Bachelor of Business Administration
EELU Egyptian E-Learning University
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Egypt Online, Egypt
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
Be om info
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Sep 2024
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Bachelori forretningsledelse
Bachelor of Business Administration Degree programmet gir kurs og forretningsrelaterte erfaringer i klassen for studenter som har til hensikt å forfølge karrierer i bedriftsledelse. Den legger vekt på integrering av de ulike feltene for å utvikle et generelt perspektiv på forretningsproblemer og utfordringer. Programmet kurset gir stress og streng analyse av begreper og prinsipper som er grunnleggende til en forståelse av business management feltet. Kursarbeid relaterer teorier og ideer til forretningsprosesser og retningslinjer for bedriftsorganisasjoner. Det gir også en unik mulighet for studentene å utforske ledelsenes arbeid med "hendene på" klasseromsopplevelser som gir en bevissthet om hva som virkelig skjer i næringslivet - bevissthet ikke lett oppnådd gjennom konvensjonelle forelesningsmetoder.
Bachelor of Business Administration Degree i markedsføring er utviklet for studenter som ønsker å forfølge noen av de mange karrierer innen markedsføring. Programmet inneholder en generell oversikt over følgende områder: Markedsplanlegging, forbrukeradministrasjon, markedsanalyse, integrert markedsføringskommunikasjon (reklame, PR og salg) og global markedsføring. Markedsføringsprogrammet fokuserer på strategiske, så vel som taktiske, markedsføringskonsepter. Den integrerer produkt, pris, markedsføring og fysisk distribusjon gjennom sine kurs. Kursene understreker bruken av moderne teknikker for å undersøke, analysere og løse et stort utvalg av markedsføringsbehov innenfor ulike miljøutfordringer og muligheter.
Mål
Bachelor of Business Administration Degree programmet gir kurs og forretningsrelaterte erfaringer i klassen for studenter som har til hensikt å forfølge karrierer i bedriftsledelse. Det legger vekt på integrering av de ulike feltene i virksomheten, og utvikler et generelt perspektiv på forretningsproblemer og utfordringer. Kurset gir en grundig analyse av begreper og prinsipper som er grunnleggende for en forståelse av forretningsområdet. Kursarbeid relaterer teorier og ideer til forretningsprosesser og retningslinjer for bedriftsorganisasjoner. Det gir også en unik mulighet for studentene å utforske ledelsenes arbeid med "hendene på" klasseromsopplevelser som gir en bevissthet om hva som virkelig skjer i næringslivet - bevissthet ikke lett oppnådd gjennom konvensjonelle forelesningsmetoder.
Bachelor of Business Administration Degree i markedsføring er designet for studenter som ønsker å forfølge noen av de mange varierte karrierer innen markedsføring. Programmet inneholder en generell oversikt over følgende områder: Markedsplanlegging for forbrukere og forretninger, produktutvikling, forbrukeradferd, markedsundersøkelser, integrert markedsføringskommunikasjon (dvs. reklame, PR, salg) og global markedsføring. Markedsføring Grad programmet fokuserer på strategiske samt taktiske, markedsføringskonsepter. Den integrerer produkt, pris, markedsføring og fysisk distribusjon gjennom sine kurs. Kursene understreker bruken av moderne teknikker for å undersøke, analysere og løse et stort utvalg av markedsføringsbehov innenfor ulike miljøutfordringer og muligheter.
Mission
Graduerende studenter vil kunne:
• Forstå den viktige rollen som markedsføringsspill i forhold til å møte de strategiske målene for organisasjonen.
• Demonstrere effektiv informasjonsferdighet og kommunikasjon som de gjelder for markedsføring gjennom forskning og uttrykk for både skriftlige og muntlige ideer.
• Demonstrere muligheten til å bruke en rekke markedsføringskonsepter, teorier og verktøy både på individ og lag.
• Demonstrere kunnskap om design, implementering, kontroll og evalueringsfunksjoner knyttet til markedsføring.
• Bli klar over hvordan ulike miljømessige og etiske utfordringer påvirker markedsføringen av produkter og tjenester.
• Trene kritiske markedsføringsstrategier som involverer forskning, analyse, anvendelse og evaluering.
• Forklare og anvende generelle teorier og praksis knyttet til ledelsen.
• Demonstrere effektiv muntlig og skriftlig kommunikasjon utnyttet innen ulike områder av et bedriftsmiljø.
• Demonstrere evnen til å integrere ulike ledelsesteknologier innenfor ledelsens funksjoner.
• Forstå etiske problemer knyttet til forretningsbeslutninger.
• Demonstrere evnen til effektivt å håndtere menneskelige ressurser og viktigheten av å fokusere på både den interne og eksterne kunden.
• Identifisere og analysere faktorer som er kritiske for strategisk planlegging, inkludert økonomiske prinsipper knyttet til organisatorisk oppførsel.
• Forstå den kunnskap og erfaring som er nødvendig for å tenke kritisk og kreativt i forhold til forretningsbeslutninger.
Dekanus
Dr.Mohamad Almasry er direktør for økonomistyringsprogram ved det egyptiske e-læringsuniversitetet (EELU).
Han er ansvarlig for den operative styringen og gjennomføringen av de akademiske aspektene av programmet.
Han er spesialisert på regnskap og informasjonssystemer.
Han har en Ph.D. I regnskapsinformasjonssystemer fra Alazhar University, Kairo, Egypt.
Dessuten er han medlem av vitenskapelige foreninger, inkludert American Association of E-Commerce (AAE), USA, instituttet for e-handelskonsulenter (Certified E-Commerce Consultant ™), USA, Egyptens Forbund for Utdanningsteknologi (EAET) Og egyptiske foreningen for læreplaner og undervisningsmetoder (ECCI).