Som følge av suksessen til vårt campusprogram, er vårt onlineprogram en full 4 vilkår (16 måneder totalt) med hvert semester 14 uker i lengden. Term 1 Stiftelser, alle kan søke (hvis kandidaten oppfyller systemkravene, etc.). Når du har fullført dette semesteret, fortsetter du med å velge karriere spesialitet i ett av følgende fagområder;

  • Miljø for spill
  • Hard Surface Modeling for Film
  • Tegnmodellering for spill
  • Organisk modellering for film
  • Texture & Look Development

* All nødvendig programvare er gitt og lisensiert for deg!

TERM 1: Stiftelse (14 uker)

Dagens CG-bransje er svært krevende, så det er viktig å ha et mangfoldig sett av ferdigheter og å kunne forstå kjernen i produksjonsrørledningen. Think Tanks Asset Creation Foundation- semester takler disse kravene. Fra grunn null vil du bli guidet gjennom alle aspekter av byggeklossene som utgjør grunnlaget for alle karriereveier knyttet til eiendomsskaping. Dette inkluderer:

  • En bred forståelse av Maya
  • Grunnleggende om teksturering i Photoshop og Mari
  • Digital skulptur i Mudbox
  • Omfattende forståelse av 3D modelleringsteori
  • Skygge, belysning og gjengivelse i Vray
  • Ser på det generelle store bildet og planleggingen for hva som kommer

VILKÅR 2 & 3: Velg din karrierevei

Hver student som fullfører grunnfristen, får velge sin spesialisering fra ett av fem områder.

Ved å bygge på ferdighetene som læres i stiftelsens semester, skal studentene begynne sin spesialisering i teksturmaleri og fokusere på dette gjennom de følgende to semesterene. Hver og en gir nye utfordringer designet for å forbedre sin kunnskapsbase som forberedelse for sin en-mot-en-mentorskap.


Ved å bygge på ferdighetene som læres i stiftelsens periode, begynner studentene å spesialisere seg i karaktermodellering for videospillindustrien. De vil lære den fullstendige prosessen med tegneopprettelse i mellomtiden, noe som fører til deres første demohjulskvalitetsbit ved slutten av avansert term. Hvert semester gir nye utfordringer og tilbakemeldingsnivåer som er utformet for å skape potensialet til hver elev som forberedelse for sin en-mot-en-mentorskap. Hovedformålet med siste semester er å veilede elevene gjennom produksjon av en profesjonell demo-spole som viser ferdighetene som trengs for å lande en stilling i et toppstudio.

5) Miljøer for spill
Denne karriereveien produserer arbeidsklare artister. Ved å bygge på ferdighetene som læres i stiftelsen, begynner studentene å spesialisere seg i miljømodellering for videospillindustrien. De vil lære den fullstendige prosessen med tegneopprettelse i mellomtiden, noe som fører til deres første demohjulskvalitetsbit ved slutten av avansert term. Hvert semester gir nye utfordringer og tilbakemeldingsnivåer som er utformet for å skape potensialet til hver elev som forberedelse for sin en-mot-en-mentorskap. Hovedformålet med siste semester er å veilede elevene gjennom produksjon av en profesjonell demo-spole som viser ferdighetene som trengs for å lande en stilling i et toppstudio.

TERM 4: Mentorskap (14 uker)

Vi startet mentorskap tilbake i 2005 og har vært å perfeksjonere dem helt siden. I dette siste semesteret har studentene en-mot-en-økter med sin valgte mentor for å veilede dem gjennom produksjon av demohjulet. Dette er det ultimate målet for hele kurset, og noe vi tar ganske seriøst, siden demo-hjulet er din gyldne billett til landing av en jobb. Du kan velge å ta dette semesteret enten på nettet eller ved å komme til Vancouver og gjøre det personlig. Vår liste over mentorer nedenfor: https://www.tttc.ca/about/mentors/

Program undervist i:
Engelsk
Dette kurset er Nettstudier
Startdato
Duration
16 måneder
Deltid
Heltid studier
Pris
14,400 CAD
Deadline
Etter sted
Etter dato
Startdato
Sluttdato
Søknadsfrist