$close

Filtre

Se resultater

På nett BScs i Astronomi 2022 Europa

Tjene en Bachelor of Science kan ta omtrent fire år, men fordelene med å få bedre ferdigheter kan vare livet ut. Mange skoler tilbyr også online eller deltid skolegang alternativer, slik at tjene en BSc kan være praktisk for studenter uavhengig av deres travle liv. Astronomi er et interessant fagområde som fokuserer på universets mysterier. Noen klasser kan fokusere på forskning og studie… Les mer

Astronomi er et interessant fagområde som fokuserer på universets mysterier. Noen klasser kan fokusere på forskning og studier på et enkelt objekt, som kometer, gassformede planeter eller asteroider. Lære å bestemme astronomisk avstand er en viktig del av denne karrieren.

Europa er, etter konvensjonen, en av verdens 's syv kontinenter. Bestående av vestligste punktet i Eurasia, Europa er vanligvis delt fra Asia ved vannskillet deler av Ural og Kaukasus-fjellene, den Ural-elven, Det kaspiske og Svartehavet, og vassdrag som forbinder Svartehavet og Egeerhavet Seas.

BSc På nett i Astronomi Europa