Introduksjon
Vi er en UK-basert leverandør av online utdanning, tilgjengelig over hele verden på 3 forskjellige språk (engelsk, spansk og portugisisk).
Hvorfor en bachelorgrad i design?Design har aldri vært så viktig. Det er en del av vårt hverdag, da vi kan snuble på det i hvert produkt vi bruker, nettsidene vi blader eller appene vi installerer på våre smarttelefoner.
London School Of Design And Marketing s bachelor i design vil hjelpe deg med å bygge en karriere i den kreative verden og kanskje det løftet du trenger for å nå nye mål, frigjøre din kreative side og skape kraftige prosjekter som inspirerer og motiverer mennesker. Vår Bachelor i Design er basert på tre hovedpunkter:Kunnskap: En moderne og omfattende forståelse av konsepter, verktøy, historie og designmetoder generelt, samt sammenhengen mellom de viktigste aktivitetsområdene;
Ferdigheter: evne til å skape, planlegge, implementere og administrere prosjekter ved å bruke kunnskapen som er oppnådd;
Holdning: Utvikling av personlige egenskaper, som fleksibilitet, empati, realisme og entreprenørskap.LSDMs bachelorgrad i Design er utelukkende online og er tilgjengelig på engelsk, spansk og portugisisk.
London School Of Design And Marketing
Hvor lidenskap blir et yrkeOVERSIKT OVER KURSENIntroduksjon
Vår Bachelor i Design er utviklet for de som ønsker å skaffe seg ny kompetanse, kunnskap og finne nye løsninger når de utvikler nye proposisjoner for globale problemstillinger i Design. Vår kursplan har blitt skissert basert på en strategisk beslutning gjennom en tverrfaglig holdning på globale markeder.
Læringsferdigheter
Vår Bachelor i Design forbereder fagfolk for flere designområder, og tilbyr en avansert og omfattende høyere utdanning, koordinert og støttet av de nyeste utviklingene innen vitenskapelige og teknologiske felt. Kursplanen for LSDMs bachelorgrad i Design er utviklet og delt inn i tre separate faser:
1. stadie
Den første fasen, som tilsvarer det første året av kurset vårt, tar sikte på å forberede LSDMs studenter på flere designområder gjennom den moderne og omfattende forståelsen av konsepter, verktøy, historie og designmetoder generelt. Det har også til formål å forstå sammenhenger mellom de sentrale aktivitetsområdene (som kommunikasjon, samhandling og produktdesign) gjennom utvikling av en omfattende oversikt over emnene knyttet til designens oppdrag, samspillet med markedene og dets rolle i samfunnet .
Fase 2
Den andre fasen, som tilsvarer det andre året av kurset vårt, tar sikte på å skape gode ferdigheter for utvikling og implementering av prosjekter. Disse ferdighetene er strukturert rundt de viktigste områdene av kommunikasjonskonsept, interaktiv design og produktdesign. Studentene vil kunne:Identifisere og analysere: Analyser miljøet der problemløsing foregår, tenk kreativt, identifiser betingelsene og målene som er forbundet med problemløsing og identifiser nødvendige ressurser og ferdigheter;
Ta valg: ta beslutninger, forstå de tilknyttede usikkerhetene og risikoen, forutse fremtidige implikasjoner av vedtakene og utvikle argumentativ kapasitet;
Integrere: prosesser og mangfoldet av interesser samtidig med økt fleksibilitet og innovasjon;
Implementere: planlegging og organisering, opprettelse av passende miljøer, implementering og kontroll, utvikling av kreative ferdigheter i prosjektdesign og utførelsesfaser.Fase 3
Den tredje fasen, som tilsvarer det tredje året av kurset vårt, tar sikte på å etablere kunnskapen som er oppnådd i tidligere kursenheter og fremgang med selvtillit, realisme og entreprenørskap. I dette stadiet vil LSDMs studenter utvikle sitt siste kursprosjekt gjennom følgende ferdigheter:Fleksibilitet: å kunne håndtere en rekke designprosjekter og tilpasse seg skiftende omstendigheter som en flerkompetent profesjonell og villig til å jobbe i et tverrfaglig team;
Empati: Å kunne forstå og argumentere for ulike synspunkter;
Realisme: Å gjøre en rask vurdering av sine egne ferdigheter og ytelsesferdigheter når som helst, avhengig av egen kompetanse og ytelse;
Entreprenørskap: Evne til å skape, utvikle og selge en idé, visuelt arbeid, produkt eller tjeneste.
Lærerpersonale
Våre lærere består av kvalifiserte, erfarne og anerkjente lærere. I tillegg til doktorgradsstudent, presenterer de veletablerte yrkeskarrierer, som forbinder faglig komponent med arbeidsmarkedet.
Veileder senter
LSDMs studenter blir veiledet på ukentlig basis gjennom et veiledningssenter bestående av et team av spesialiserte veiledere i Design, med mastergrad og flere års bevist erfaring. Vår veileder er også tilgjengelig på engelsk, spansk og portugisisk.
Mål og profesjonelle utsalgssteder
Vår bachelorgrad i Design er ment for studenter, fagfolk, kunstnere eller frilansere med ambisjon eller en etablert karriere innen reklame (kunstdirektører, produsenter eller designere), visuell design, kommunikasjonsdesign, grafisk design og interaktiv design (designere, produsenter, teamledere , kunstdirektører eller kreative styremedlemmer). Studentene til vår Bachelor i Design vil ha mulighet til å jobbe i visuelle byråer (reklame, design) eller selskaper av produktdesign, kommunikasjonsdesign og interaktiv design, blant annet.STRUKTURVår bachelorgrad i Design er 100% online, designet for læring i samsvar med våre studenters tilgjengelighet, uten en fast tidsplan. LSDMs studenter kan med andre ord definere når eller hvor de kan få tilgang til innholdet vårt. Bare de endelige oppgavene og spesifikke presentasjoner vil bli planlagt i en fast tidsplan, som vil bli rapportert i god tid til LSDMs studenter.
I løpet av 30 måneder har LSDMs studenter fullført sin bachelorgrad i Design godkjent av Universitetet for Creative Arts (UCA), et av de mest spesialiserte universitetene i Storbritannia.
Undervisnings- og læringsmetoder som brukes i dette kurset:Undervist på engelsk, spansk og portugisisk.
Kurs med 3 nivåer og totalt 26 læreplaner;
Enhetens innhold er asynkron og organiseres av ukentlige emner;
Du kan få tilgang til innholdet når og hvor du vil;
Vårt veiledningssenter fungerer som et støtte- og samhandlingsverktøy for våre studenter;
Nettbaserte ressurser (for eksempel forelesninger, seminarer og diskusjoner, opplæringsprogrammer og tilbakemeldingstider, fora, online diskusjonsgrupper og praktiske øvelser).