiske mål: Sosiale medier, eBranding, SEM og SEO.
- Du vil utnytte potensialet på Internett som en kilde til informasjon om forbrukeren, deres samhandling i det digitale miljøet og markedstrender.
- Du vil kjenne verktøyene for å bygge bedriftsidentitet og merkevare, og ta vare på segmenteringen av kunder i selskaper og organisasjoner.
- Du vil nærme deg markedsundersøkelser som en kilde til informasjon for å oppmuntre kundetilfredshet og fremme salg.
metodikk
Studiemetoden til International University Foundation of La Rioja - UNIR er fleksibel, personlig og effektiv. Metodikken er basert på live virtuelle klasser og personlig veileder for å tilby den beste opplæringen.
På International University Foundation of La Rioja-UNIR tilbyr vi en vellykket pedagogisk modell som er basert på disse søylene:
- Live virtuelle klasser: det er klasser som er planlagt hver dag i uken, om morgenen og om ettermiddagen, slik at hver elev går på klassen når det passer dem best.
- Utsatte virtuelle klasser: Hvis du ikke kan delta i en klasse eller er i tvil, kan du få tilgang til alle dine utsatte klasser. Du kan se dem når du vil og så mange ganger du trenger.
- Personlig veileder: Du vil bli tildelt en personlig veileder den første dagen. Han vil være i kontakt med deg via telefon og via e-post. Læreren din vil støtte deg i ditt daglige liv, veilede deg gjennom opplæringsprosessen og løse eventuelle tvil som kan oppstå.
- Virtual Campus: her finner du alt du trenger for å studere ved Foundation. Klasser, lærere, kolleger, biblioteket, undervisningsressurser, tidsplaner, chat, forum og mye mer.
- Didaktiske ressurser: du vil ha tilgang til forskjellige læringsressurser for å fullføre opplæringen, for eksempel komplementære avlesninger, diagrammer med nøkkelideer, masterclasses, selvvurderingsprøver, etc.
Karrieremuligheter muligheter~~POS=HEADCOMP
Kandidaten i markedsføring og reklame har et bredt og tverrgående handlingsfelt, med muligheter for å delta i arbeidsmarkedet med profiler som:
- Salgs- og markedsføringsledelse
- Prosjektledelse
- Støtte adresse
- Merkevareledelse
- Kreativ retning av byråer
- Strategisk markedsføring og annonseringsledelse
- Rådgivning eller rådgivning spesialisert innen tjenester som merkevarebygging, digital kunde, strategisk planlegger, PQR kundeservice, digital kontoansvarlig
- markeds~~POS=TRUNC undersøkelser~~POS=HEADCOMP
I tillegg vil kandidaten i markedsføring og reklame kunne formulere og styre sine egne forretningsprosjekter med en global visjon og være en arbeidsgenerator.