Online Master akkreditert med diplom i virksomhet, markedsføring og prosjektledelse [5 stipendier på 1500 € tilgjengelig]
Life Learning
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Milan, Italia
Språk
Italiensk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
Be om info
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
EUR 499 / per year *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* Opprinnelig pris: € 2000
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Bli en vellykket prosjektleder!
Life Learning i samarbeid med noen av sine beste lærere presenterer "Master of Diploma in Business, Marketing og Project Management" som vil lære deg alle ledelsesmessige ferdigheter som er nødvendige for å jobbe på høyt nivå innenfor strukturerte forretningskontekster.
Hvorfor velge dette kurset?
Denne Master of Diploma er en del av Premium Master-serien. Denne typen kurs er strukturert for fagfolk som ønsker å lære de tekniske og praktiske ferdighetene som er nødvendige for å håndtere beslutningstaking og organisatoriske prosesser for ekspansjon og markedsføring av produkter og tjenester innenfor høytstående selskaper og allerede posisjonert på markedet.
Med leksjonene og veiledningen til lærerne til denne mesteren vil du utføre en full nedsenkning i denne sektoren, som vil trene deg profesjonelt som en erfaren leder og med den grunnleggende kunnskapen for å bringe karrieren til et høyere nivå.
Hva vil du lære med dette kurset?
Bli med på Master i Diplom i Business, Markedsføring og Prosjektledelse, og du vil få tilgang til leksjonene der du skal lære:
- Hvordan håndtere og utvikle prosjekter;
- Hvordan ombygge kommunikasjon og bedriftens merkevare;
- Hvordan strukturere forretningsplanen i alle sine deler;
- De viktigste ferdighetene til markedsføring og prosjektledelse involvert i beslutningsprosesser.
For denne typen Master kan du foreta en utsatt betaling for å fortsette med registreringen du kan skrive til [email protected]
Ved å registrere deg for kurset får du disse bonusene:
Kursets program
- Markedsføring og samfunnsansvar
- Hvordan lage en markedsplan
- Definisjonen av prisen i forretningsmålene
- Generell markedsadministrasjon
- Konstruksjon av merkevaren i 3 trinn
- Brand reklame
- Prosjektledelse og forretningsplan
- Prosjektlederens verktøy
- Utarbeidelsen av forretningsplanen
- Bedriftskommunikasjon
- Områdene av bedriftskommunikasjon
- Grunnlaget for bedriftskommunikasjon
- Internasjonal markedsføring
- Plassering av produktet / tjenesten internasjonalt