Read the Official Description

  • Varighet (år): 4
  • Kvalifikasjon tildelt: Bachelor i utdanning i førskoleutdanning
  • Kvalifikasjonsnivå: 1. sikt (bachelorgrad)
  • Undervisningsspråk: gresk
  • Studieform: Fjernundervisning
  • Minimum Studiepoeng: 240

Profil av programmet

Hovedformålet med programmet er å forberede førskole lærere for å undervise barn mellom 3 og 6 år. Dette betyr at kandidatlæreren skal skaffe seg nødvendig kunnskap og ferdigheter og samtidig planlegge sine holdninger som vil aktivere han / henne på den ene siden for å organisere det rette studentmiljøet for den kognitive utviklingen av barn mellom 3-6 år og på den annen side for å hjelpe deres utvikling på det sosiale, følelsesmessige og moralske feltet. Både innholdet i leksjonene og deres metodikk tar sikte på å lede den reflekterende lærerpedagogen som er i stand til å revurdere og selvdømme sine beslutninger og hvem har evne og disposisjon for korrigerende tiltak.

Karrieremuligheter

Kandidatene i dette programmet vil bli ansatt i offentlig og privat førskole

Tilgang til videre studier

Kandidater fra programmet kan bli godkjent til Second Cycle grader (Master's Degree).

evaluering

Kursets vurdering består vanligvis av en omfattende avsluttende eksamen og kontinuerlig vurdering. Kontinuerlig vurdering kan blant annet omfatte midterms, prosjekter og deltakelse i klassen. Brevkarakterer beregnes ut fra vekten av sluttprøven og den kontinuerlige vurderingen og de faktiske numeriske karakterene som er oppnådd i disse to bedømmelseskomponentene. Basert på kurskarakterene beregnes studentets semesterpoeng gjennomsnitt (GPA) og kumulativ poeng gjennomsnitt (CPA).

Avgangskrav

Studenten må fullføre 240 studiepoeng og alle programkrav. Det kreves et minimum kumulativt karakterpoeng gjennomsnitt (CPA) på 2,0. Således, selv om en 'D' er en PASS-klasse, for å oppnå en CPA på 2,0 er en gjennomsnittlig karakter på 'C' nødvendig.

Læringsutbytte

Etter gjennomføring av studiet vil studenten kunne:

  1. Demonstrere teoretiske grunnlag for utdanning og lærerikt arbeid ved å studere de historiske og filosofiske dimensjonene av undervisning og læring.
  2. Analyser grunnleggende begreper, prinsipper og generaliseringer av utdanningsvitenskapen, og vil derfor forstå hvordan disse angir grensene for organisering og bruk av det lærerike arbeidet.
  3. Skaff opplæringsevnen som kreves for en effektiv organisering, ledelse og evaluering av undervisning på førskolenivå.
  4. Demonstrere de teoretiske grunnlagene for utdanning og lærerikt arbeid ved å studere de psykologiske og sosiale dimensjonene av undervisning og læring.
  5. Forutsi skolens rolle i den moderne verden og spesielt hans oppdrag for å hjelpe barn å utvikle seg i ulike sektorer.
  6. Skaff deg alle de ferdighetene som trengs for å hjelpe studenten med å utvikle sin egen energi, kritisk tenkning og kreativitet.
  7. Utvikle forskningsferdigheter og en ånd av fri forøvelse av kunnskap.
  8. Være i stand til å fungere som en faktor for sosialt livsforbedring og generell utvikling av sitt fremtidige arbeidsmiljø.
  9. Kunne lærere effektivt lære alle barn.
Program taught in:
Gresk
University of Nicosia

See 27 more programs offered by University of Nicosia »

Last updated November 22, 2018
Dette kurset er Nettstudie
Startdato
Sept. 2019
Duration
4 år
Deltid
Heltid studier
Pris
8,940 EUR
Deadline
Contact school
By locations
By date
Startdato
Sept. 2019
Sluttdato
Contact school
Application deadline
Contact school

Sept. 2019

Location
Application deadline
Contact school
Sluttdato
Contact school