Read the Official Description

Som følge av suksessen til vårt campusprogram, er vårt onlineprogram en full 4 vilkår (16 måneder totalt) med hvert semester 14 uker i lengden. Term 1 Stiftelser, alle kan søke (hvis kandidaten oppfyller systemkravene, etc.). Når du har fullført dette semesteret, fortsetter du med å velge karriere spesialitet i ett av følgende fagområder;

  • Miljø for spill
  • Hard Surface Modeling for Film
  • Tegnmodellering for spill
  • Organisk modellering for film
  • Texture & Look Development

* All nødvendig programvare er gitt og lisensiert for deg!

TERM 1: Stiftelse (14 uker)

Dagens CG-bransje er svært krevende, så det er viktig å ha et mangfoldig sett av ferdigheter og å kunne forstå kjernen i produksjonsrørledningen. Think Tanks Asset Creation Foundation- semester takler disse kravene. Fra grunn null vil du bli guidet gjennom alle aspekter av byggeklossene som utgjør grunnlaget for alle karriereveier knyttet til eiendomsskaping. Dette inkluderer:

  • En bred forståelse av Maya
  • Grunnleggende om teksturering i Photoshop og Mari
  • Digital skulptur i Mudbox
  • Omfattende forståelse av 3D modelleringsteori
  • Skygge, belysning og gjengivelse i Vray
  • Ser på det generelle store bildet og planleggingen for hva som kommer

VILKÅR 2 & 3: Velg din karrierevei

Hver student som fullfører grunnfristen, får velge sin spesialisering fra ett av fem områder.

Ved å bygge på ferdighetene som læres i stiftelsens semester, skal studentene begynne sin spesialisering i teksturmaleri og fokusere på dette gjennom de følgende to semesterene. Hver og en gir nye utfordringer designet for å forbedre sin kunnskapsbase som forberedelse for sin en-mot-en-mentorskap.


Ved å bygge på ferdighetene som læres i stiftelsens periode, begynner studentene å spesialisere seg i karaktermodellering for videospillindustrien. De vil lære den fullstendige prosessen med tegneopprettelse i mellomtiden, noe som fører til deres første demohjulskvalitetsbit ved slutten av avansert term. Hvert semester gir nye utfordringer og tilbakemeldingsnivåer som er utformet for å skape potensialet til hver elev som forberedelse for sin en-mot-en-mentorskap. Hovedformålet med siste semester er å veilede elevene gjennom produksjon av en profesjonell demo-spole som viser ferdighetene som trengs for å lande en stilling i et toppstudio.

5) Miljøer for spill
Denne karriereveien produserer arbeidsklare artister. Ved å bygge på ferdighetene som læres i stiftelsen, begynner studentene å spesialisere seg i miljømodellering for videospillindustrien. De vil lære den fullstendige prosessen med tegneopprettelse i mellomtiden, noe som fører til deres første demohjulskvalitetsbit ved slutten av avansert term. Hvert semester gir nye utfordringer og tilbakemeldingsnivåer som er utformet for å skape potensialet til hver elev som forberedelse for sin en-mot-en-mentorskap. Hovedformålet med siste semester er å veilede elevene gjennom produksjon av en profesjonell demo-spole som viser ferdighetene som trengs for å lande en stilling i et toppstudio.

TERM 4: Mentorskap (14 uker)

Vi startet mentorskap tilbake i 2005 og har vært å perfeksjonere dem helt siden. I dette siste semesteret har studentene en-mot-en-økter med sin valgte mentor for å veilede dem gjennom produksjon av demohjulet. Dette er det ultimate målet for hele kurset, og noe vi tar ganske seriøst, siden demo-hjulet er din gyldne billett til landing av en jobb. Du kan velge å ta dette semesteret enten på nettet eller ved å komme til Vancouver og gjøre det personlig. Vår liste over mentorer nedenfor: https://www.tttc.ca/about/mentors/

Program taught in:
Engelsk
Dette kurset er Nettstudie
Startdato
Feb. 2019
Duration
16 måneder
Deltid
Heltid studier
Pris
14,400 CAD
Deadline
By locations
By date
Startdato
Feb. 2019
Sluttdato
Application deadline

Feb. 2019

Location
Application deadline
Sluttdato